Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-05
Trzebnica: Usługa w zakresie żywienia w oparciu o dzierżawę pomieszczenia - rozdzielnia posiłków
Numer ogłoszenia: 297890 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych , ul. Nowa 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120740, faks 71 3120740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswtrzebnica.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie żywienia w oparciu o dzierżawę pomieszczenia - rozdzielnia posiłków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i podawanie posiłków uczniom Powiatowego Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych w Trzebnicy w dniach nauki szkolnej, w okresie od 01.01. 2016 r. do 31.12.2016 r. Przyjmujący zamówienie (Wykonawca) będzie przygotowywał i podawał posiłki w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym odpowiednio do organizacji pracy placówki na podstawie list podopiecznych Dopuszcza się możliwość przygotowywania posiłków bezglutenowych w ilości każdorazowo uzgodnionej. Posiłki powinny być skomponowane w różnych proporcjach - np. minimum trzy razy w tygodniu obiady mięsne. Wartość kaloryczna posiłku powinna uwzględniać wiek ucznia oraz muszą być przygotowane według zasad racjonalnego żywienia. Zamawiający będzie sprawdzać jakość posiłków. Zamawiający może żądać przedstawienia przykładowego jadłospisu na okres 5 dni kalendarzowych, zawierający m. in. dane o kaloryczności posiłku, składzie, gramaturze. Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 14 dniach z możliwością zamiany kolejności zestawów np. obiadowych. Przeciętna ilość osób korzystających z posiłków: a) całodzienne wyżywienie (tj. śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) - 20 wychowanków internatu b) posiłek obiadowy - 40 uczniów dojeżdżających Dzienny koszt surowca potrzebnego na przygotowanie całodziennego posiłku wynosi 9,50 zł ( netto) w przeliczeniu na jedną osobę. Zamawiający będzie obciążony kosztami tylko za faktycznie wydane posiłki uczniom. Osoba zatrudniona przy przygotowywaniu i podawaniu posiłków musi posiadać odpowiednie zaświadczenie dokumentujące dopuszczenie jej do pracy przy żywieniu zbiorowym. Zamawiający ma prawo żądać wykazu personelu, który będzie zatrudniony przy przygotowywaniu i podawaniu posiłków. Wykonawca będzie dbał o estetyczny wygląd zatrudnionego personelu i czystość urządzeń gastronomicznych. Dane ogólne o przedmiocie dzierżawy. a) Wykonawca dzierżawi od Zamawiającego pomieszczenie rozdzielni posiłków o powierzchni łącznej 32 m2 wraz z wyposażeniem. b) Wyposażenie, urządzenia i sprzęt znajdujący się w dzierżawionym pomieszczeniu: lodówka 1 szt. zmywarka gastronomiczna 1 szt. bemar wodny podgrzewaczy wraz z pojemnikami i uchwytami - 1 szt. szafa gastronomiczna przelotowa 1 szt. szafka zamykana gastronomiczna - 1 szt. stół gastronomiczny 1 szt. kuchenka elektryczna 2 szt. stół kelnerski 1 szt. c) Czynsz dzierżawy pomieszczenia rozdzielni posiłków wynosi 400, 00 zł miesięcznie d) Zamawiający nie wyraża zgody na korzystanie przez Wykonawcę z dzierżawionych pomieszczeń na potrzeby własne w okresie dni wolnych od nauki szkolnej, tj. soboty. niedziele, dni świąteczne, ferie, wakacje. e) Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania rozdzielni posiłków na działalność gospodarczą w zakresie dostarczenia i podawania posiłków uczniom i wychowankom Powiatowego Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych. f) wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich niezbędnych czynności związanych z wydawaniem posiłków jak również czynności po wydaniu posiłków m.in. utrzymanie w należytej czystości pomieszczenia , sprzętu, urządzeń, naczyń, sztućców itp. Zgodnie z wymogami higieniczno-sanitarnymi..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswtrzebnica.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych
ul. Nowa 1, 55-100 Trzebnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zespół Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych ul. Nowa 1, 55-100 Trzebnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
- ,,Poprawa bezpieczeństwa - budowa chodnika w miejscowości Czeszów 50/50"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowej konferencji w ramach operacji pn. "Innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój gospodarki pasiecznej. Wykorzystanie i przetwórstwo produktów pszczelich" (...)
- Usługa cateringowa podczas szkolenia dla Kandydatów na Energetyków Gminnych
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 roku - etap 1.
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji "Miasta Historyczne 3.0"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.