Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Nowy Dwór Mazowiecki: Kontrola konwersji danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru powiatu nowodworskiego w związku z realizacją przez Województwo Mazowieckie projektu pn: Przyśpieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu
Numer ogłoszenia: 298114 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim , ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, faks 022 7753679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola konwersji danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru powiatu nowodworskiego w związku z realizacją przez Województwo Mazowieckie projektu pn: Przyśpieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest kontrola konwersji danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru powiatu nowodworskiego w związku z realizacją projektu pn: Przyśpieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego poprzez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu zwanego Projektem BW. Kontrola będąca przedmiotem niniejszego zamówienia dotyczy nadzoru nad wykonaniem części w/w zadania projektowego pn: Wsparcie prac związanych z przekształceniem ewidencji gruntów i budynków (EGiB) do postaci cyfrowej, uzupełnienie danych dotyczących budynków oraz modernizacja tego rejestru, przekształcenie mapy zasadniczej do postaci numerycznej, prace związane z przekształceniem do postaci cyfrowej innych danych przestrzennych, skanowanie dokumentów uzasadniających wpisy do EGiB na terenie powiatu nowodworskiego. W ramach realizacji niniejszego zadania w powiecie nowodworskim realizowane są następujące prace geodezyjne: 1. przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej i utworzenie zbiorów danych, 2. przekształcenie do postaci cyfrowej, w drodze skanowania, dokumentów PZGiK uzasadniających wpisy do EGiB, 3. przekształcenie do postaci wektorowej map glebowo - rolniczych oraz map klasyfikacyjnych w zakresie typów genetycznych gleb. Kontroli technicznej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, będą podlegały następujące produkty powstałe w ramach realizacji projektu: 1. zbiory danych wraz ze zbiorami dokumentacji technicznej powstałe w wyniku przekształcenia mapy zasadniczej do postaci cyfrowej, 2. zeskanowane dokumenty PZGiK uzasadniające wpisy do EGiB, 3. przekształcone do postaci wektorowej mapy glebowo - rolnicze oraz mapy klasyfikacyjne w zakresie typów genetycznych gleb. W ramach realizacji prac przeprowadzający kontrolę będzie zobowiązany do: 1. przeprowadzenia kontroli technicznej, jakościowej i ilościowej rezultatów prac geodezyjnych i kartograficznych wykonywanych w ramach realizacji projektu, w tym przekazanych partii materiałów, 2. sporządzenia protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych, 3. udziału w pracach komisji powołanej przez Starostę Nowodworskiego do odbioru częściowego i końcowego prac objętych wyżej wymienionym projektem BW (do komisji odbioru częściowego i końcowego zostanie włączony jeden z przedstawicieli Wykonawcy wskazany przez niego spośród osób przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z możliwością jego zmiany na zasadach określonych w § 8 ust. 3 pkt 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 4. współdziałania z geodetą powiatowym w zakresie udzielania wykonawcy prac geodezyjnych objętych kontrolą wyjaśnień i zaleceń dotyczących realizacji przedmiotowych prac. Szczegółowy opis ilościowy oraz zakres kontroli został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (Zakres czynności kontrolnych obejmujących prace geodezyjne wykonywane w związku z: przekształceniem analogowej mapy zasadniczej do postaci cyfrowej, przekształceniem do postaci cyfrowej w drodze skanowania dokumentów PZGiK uzasadniających wpisy do EGiB oraz treść mapy zasadniczej a także przekształceniem do postaci wektorowej map glebowo - rolniczych i map klasyfikacyjnych). W celu bliższego zapoznania Wykonawców z zakresem i warunkami technicznymi prac geodezyjno - kartograficznych wykonywanych w ramach zamówień dotyczących konwersji danych dla PZGiK dla powiatu nowodworskiego, które będą podlegały kontroli w ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający dołącza do dokumentacji przetargowej Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zadania pn: Konwersja baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, jako część zadania projektowego pn: Wsparcie prac związanych z przekształceniem ewidencji gruntów i budynków (EGiB) do postaci cyfrowej, uzupełnienie danych dotyczących budynków oraz modernizacja tego rejestru, przekształcenie mapy zasadniczej do postaci numerycznej, prace związane z przekształceniem do postaci cyfrowej innych danych przestrzennych, skanowanie dokumentów uzasadniających wpisy do EGiB) w części 7 dotyczącej powiatu nowodworskiego, opublikowany jako element Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia postępowania prowadzonego w roku 2011 przez Województwo Mazowieckie (znak sprawy: GW-7.ZP.U.272.64.2011.AD). Dokument ten (bez przewidzianych nim załączników) stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcą prac geodezyjnych podlegających kontroli, wyłonionym w wyniku przetargu prowadzonego przez Województwo Mazowieckie dla powiatu nowodworskiego jest firma MGGP Areo Sp. z o.o., adres: ul. Słowackiego 33-37, 33 - 100 Tarnów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 400,00 PLN, słownie: tysiąc czterysta złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował: co najmniej jedną pracę polegającą na przekształceniu do postaci numerycznej mapy zasadniczej dla obiektu o obszarze co najmniej 1 000 ha oraz co najmniej jedną pracę w zakresie opracowania lub realizacji projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w systemie EWMAPA dla obiektu o obszarze co najmniej 1 000 ha lub co najmniej jedno opracowanie w systemie EWMAPA o zakresie prac innym niż wymienione powyżej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto lub co najmniej jedno zamówienie na wykonanie kontroli poprawności danych opisowych i geometrycznych ewidencji gruntów i budynków o wartości kontrolowanego zadania nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto lub co najmniej jednego zamówienia na wykonanie kontroli opracowania mapy zasadniczej w postaci numerycznej o wartości kontrolowanego zadania nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje programem EWMAPA wersja 10 oraz co najmniej jednym ploterem wielkoformatowym o szerokości wydruku nie mniejszej niż A1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie geodezji, minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe oraz posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287), tj. w zakresie 1 i 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kserokopia dowodu wniesienia wadium; 2) Dokument - w szczególności pisemne zobowiązanie - potwierdzające oddanie przez podmioty trzecie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku gdy zasady reprezentacji Wykonawcy nie wynikają ze złożonych wraz z ofertą rejestrów), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 p.z.p. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy na następujących warunkach: 1) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli ulegnie zmianie harmonogram realizacji Projektu wskazanego w § 1 umowy lub ulegną zmianie terminy realizacji umów dotyczących konwersji baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, jako części zadania: Przyśpieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanych baz wiedzy o Mazowszu, lub nastąpią inne zdarzenia niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, 2) gdy zajdzie konieczność dostosowania treści umowy do zmienionych przepisów prawa lub zmienionych wymagań i wytycznych przyjętych dla realizacji Projektu przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych oraz Województwo Mazowieckie, mających wpływ na realizację niniejszej umowy, 3) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną mających wpływ na realizację niniejszej umowy, 4) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy innych istotnych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za których powstanie żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty w przypadku zmiany podatku od towarów i usług VAT, kiedy to wynagrodzenie Wykonawcy zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, 6) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do udziału w pracach komisji powołanej przez Starostę Nowodworskiego do odbioru częściowego i końcowego prac objętych kontrolą - w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby takiej zmiany - pod warunkiem, iż Wykonawca wyznaczy na jej miejsce inną osobę posiadającą wykształcenie, uprawnienia zawodowe i doświadczenie nie niższe niż wymagane przez Zamawiającego dla personelu Wykonawcy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia odnośnie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 109..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 107 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- SVA/4620-106/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu barierek/balustrad zewnętrznych
- SVA/4620-115/2025: Usługa remediacji i badań archeologicznych w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie.
- SVA/4620-85/2025: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej, monitorowania zagrożeń, wykonywania doraźnej ochrony fizycznej dla spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- SVA/4620-64/2025: Roboty budowlane polegające na wykonaniu linii nN, SN oraz dostawie i montażu stacji transformatorowej w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Dębna i Liszna w Gminie Sanok
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Utworzenie 48 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Oławie przy ul. B. Chrobrego 106A"
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń ppoż i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Płn m.st. W-wy w 2025 roku
- " Przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych oraz terenów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie WSP w Andrychowie." - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem, kontrolą, konserwacją wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych i psich parków będących w administrowaniu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.