Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Góra Kalwaria: Przetarg nieograniczony na budowę ulic Baczyńskiego i Spokojnej w Górze Kalwarii.
Numer ogłoszenia: 297840 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22/7273414, faks 0-22/7273414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę ulic Baczyńskiego i Spokojnej w Górze Kalwarii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przebudowa uli Baczyńskiego i Spokojnej w Górze Kalwarii Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulic lokalnych (klasy D) Baczyńskiego i Spokojnej na terenie miasta Góra Kalwaria: ul. Baczyńskiego (od ul. Kilińskiego do ul. Chopina) o długości 283,33 m zakończonej ślepo placem manewrowym z jednostronnym chodnikiem, szerokość jezdni 5,0 m, chodnika 1,5 m ul. Spokojna (od ul. Baczyńskiego) o długości ciągu pieszo-jezdnego 79,47 m plus ciąg tylko pieszy o długości 35,60 m, szerokość jezdni 5,0 m plus dreny filtracyjne po obu stronach, ciąg pieszy o szerokości 2,0 m wykonanie przebudowy na całej długościach jezdni (pełna konstrukcja) z kostki betonowej wibroprasowanej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm i zgęszczonym podłożu gruntowym: spadek poprzeczny daszkowy 2%, wykonanie z chodników i ciągu pieszego z kostki betonowej wibroprasowanej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm i zgęszczonym podłożu gruntowym obramowanie jezdni krawężnikami betonowymi 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem obramowanie zjazdów, chodnika i dojść do furtek obrzeżem betonowym 8x30x100 cm wykonanie drenów filtracyjnych oraz wyrównanie i regulacja poboczy zjazdy gospodarcze ( 14 szt.) i dowiązanie do istniejących odcinków drogi oraz do posesji, dojścia do furtek wykonanie oznakowania pionowego i poziomego W zakres wchodzi również obsługa geodezyjna oraz opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w tym powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca we własnym zakresie organizuje plac budowy, wywóz i utylizację ziemi z wykopów, po zakończonych robotach doprowadzi teren do porządku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek posiadania takich uprawnień ustawy nakładają 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z budową nawierzchni drogowej z podbudową na kwotę brutto min. 300.000 zł. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi że zostały wykonane z należytą starannością . 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej (w/g zasady spełnia/nie spełnia). Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - zał. 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. kosztorys ofertowy dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieni, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik numer 4 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia + wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) /dotyczy kierowników budowy/, Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5. Wykaz winien zawierać tylko roboty potwierdzające spełnienie warunku. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. 3-go Maja 10
05-530 Góra Kalwaria
Referat Inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 3-go Maja 10 05-530 Góra Kalwaria Biuro Obsługi Mieszkańca.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Polnej w Górze Kalwarii
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi gminnej Czarny Las - Sierzchów
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowości Podkonice Duże wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kawęczyn
- Przebudowa drogi przechodzącej przez działki nr 424/12 i 424/63 w Lesznie
- Przebudowa drogi gminnej 250559K ul. Pomianowska w km 0+007,50 do km 0+469,00 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.