Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Koszalin: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 297761 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie , ul. Przemysłowa 3, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459555, 695 764047, faks 094 3460751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 1us-koszalin.is.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw komputerowy PC (komputer+monitor LCD+drukarka laserowa monochromatyczna) - 12 szt. 2. Zestaw komputerowy PC (komputer+monitor LCD) - 14 szt 3. Zestaw komputerowy PC (komputer) - 1 szt 4. Monitory LCD 17 cali - 8 szt 5. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna z automatycznym dupleksem i kopiarką) - 1 szt 6. Przełącznik zarządzalny w obudowie rack 19 cali, np. 3CR17562-91 lub równoważny - 1 szt 7. Notebook - 4 szt. 8. Pozostałe akcesoria komputerowe (taśmy DDS3 12/24 GB - szt. 20, taśmy DDS4 20/40 GB - szt. 50, switch 10/100 Mbit/s pięcioportowy - szt. 5, mysz optyczna do komputera PS/2 - szt. 15, mysz optyczna USB ze zwijanym kablem do laptopa - szt. 4, klawiatura PS/2 - szt. 30, klawiatura USB - szt. 4, mysz USB standardowa - szt. 4, pendrive minimum 4 GB - szt. 1, HDD min. 80 GB ATA 100 - szt. 2, zasilacz komputerowy do obudowy min. 350 W z PFC i termiczną kontrolą prędkości wentylatora - szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy zawarty jest w załączniku nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złoży dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia przekazane Zamawiającemu w formie pisemnej: 1. Formularz ofertowy / wzór formularza stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ / - załącznik nr 1, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2, 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia określone ustawą wymogi ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 3, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 4, 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 5, 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń i w razie wyboru jego oferty, zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, na warunkach w nim określonych ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 6, 7. Upoważnienie dla osoby występującej w imieniu firmy (jeżeli występuje) - załącznik nr 7,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1us-koszalin.is.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3, 75-216 Koszalin, pok. nr 202 (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w w Sekretariacie, pok. nr 101 ( I piętro) Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych, monitorów LCD i urządzenia wielofunkcyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 ( część A ) zamówienia - obejmuje dostawę zestawów komputerowych, monitorów LCD i urządzenia wielofunkcyjnego, poz. od 1 do 5 przedmiotu zamówienia ( rozdz. III SIWZ ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przełącznika zarządzalnego (switch).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 ( część B ) zamówienia - obejmuje dostawę przełącznika zarządzalnego switch, poz. 6 przedmiotu zamówienia ( rozdz. III SIWZ ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa notebooków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 ( częśćC) zamówienia- obejmuje dostawę notebooków, poz. 7 przedmiotu zamówienia ( rozdz. III SIWZ ),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pozostałych akcesoriów komputerowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 ( część D) zamówienia- obejmuje dostawę pozostałych akcesoriów komputerowych, poz. 8 przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.