Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Pasłęk: Budowa ulic Długa, Wiosenna, Elbląska i Generała Andersa w Pasłęku
Numer ogłoszenia: 29808 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pasłęku , Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2482001, faks 055 2483180.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Długa, Wiosenna, Elbląska i Generała Andersa w Pasłęku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na: a) budowie jezdni z asfaltobetonu o szerokości 6,0 m i długości 992,0 m (część ul. Długiej, ul. Wiosenna odc. A-B, ul. Elbląska) z chodnikami o szerokości 2,0m z kostki betonowej po obu stronach jezdni, budowie ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 5,0 m i długości 1197,0 m z kostki betonowej o grubości 8 cm, b) budowie zjazdów i dojść do działek w miejscu istniejących o łącznej powierzchni 2 324,39 m2 oraz rozbudowie sieci kanalizacji burzowej na odcinku 861,0 m z wykonaniem dodatkowych 107 szt. wpustów ulicznych, c) przebudowie sieci wodociągowej na odcinku 894 m, d) przebudowie kanalizacji sanitarnej na odcinku 47 m, e) przebudowie linii energetycznej kablowej na odcinku 30 m, f) przebudowie sieci telekomunikacyjnych na odcinku 280 m, g) budowie oświetlenia ulicznego ul. Andersa na odcinku C-D w ilości 6 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium, w wysokości 97.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia to znaczy: wykonał co najmniej trzy zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia to jest: wybudował lub przebudował co najmniej trzy obiekty o nawierzchni z asfaltobetonu i kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 18 000 m2 , wraz z infrastrukturą techniczną,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w branży drogowej bez ograniczeń, która może pełnić funkcję kierownika budowy, b) jedną osobę posiadająca uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi, która może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, c) jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi, która może pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych, d) jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami telekomunikacyjnymi, która może pełnić funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia przez okres co najmniej dwóch miesięcy, to jest dysponuje lub ma dostęp do środków finansowych oszacowanych na sumę nie mniej niż 1.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-4 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, winien załączyć dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, w postaci oświadczenia podmiotu udostępniającego, o posiadanych zasobach oraz o zakresie udostępnionych Wykonawcy zasobów, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, w postaci zawartego porozumienia pomiędzy podmiotem udostępniającym zasoby a Wykonawcą, określającego sposób wykorzystania zasobów, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, w postaci zawartego porozumienia pomiędzy podmiotem udostępniającym zasoby a Wykonawcą, określającego charakter stosunku jaki będzie ich łączył, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w postaci zawartego porozumienia pomiędzy podmiotem udostępniającym zasoby a Wykonawcą, określającego zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - wydłużenie okresu rękojmi - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, pokój Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane z udziałem środków NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ - ROZWÓJ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.