Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-08
Myszków: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 42.
Numer ogłoszenia: 297840 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 42..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja energii elektrycznej oraz utrzymywanie ciągłości i niezawodności dostaw energii elektrycznej do budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 42, w okresie od 16.10.2014 do 16.04.2015 roku. 1. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy. Charakterystyka obiektu: budynek użyteczności publicznej zlokalizowany w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 42 stanowi własność Powiatu Myszkowskiego, powierzchnia użytkowa 728,40 m2. Obiekt po kilku miesięcznej przebudowie będzie użytkowany przez dwie różne instytucje jako budynek administracyjno-biurowy. W budynku będzie zatrudnionych ok. 50 osób. Obiekt będzie funkcjonował w godzinach od 600 do 2000 w dniach od poniedziałku do piątku. W tych godzinach występować będzie największe zapotrzebowania energii elektrycznej. Po wykonaniu nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej układ pomiarowy zostanie zabudowany i wykorzystany do obsługi obiektu. Szacowane zużycie energii elektrycznej w okresie przebudowy obiektu oraz jego użytkowania to około 1700 kWh m-c. 2. Planowane zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 10 200 kWh. 3. Zamawiający jest zaliczany do V grupy przyłączeniowej. 4. Moc przyłączeniowa wynosi 21 kW. 5. Miejscem dostarczania energii elektrycznej będzie budynek użyteczności publicznej. Miejsce dostarczania energii elektrycznej jest jednocześnie granicą eksploatacji urządzeń oraz miejscem rozgraniczenia własności sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja S.A. i instalacji Zamawiającego. 6. Obecnie budynek posiada czynny układ pomiarowy parteru o mocy przyłączeniowej 24 kW. Energia elektryczna jest dostarczana przez TAURON Dystrybucja S.A. 7. Moc umowna wynosi 21 kW, przy założeniu, że moc umowna jest mocą czynną pobieraną lub wprowadzaną do sieci, jako wartość maksymalna ze średnich wartości tej mocy w okresie 15 minut, współczynnik mocy tg fi mniejsze bądź równe 0,4. 8. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się po stronie 0,4 kV. 9. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno dostawy energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie C 11. 10. Jednostrefowe rozliczenie zobowiązań (stałe ceny jednostkowe przez całą dobę) wynikających z tytułu zarówno dostawy i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego wspólnego układu pomiarowego. 11. Wykonawca po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia wystawi fakturę miesięczną , na której będą wyszczególnione opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, nie wyższych niż wynikające z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wspomniane opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający. 12. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dostawę i dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie Taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen energii elektrycznej nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia. 13. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z obowiązującym prawem, a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 poz. 1059), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (DZ. U. Nr 189 poz. 1126)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy do kalkulacji kosztów dostawy i dystrybucji energii elektrycznej z wykorzystaniem wzoru- załącznika nr 2 do SIWZ wraz z dokumentami oświadczeniami wymienionymi w SIWZ. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.1, ppkt 2.2, ppkt 2.3 SIWZ. Dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu wspólnie przez Wykonawców składających ofertę, lub powinien je spełniać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie. Do ofert należy dołączyć: a) Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.2, ppkt. 2.3 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) składają wspólnicy spółki cywilnej wspólnie. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.3 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231). Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych SANiKO Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Zamkowego w Pszczynie
- Dostawa energii cieplnej do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.