Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-08
Warszawa: Modernizacja systemu MGŚP oraz świadczenie usług asysty technicznej dla Platformy Integracyjnej
Numer ogłoszenia: 297968 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu MGŚP oraz świadczenie usług asysty technicznej dla Platformy Integracyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja systemu MGŚP oraz świadczenie usług asysty technicznej dla Platformy Integracyjnej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia dalej również OPZ załączniku nr 1a do SIWZ Warunki gwarancji załączniku nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowy dalej również IPU.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:1 co najmniej jedną usługę wdrożenia systemu obejmującego swym zakresem budowę lub rozbudowę geoportalu publikującego dane przestrzenne zgodnie z Dyrektywą INSPIRE, którego rozwiązanie mapowe wykorzystuje protokół REST oraz SOAP o wartości wynoszącej co najmniej 200 000 PLN brutto 2.co najmniej jedną usługę, wdrożenia systemu obejmującego swym zakresem budowę lub rozbudowę geoportalu publikującego dane środowiskowe zgodnie z Dyrektywą INSPIRE, oraz zawierającego funkcje analiz przestrzennych pozwalających na operacje przestrzenne pomiędzy warstwami (np. przecinanie warstw nachodzenie, szukanie konfliktów między warstwami) których wynikiem są informacje o obiektach o wartości wynoszącej co najmniej 200 000 PLN brutto Uwaga:Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień Wykonawca musi wpisać w Wykazie wykonanych usług wartość brutto całego zamówienia (umowy) oraz wartość brutto części zamówienia odpowiadającej rodzajowo wymienionym wyżej usługom W przypadku, gdy wartość zamówienia została wyrażona w walucie innej niż PLN, wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone) ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować: 2.1.Co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu posiadającą certyfikat Prince2 Practitioner. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie udziału każdej z wskazanych osób w charakterze kierownika projektu w realizacji co najmniej jednego projektu, którego przedmiotem była budowa i wdrożenie systemu informatycznego z wykorzystaniem systemu GIS o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto 2.2. Co najmniej jednym analitykiem posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie analizy systemów klasy GIS, posiadającym certyfikat OMG-Certified UML Professional lub równoważny. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie udziału każdej z wskazanych osób w charakterze analityka w realizacji co najmniej jednego projektu, którego przedmiotem była budowa i wdrożenie systemu informatycznego z wykorzystaniem systemu klasy GIS o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto; 2.3. Co najmniej jednym projektantem/architektem posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania systemów w architekturze trójwarstwowej zorientowanych na usługi w oparciu o bazę danych Oracle. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie udziału każdej z wskazanych osób w charakterze projektanta/architektra w projekcie informatycznym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każdy, w ramach którego wykorzystywane były wszystkie ww. technologie 2.4. Co najmniej dwoma programistami NET posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków .NET, PL/SQL. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie udziału każdej z wskazanych osób w charakterze programisty w realizacji co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każdy, w ramach którego wykorzystywane były wszystkie ww. języki 2.5. Co najmniej jednym programistą GM posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków .NET oraz technologii Intergraph GeoMedia. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie udziału każdej z wskazanych osób w charakterze programisty, w realizacji co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każdy, w ramach którego wykorzystywane były wszystkie ww. języki i wszystkie technologie 2.6. Co najmniej jednym programistą ArcGIS posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu technologii ESRI ArcGIS Server od wersji Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie udziału każdej z wskazanych osób w charakterze programisty w realizacji co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każdy, w ramach którego wykorzystywana była ww. technologia, tj. ESRI ArcGIS Server od wersji 10. 2.7. Co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Administratora ArcGIS Server, posiadającą minimum roczne doświadczenie w zakresie instalacji, konfiguracji i optymalizacji oprogramowania ArcGis Server, zdobyte w minimum jednym projekcie GIS o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każdy oraz posiadająca certyfikat potwierdzający znajomość administrowania ArcGIS Server od wersji 10. W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego dopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby maksymalnie trzykrotnie w różnych rolach w ramach jednej oferty. Zamawiający dopuszcza wykazanie różnych wymaganych doświadczeń eksperta w ramach jednego projektu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do złożonej oferty w przypadku wystąpienia zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy, zmiany stawki podatku VAT lub innych zobowiązań publicznoprawnych w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia, zaistnienia zdarzeń siły wyższej (powódź, pożar), innych zdarzeń losowych lub zdarzeń, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy, w zakresie: zmiany terminu realizacji zamówienia, celu polepszenia funkcjonalności Systemu, o ile przyniesie to wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieni wartości Umowy, zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w realizacji zamówienia), za uprzednią zgodą Zamawiającego w zakresie powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy, zmiana wartości Umowy polegająca wyłącznie na podwyższeniu wartości umowy o wartość podatku lub innego zobowiązania publicznego. Ww. zmiany Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB)
ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa
pok. 220.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy PIG-PIB ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna parter budynku pok. 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot niniejszego zamówienia, realizowany będzie od daty podpisania umowy do 31.12.2015 r w tym: Przekazanie aplikacji/oprogramowania do fazy testów do dnia 01.01.2015 r. Zakończenie fazy testów do dnia 31.03.2015 r. Instalacja aplikacji/oprogramowania z ew. poprawkami, po fazie testów do dnia 30.04.2015 r. Asysta techniczna Systemu MGśP do dnia 31.12.2015 r. Asysta techniczna Platformy Integracyjnej do dnia 31.12.2015 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.