To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Gdańsk: Dostawa sprzętu do odkażania ludzi - 5 części
Numer ogłoszenia: 297708 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220824 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku, ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3023252, faks 058 3023962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do odkażania ludzi - 5 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - Dostawa myjek wysokociśnieniowych bez podgrzewania wody (18szt.) i myjek wysokociśnieniowych z podgrzewaniem wody (2 szt.). Część 2 - Dostawa namiotów do dekontaminacji typ I (4 szt.), typ II (12szt.) Część 3 - Dostawa kombinezonów szczelnych z maską przeciw zagrożeniom biologicznym (160szt.) Część 4 - Dostawa mat dezynfekcyjnych (160 szt.) Część 5 - Dostawa agregatów prądotwórczych (4szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.30 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem 35.12.22.00 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej 35.11.34.10 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej 31.12.22.00 - 31.12.22.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz budżetu państwa. Zakup wyposażenia dla jednostek WIOŚ i WIW z terenu woj. pomorskiego w celu wzmocnienia współpracy w ramch Regionalnego Zintegrowanego Systemu Ratownictwa..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa myjek wysokociśnieniowych bez podgrzewania wody i myjek wysokociśnieniowych z podgrzewaniem wody.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski
- Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski, ul. Królewiecka 195, Elbląg, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47440,00
Oferta z najniższą ceną: 47440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa namiotów do dekontaminacji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH PROF-BEH Roman Jaworski, ul. Hutnicza 1, Tarnowskie Gory, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163496,00
Oferta z najniższą ceną: 163496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 430000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa kombinezonów szczelnych z maską przeciw zagrożeniom biologicznym - 160 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DRÄGER SAFETY POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DRÄGER SAFETY POLSKA" SP. Z O.O.
- Drager Safety Polska sp. z o.o., Chorzowska 25, Bytom, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37600,00
Oferta z najniższą ceną: 37600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mat dezynfekcyjnych.2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUPRON 3 Sp. z o.o., Czachwskiego 4, Radom, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22240,00
Oferta z najniższą ceną: 22240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa agregatów prądotwórczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PEX DEFENCE POLSKA Janusz Kania
jakie przetargi wygrała firma
PEX DEFENCE POLSKA Janusz Kania
- AGREGATY PEX-POOL PLUS Janusz Kania, ul. Metalowców 35, Dębica, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15600,00
Oferta z najniższą ceną: 15600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Monitoring włochatki Aegolius funereus w obszarach Natura 2000: Lasy Lęborskie PLB220006, Puszcza Darżlubska PLB220007 i Lasy Mirachowskie PLB220008 w 2025 r.
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej objętych ochroną konserwatorską".
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
- Wykonanie w roku 2025 usług konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku z podziałem na osiem części
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.