To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Poznań: Dostawa sprzętu biurowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 298088 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238136 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego i oprogramowania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostarczeniem do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego sprzętu biurowego i oprogramowania (w przypadku sprzętu biurowego wymagana jest również jego instalacja i uruchomienie) zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 5 SIWZ) : Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części (A, B, C, D, E, F): Część A: Sprzęt biurowy I Część B: Sprzęt biurowy II Część C: Oprogramowanie I Część D: Oprogramowanie II Część E: Oprogramowanie III Część F: Oprogramowanie IV 2.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 3.Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu biurowego spełniającego warunki oznakowania CE. 4.Inne wymagania: 4.1.Wykonawca gwarantuje, że produkty będą pochodziły z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 4.2. Wykonawca gwarantuje, że sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy 4.3.Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt biurowy musi być zaopatrzony w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji. 4.4. Wykonawca gwarantuje, że sprzęt biurowy przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej będzie wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 4.5. Wykonawca gwarantuje, że oferowane produkty w dniu złożenia oferty nie były przewidziane przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży 4.6.Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania sprzętu biurowego i oprogramowania dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10 - Telefaksy 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.14.00 - Niszczarki 42.99.42.30 - Laminatory 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.82.00.00 - Serwery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A: Sprzęt biurowy I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat NEW TECHNOLOGY POLAND S A
jakie przetargi wygrała firma
duplikat NEW TECHNOLOGY POLAND S A
- New Technology Poland sp. z o.o., ul. Lelechowska 10, 02-351 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28326,90
Oferta z najniższą ceną: 28326,90 / Oferta z najwyższą ceną: 29446,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B: Sprzęt biurowy II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat NEW TECHNOLOGY POLAND S A
jakie przetargi wygrała firma
duplikat NEW TECHNOLOGY POLAND S A
- New Technology Poland Sp. z o.o., ul. Lelechowska 10, 02-351 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11752,65
Oferta z najniższą ceną: 11752,65 / Oferta z najwyższą ceną: 13998,63
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C: Oprogramowanie I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JUSTECH Justyna Maryniowska, ul. Tomasza Zana 10, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1477,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1040,24
Oferta z najniższą ceną: 1040,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1226,31
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część D: Oprogramowanie II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JUSTECH Justyna Maryniowska, ul. Tomasza Zana 10, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5493,13
Oferta z najniższą ceną: 5493,13 / Oferta z najwyższą ceną: 5996,25
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część E: Oprogramowanie III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR SJ P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2428,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2533,80
Oferta z najniższą ceną: 2533,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3017,68
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część F: Oprogramowanie IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Integrit S.A, Ul. Tyniecka 1, 52-407 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49015,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39511,54
Oferta z najniższą ceną: 39511,54 / Oferta z najwyższą ceną: 45666,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- Dostawa Sprzętów IT
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.