eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa błon RTG do obróbki w ciemni laserowej Kodak Dry View 8150, kaset mammograficznych oraz sprzętu do kontrolowania procesu jakości badań mammograficznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Radom: Zakup i dostawa błon RTG do obróbki w ciemni laserowej Kodak Dry View 8150, kaset mammograficznych oraz sprzętu do kontrolowania procesu jakości badań mammograficznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 297826 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa błon RTG do obróbki w ciemni laserowej Kodak Dry View 8150, kaset mammograficznych oraz sprzętu do kontrolowania procesu jakości badań mammograficznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa błon RTG do obróbki w ciemni laserowej Kodak Dry View 8150, kaset mammograficznych oraz sprzętu do kontrolowania procesu jakości badań mammograficznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: część nr 1- Błony RTG do obróbki w ciemni laserowej Kodak Dry View 8150 Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. Błony, rozmiar 28x35cm 15.000 szt. 2. Błony, rozmiar 35x43cm 30.000 szt. Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2lat Oferowane błony muszą być dostosowane do użytku w aparacie Kodak Dry View 8150 Część nr 2- Kasety mammograficzne Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. Kaseta mammograficzna z folią wzmacniającą firmy Kodak typ MIN -R II 2190 screen: - widmo zielone - czułość 190 - rozmiar 18x 24cm 8 szt. ( 2 kpl. Po 4 szt.) 2. Kaseta mammograficzna z folią wzmacniającą firmy Kodak typ MIN -R II 2190 screen: - widmo zielone - czułość 190 - rozmiar 24x 30cm 4 szt. ( 1 kpl. A 4 szt.) Część nr 3- Sprzęt do kontrolowania procesu jakości badań mammograficznych I. Densytometr ( 1 szt): 1. Densytometr z automatycznym skanerem i ramieniem pomiarowym 2. Kontrolowany mikroprocesorowo 3. Wykonuje podstawowe obliczenia 4. Zasilanie: 9,5 V przy pomocy zasilacza sieciowego 220 V 5. Skaner automatycznie odczytuje 21 stopni w przeciągu 5 s 6. Skaner posiada automatyczną kalibracje zera 7. Kalibracja przy pomocy dostarczonego paska kontrolnego 8. Urządzenie musi być natychmiast gotowe do pracy 9. Informacje wyświetlane na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym 10. Natychmiastowe obliczanie danych sensytometrycznych i wyświetlanie ich na wyświetlaczu: - Współczynnik światłoczułości i współczynnik kontrastu - Zaczernienie podstawowe -Zaczernienie maksymalne D21 -LE światłoczułość - LE kontrastowość -czułość względna i średni gradient 11. Interfejs szeregowy RS232 12. Zakres pomiarowy D: 0, 00 - D:4,5 13. Dokładność pomiaru ? D 0,01 14. Obszar pomiarowy: średnica 3 mm 15. Czas pomiaru 10s 16. Temperaturowy zakres pracy ( 15°C-35° C) 17. Stabilność: ? 0,001 18. Oprogramowanie do kontroli jakości procesu wywołania dedykowane do densytometru: - tego samego producenta co producent densytometru -oprogramowanie w języku polskim II. Sensytometr ( 1 szt.): 1. Urządzenie musi być natychmiast gotowe do działania bez okresu nagrzewania 2. Zasilany 1 standardową baterią alkaliczną 9V lub ze źródła zasilania zewnętrznego 3. Naświetlanie 21 stopni ze wzrostem gęstości optycznej D 0,15 co stopień zgodnie z normą DIN 6868/55 4. Homogeniczność każdego progu jest lepsza niż D = ? 0.01 OD 5. Szerokość stopnia 5 mm 6. Kolor Niebieski - 460 nm, oraz zielony - 510 nm, ekspozycji zgodnie z NORMĄ DIN 6868/2 7. Czas ekspozycji 100 ms ? 30 ms dla zielonej i niebieskiej. 8. Nominalna temperatura działania 23 ° C ? 3 ° C III. Pozostałe parametry (dotyczy obu urządzeń): 1. Rok produkcji 2010 2. Instrukcje obsługi w języku polskim 3. Szkolenie z zakresu obsługi-technicy 4. Urządzenia zarejestrowane w Polsce jako wyrób medyczny 5. Obydwa urządzenia tego samego producenta 6. Okres gwarancji bezwarunkowej min. 24 miesiące.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.51.10-3, 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostawy oferowanego towaru na kwotę min: dla części 1- na kwotę min 100 000,00 zł. dla części 2- na kwotę min 50 000,00 zł. dla części 3- min 1 zamówienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik 2. Wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się następujące zmiany umowy ( dotyczy jedynie części nr 1): 1)Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2)Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto określonych w formularzu cenowym po roku obowiązywania umowy, jednak nie częściej niż raz w roku, w oparciu o wskaźnik waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS za ostatni kwartał poprzedzający wprowadzenie tej zmiany. 3)Przedmiotem zmian treści umowy mogą by również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy. 4)Odbiorca dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy (o 1 rok) - do zawarcia umowy - w przypadku niewykorzystania ilości lub wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4, piętro III pokój nr 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4, piętro III pokój nr 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Błony RTG do obróbki w ciemni laserowej Kodak Dry View 8150.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. Błony, rozmiar 28x35cm 15.000 szt. 2. Błony, rozmiar 35x43cm 30.000 szt. Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2lat Oferowane błony muszą być dostosowane do użytku w aparacie Kodak Dry View 8150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kasety mammograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Ilość 1. Kaseta mammograficzna z folią wzmacniającą firmy Kodak typ MIN -R II 2190 screen: - widmo zielone - czułość 190 - rozmiar 18x 24cm 8 szt. ( 2 kpl. Po 4 szt.) 2. Kaseta mammograficzna z folią wzmacniającą firmy Kodak typ MIN -R II 2190 screen: - widmo zielone - czułość 190 - rozmiar 24x 30cm 4 szt. ( 1 kpl. A 4 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do kontrolowania procesu jakości badań mammograficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Densytometr ( 1 szt): 1. Densytometr z automatycznym skanerem i ramieniem pomiarowym 2. Kontrolowany mikroprocesorowo 3. Wykonuje podstawowe obliczenia 4. Zasilanie: 9,5 V przy pomocy zasilacza sieciowego 220 V 5. Skaner automatycznie odczytuje 21 stopni w przeciągu 5 s 6. Skaner posiada automatyczną kalibracje zera 7. Kalibracja przy pomocy dostarczonego paska kontrolnego 8. Urządzenie musi być natychmiast gotowe do pracy 9. Informacje wyświetlane na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym 10. Natychmiastowe obliczanie danych sensytometrycznych i wyświetlanie ich na wyświetlaczu: - Współczynnik światłoczułości i współczynnik kontrastu - Zaczernienie podstawowe -Zaczernienie maksymalne D21 -LE światłoczułość - LE kontrastowość -czułość względna i średni gradient 11. Interfejs szeregowy RS232 12. Zakres pomiarowy D: 0, 00 - D:4,5 13. Dokładność pomiaru ? D 0,01 14. Obszar pomiarowy: średnica 3 mm 15. Czas pomiaru 10s 16. Temperaturowy zakres pracy ( 15°C-35° C) 17. Stabilność: ? 0,001 18. Oprogramowanie do kontroli jakości procesu wywołania dedykowane do densytometru: - tego samego producenta co producent densytometru -oprogramowanie w języku polskim II. Sensytometr ( 1 szt.): 1. Urządzenie musi być natychmiast gotowe do działania bez okresu nagrzewania 2. Zasilany 1 standardową baterią alkaliczną 9V lub ze źródła zasilania zewnętrznego 3. Naświetlanie 21 stopni ze wzrostem gęstości optycznej D 0,15 co stopień zgodnie z normą DIN 6868/55 4. Homogeniczność każdego progu jest lepsza niż D = ? 0.01 OD 5. Szerokość stopnia 5 mm 6. Kolor Niebieski - 460 nm, oraz zielony - 510 nm, ekspozycji zgodnie z NORMĄ DIN 6868/2 7. Czas ekspozycji 100 ms ? 30 ms dla zielonej i niebieskiej. 8. Nominalna temperatura działania 23 ° C ? 3 ° C III. Pozostałe parametry (dotyczy obu urządzeń): 1. Rok produkcji 2010 2. Instrukcje obsługi w języku polskim 3. Szkolenie z zakresu obsługi-technicy 4. Urządzenia zarejestrowane w Polsce jako wyrób medyczny 5. Obydwa urządzenia tego samego producenta 6. Okres gwarancji bezwarunkowej min. 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.