To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Włodawa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z elementami inwestora zastępczego dla wykonania zadania: pt. Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów.
Numer ogłoszenia: 297762 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259432 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 572 24 46, faks 82 5722454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z elementami inwestora zastępczego dla wykonania zadania: pt. Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z elementami inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów polegających na: 1) do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - ( tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1217), nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót , dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac zakupów i dostaw inwestorskich w imieniu Zamawiającego. a)wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego przy zorganizowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wyłonienie wykonawcy robót budowlano- montażowych i dostawców sprzętu i urządzeń, b) wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego i nadzoru inwestorskiego w trakcie przeprowadzania robót budowlano- montażowych, dostaw inwestorskich wraz z rozliczeniem inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia środków pochodzących z dofinansowania, o których mowa w ust. 5. W ramach projektu przewiduje się realizację następujących działań: 1. Modernizacja składowiska odpadów we Włodawie Zakład realizowany będzie w oparciu o istniejące składowisko odpadów komunalnych we Włodawie. Zasięgiem swym obejmować będzie cały powiat włodawski oraz część powiatów: bialskiego i parczewskiego. W skład projektowanego Zakładu wejdą następujące elementy: a) budynek sortowni odpadów z wiatą magazynową oraz sortownią surowców wtórnych z sitem do oddzielania frakcji drobnej organicznej o wydajności 50 ton na dobę, b) budynek myjni pojemników, środków transportowych i surowców wtórnych, c) wiata do rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych, d) boksy na surowce wtórne, e) budynek socjalny, f) pryzmy energetyczne, g) stanowisko kompostera frakcji organicznej, h) system instalacji odwadniająco-nawilżającej, i) kwatera na odpady zawierające azbest, 2. Zintegrowany system obsługi zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych we Włodawie Docelowy system komputerowy będzie obsługiwał Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w lokalizacji obecnie funkcjonującego Składowiska Odpadów Komunalnych we Włodawie, a także podmiot zarządzający ZZO w zakresie administracji i księgowości. System będzie realizował: - prowadzanie księgowości i i zarządzanie finansami podmiotu zarządzającego Zakładem Zagospodarowania Odpadów Komunalnych, - zarządzanie personelem podmiotu zarządzającego oraz personelem ZZO, - zarządzanie majątkiem a w szczególności środkami trwałymi ZZO, w tym instalacjami przetwarzającymi odpady oraz pojazdami przeznaczonymi do transportu odpadów. - obsługę procesu zarządzania i monitorowania odpadów, a w szczególności przetwarzania i składowania odpadów, - zarządzanie procesem zbierania odpadów, - zarządzanie kontaktami z klientem, - tworzenie raportów dla zbiorczego zestawienia danych o rodzajach i ilości odpadów, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów. W ramach projektu osiągnięte zostaną następujące produkty projektu: - Liczba bezpośrednio utworzonych nowych miejsc pracy (EPC): 30 szt. - Liczba wybudowanych kompostowni : 1 szt. - Liczba zmodernizowanych składowisk: 1 szt. - Liczba wybudowanych sortowni: 1 szt. - Powierzchnia przebudowanych/zmodernizowanych składowisk odpadów: 5,96 ha - Liczba zakupionych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów: 3.000 szt. - Liczba zakupionych samochodów wysokiego zgniotu: 6 szt. - Liczba wybudowanych kwater składowania azbestu: 1 szt. 1. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu dokonania wyceny oferty należy zapoznać się z projektem budowlanym inwestycji, zestawieniem zakupowanego sprzętu, którego dotyczy niniejsze postępowanie: a) wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 6 986 850, 59 zł, b) wartość wyposażenia ( dostaw inwestorskich) wg zestawienia wynosi 7 369 898,00 zł, 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie prace związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej. 4. Realizacja inwestycji jest współfinansowana z niżej wymienionych źródeł: - Umowa nr 16/09 - UDA- RPLU. 06.01.00-06-050/09-00-0293 o dofinansowania Projektu w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia, Działania 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 - koszty własne Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia , Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio EFEKT s.c. W i M Kowal, ul. Ogrodowa 11, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186366,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250100,00
Oferta z najniższą ceną: 250100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3590000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa produktów leczniczych
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
- Przygotowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego oraz Oddziału Geriatrii w SPZOZ we Włodawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika magazynującego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność MPGK Spółki z o.o. we Włodawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.