To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Radomsko: Dostawa wraz z montażem aparatury, sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36
Numer ogłoszenia: 297975 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249879 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem aparatury, sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem aparatury, sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) niezależne od siebie części: Część I 1. Kozetka lekarska 2 szt. 2. Krzesło obrotowe z oparciem na ręce łatwo zmywalne 12 szt. 3. Leżanka drewniana 1 szt. 4. Łóżko szpitalne metalowe z materacem 23 szt. 5. Materac p/odleżynowy zmiennociśnieniowy 2 szt. 6. Parawan lekarski 3 szt. 7. Stojak do wlewów i kroplówek 8 szt. 8. Taboret obrotowy 2 szt. 9. Taboret szpitalny 23 szt. 10. Wózek zabiegowy 3 szt. 11. Wózek do przewożenia potraw 2 szt. 12. Wózek do transportu chorych z wyposażeniem 1 szt. 13. Wózek jezdny siedzący 2 szt. 14. Wózek na czystą i brudną bieliznę 1 szt. 15. Wózek na urządzenia medyczne 1 szt. 16. Szafka przyłóżkowa z blatem 23 szt. Część II 1. Chłodziarka 1 szt. 2. Drukarka 2 szt. 3. Komputer 4 szt. 4. Lodówka do przechowywania leków 1 szt. 5. Zmywarko - wyparzarka 1 szt. 6. Kuchnia elektryczna 1 szt. Część III 1. Biurko lekarskie 4 szt. 2. Regał metalowy 4 szt. 3. Szafa lekarska dwudrzwiowa 1 szt. 4. Szafa lekarska podwójna 1 szt. 5. Szafa lekarska pojedyncza 1 szt. 6. Szafka na leki wisząca podwójna 1 szt. 7. Szafka na leki wisząca pojedyncza 1 szt. 8. Szafka z szufladami stojąca 1 szt. 9. Szafka zlewozmywakowa ze zlewem 2-komorowym 3 szt. 10. Wózek do przewożenia zwłok 1 szt. Część IV 1. Aparat do mierzenia ciśnienia 3 szt. 2. Defibrylator z podglądem EKG 1 szt. 3. Glukometr 1 szt. 4. Pompa infuzyjna strzykawkowa 3 szt. 5. Pompa infuzyjna objętościowa 1 szt. 6. Ssak elektryczny 1 szt. 7. Waga lekarska 1 szt. 8. Aparat EKG 1 szt. 3.Parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia typu lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie wyposażenia o parametrach takich samych lub wyższych jak opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. 5.Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje oraz wpisy do Rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy i złożoną ofertą przetargową, licząc od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. Termin gwarancji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy) został wskazany w dodatku nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu na miejsce dostawy, potwierdzonej protokołem przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. 3) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Szpital Powiatowy w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy. Wszelkie informacje dotyczące parametrów technicznych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, zawarte zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 39.14.13.00 - Szafy 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 39.14.11.00 - Regały 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 39.11.32.00 - Taborety 39.11.31.00 - Fotele 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 39.71.11.20 - Zamrażarki 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 42.92.31.10 - Wagi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Pracy Chronionej Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC, ul. Fabryczna 2, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79640,34
Oferta z najniższą ceną: 79640,34 / Oferta z najwyższą ceną: 100804,14
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIBO Sp. z o.o., ul. Aleja Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20090,82
Oferta z najniższą ceną: 20090,82 / Oferta z najwyższą ceną: 20090,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku" "PROCEDURA POWTÓRZONA" Nr Spr. 1343/2024
- "Świadczenie usług w postaci gotowania zup i obiadów dwudaniowych oraz ich dowozu dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku"
- Budowa oświetlenia ulicznego etap I ul.Lawendowa, ul. Leśna, ul. Wrotki i ul.Wrzosowa w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Zakup mebli medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.