Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Łódź: NRSPRAWY 03/LEKI/09. DOSTAWY LEKÓW
Numer ogłoszenia: 29805 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 63653 96, faks 042 6365396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NRSPRAWY 03/LEKI/09. DOSTAWY LEKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są DOSTAWY LEKÓW dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi. Lista pozycji z określeniem postaci i dawki oraz szacunkowej ilości zapotrzebowania znajduje się w załączniku nr 2 - Przedmiot zamówienia - formularz cenowy oraz w opisie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania preparatów biorównoważnych zgodnie z art. 2 pkt. 18 ustawy Prawo Farmaceutyczne. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją CPV: 33.60.00.00-6 - Produkty farmaceutyczne Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem na części zwane pozycjami: Pozycja 1. Lanreotidum Autogel 120mg - 24 amp. Pozycja 2. Octreotidum 20mg - 85 amp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Na potwierdzenie Zamawiający żąda: 1) Oświadczenia - załącznik 3.1 i 3.2; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. 4) Oświadczenie, że oferowane leki posiadają dopuszczenia do obrotu na terenie Polski na podstawie Wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych i na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi oryginał zaświadczenia lub potwierdzoną kserokopię. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1. Zamawiający wyklucza wykonawców z ubiegania się o zamówienie publiczne, którzy: 2.1.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-4 Pzp, 2.2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2.2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 2.1.1. gdy jest ona niezgodna z ustawą, 2.2.1. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Pzp, 2.3.1. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 2.4.1. zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 2.5.1. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 2.6.1. zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust 2 pkt 2 i 3 Pzp, to znaczy nie są oczywiste i bezsporne, 2.7.1. gdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 2 Pzp, 2.8.1. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 3. Warunki dodatkowe (określone szczegółowo w projekcie umowy - załącznik nr 4) 3.1. Dotyczące płatności: - termin płatności 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia (formularz cenowy) wg załącznika nr 2. Zamawiający prosi o dołączenie dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 w formie elektronicznej (na dyskietce, płycie CD). 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, Art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2. SIWZ. 5. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 6.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.3. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - potwierdzona kserokopia. 6.4. Oświadczenie, że oferowane leki posiadają dopuszczenia do obrotu na terenie Polski na podstawie Wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych i na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi oryginał zaświadczenia lub potwierdzoną kserokopię. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1 -7.2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7a i pkt. 7c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: a) reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo b) reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kardio-sterling.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariatu Dyrektora, pok. 16, SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariatu Dyrektora, pok. 16, SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- DZP.271.11.2025 Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
- Dostawa leków do SPZOZ w Łukowie (pakiet nr 15, 20, 24, 30, 48,52)
- (DFP.271.71.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.