Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Siedlce: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny typu rolba do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30m x 60m (1800m2)ul. B. Prusa 6, 08-110 Siedlce
Numer ogłoszenia: 29806 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach , ul. Bolesława Prusa 6, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 644 14 41, faks 025 644 47 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny typu rolba do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30m x 60m (1800m2)ul. B. Prusa 6, 08-110 Siedlce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia posiada: 1.Rolba posiada funkcję kontroli utrzymania poziomu tafli lodowej z dokładnością do 1mm na całej powierzchni. 2.Nóź jest montowany do maszyny mechanicznie przy pomocy śrub składający się z jednego elementu dla zachowania równomierności przycinania lodu i zużycia noża 3.Nóż boczny do przycinania lodu przy bandach. 4.Zapasowe noże: nóż strugający i nóż boczny do przycinania lodu przy bandach. 5.Oświetlenie zewnętrzne. 6.Szczotkę boczną do wymiatania lodu przy bandach 7.Napęd hydrostatyczny na cztery kolcowane koła 8.System proporcjonalnej dystrybucji wody w zależności od prędkości jazdy 9.Regulację szybkości transportu zbieranego śniegu niezależnie od prędkości jazdy 10.Odwracanie kierunku transportu śniegu zarówno w ruchu poziomym jak i pionowym. 11.System mycia kół, aby nie wywozić piasku na taflę lodu. 12.Zbiornik na śnieg jest podnoszony i przechylany hydraulicznie lub elektrycznie każdorazowo podczas opróżniania śniegu. 13.Posiada zbiornik na śnieg min. 3m3. 14.Promień skrętu maksymalnie 5000mm. 15.Minimalna szerokość strugania lodu 1900mm. 16.Fotel podgrzewany. 17.Długość całkowita pomiędzy 3900mm a 4200mm 18.Szerokość całkowita pomiędzy 1900mm a 2500mm 19.Wysokość całkowita pomiędzy 2100mm a 2500mm 20.Zbiornik ciepłej wody min. 700 litrów 21.Rolki do prowadzenia maszyny przy bandzie. 22.Koło zapasowe, podnośnik, komplet narzędzi. 23.Silnik spalinowy, benzynowy o mocy min. 60kM. 24.Autoryzowany serwis na terenie Polski. 25.W okresie gwarancji czas realizacji serwisowej 12h od pisemnego zgłoszenia (e-mail lub fax) przez Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu, w przypadku gdyby naprawa maszyny wymagała okresu dłuższego niż 24h dostawca zapewnia na swój koszt maszynę zastępczą o podobnych parametrach. W przypadku nie dostarczenia maszyny zastępczej Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000 zł netto za każdy dzień. Zapłata nastąpi na podstawie poprawnie wystawionej faktury przez Zamawiającego. 26.Gwarancja producenta i dostawcy na fabrycznie nową samojezdną rolbę min. 24 miesiące od momentu podpisania protokołu odbioru maszyny. 27.Licznik motogodzin, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienie oleju, naładowanie akumulatora, poziom paliwa. Szczegółowe określenie w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)Wykażą, że wykonali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga aby dostawca wykonał co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 480. 000,00zł brutto - jedna dostawa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a).Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b).Sytuacji ekonomicznej i finansowej; To jest: a) Złożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00zł w dniu otwarcia ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, w stosunku do których brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. To jest Wykonawcy, którzy: a)złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; b)złożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga załączenia danych technicznych i ewentualnie zdjęć potwierdzających wymagania zawarte w SIWZ - załacznik nr 5.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach, ul. Bolesława Prusa 6, 08-110 Siedlce, sekretariat pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach, ul. Bolesława Prusa 6, 08-110 Siedlce, sekretariat pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa wynajmu kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2025 r.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- Dostawa chłodni kontenerowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu II
- Zakup urządzeń specjalistycznych do pracowni poligraficznej Centralnego Biura Antykorupcyjnego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Zakup i dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalnego ze skrzynią ładunkową z przeznaczeniem do zamontowania czołownicy pługa i posypywarki.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu brygadówka z wywrotką.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.