eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówDostawa aparatów i urządzeń medycznych pozostałych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Radziejów: Dostawa aparatów i urządzeń medycznych pozostałych
Numer ogłoszenia: 297900 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatów i urządzeń medycznych pozostałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na poniższe części: 1. Doposażenie oddziału chirurgii w sprzęt medyczny - 1 kpl. 2. Lampa zabiegowa - 2 szt. 3. Inkubator zamknięty - 2 szt. 4. Glukometr - 2 szt. 5. Stół zabiegowy - 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w poniższej wysokości: 1.Doposażenie oddziału chirurgii w sprzęt medyczny - 384,00 PLN. 2.Lampa zabiegowa - 440,00 PLN. 3.Inkubator zamknięty- 2000,00 PLN. 4.Glukometr - 20,00 PLN. 5.Stół zabiegowy - 420,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuł spełnia nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia* 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1. 2.Wypełniony druk parametry techniczne - zgodny w treści ze wzorem : 2.1 - Doposażenie oddziału chirurgii w sprzęt medyczny - załącznik nr 1.1 do siwz. 2.2 Lampa zabiegowa - załącznik nr 1.2 do siwz. 2.3 Inkubator zamknięty - załącznik nr 1.3 do siwz 2.4 Glukometr - załącznik nr 1.4 do siwz 2.5 Stół zabiegowy - załącznik nr 1.5 do siwz. 3.Oświadczenie w trybie art. 22 prawa - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 4.Oświadczenie w trybie art. 24 prawa - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Uwaga!: jeżeli w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca w zamian za wyszczególniony wyżej dokument składa oświadczenie o poniżej treści: ............. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja , zezwolenie lub licencja. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualnych zaświadczeń: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 prawa, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 prawa, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 11.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 3 ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 12.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Oświadczenie w trybie art. 36 ust.4 prawa wraz z przewidzianym zakresem przedmiotu zamówienia , zgodny w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 6. Uwaga!: W przypadku wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym wykazie należy złożyć oświadczenie o treści: całe zamówienie zostanie zrealizowane bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom *Uwaga! Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła: spełnia - nie spełnia, w oparciu o zawarte w ofercie dokumenty i oświadczenia...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Pzp na wniosek wykonawcy specyfikację można otrzymać w siedzibie zamawiającego lokal 2-100..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów lokal nr 2-100..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doposażenie oddziału chirurgii w sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład przedmiotowego zamówienia wchodzą: 1. Stojak do kroplówek - 10 szt. 2. Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - 1 szt. 3. Wózek do przewożenia chorych - 2 szt. 4. Wózek do leków - 1 szt. 5. Wózek zabiegowy - 1 szt. 6. Stolik zabiegowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lampa zabiegowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lampa zabiegowa z zamocowaniem sufitowym i parametrami technicznymi wymienionymi w załączniku nr 1.2 część 2.1do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 1 szt. 2. Lampa zabiegowa mobilna (na podstawie jezdnej) - szczegółowe parametry załącznik nr 1.2 część 2.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inkubator zamknięty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator zamknięty o parametrach technicznych zapisanych w załączniku nr 1.3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Glukometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do oznaczanie stężenia glukozy, cholesterolu całkowitego, triglicerydów i kwasu mlekowego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stół zabiegowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół zabiegowy z leżem 4 segmentowym i dodatkowym wyposażeniem określonym w załączniku nr 1.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.