Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-29
Stąporków: Wykonanie budowy
INSTALACJI KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH POD POTRZEBY CIEPŁEJ WODY SZPITALA, BASENU I HYDROTERAPII
w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji
w Czarnieckiej Górze
Numer ogłoszenia: 298114 - 2009; data zamieszczenia: 29.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze , Czarniecka Góra 43, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741163, faks 041 3741162.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjascr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budowy INSTALACJI KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH POD POTRZEBY CIEPŁEJ WODY SZPITALA, BASENU I HYDROTERAPII w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie budowy INSTALACJI KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH POD POTRZEBY CIEPŁEJ WODY SZPITALA, BASENU I HYDROTERAPII w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze. Niniejsze zamówienie Niniejsze zamówienie polegać będzie na wykonaniu budowy instalacji kolektorów słonecznych pod potrzeby ciepłej wody szpitala, basenu i hydroterapii w branży sanitarnej (cieplnej, wodno - kanalizacyjnej), konstrukcyjno -budowlanej, elektrycznej i AKP i A. Szczegółowy przedmiot zamówienia przedstawiają: Dokumentacja Projektowa (branżowa) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiary Robót, stanowiące integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.23.21.41 - Roboty grzewcze 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 PLN Słownie: trzydzieści tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U z 2000, Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powin-na być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wska-zanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wyko-nawcy. lub zapis - równoważny 3)postanowienia rozdziale XII.2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w rozdziale XII.2.1)b) i XII.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Ooddział Stąporków NR KONTA: 39124044161111000049571174 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, wymienionej w rozdz. XII.2.1) należy załą-czyć w formie kserokopii do Oferty. Dodatkowo należy złożyć oryginał ww. dokumentu w Siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9 (budynek Administracji) przed terminem złożenia ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wa-dium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp., nie złożył do-kumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp., lub pełnomoc-nictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 PLN Słownie: trzydzieści tysięcy złotych 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U z 2000, Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powin-na być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wska-zanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żąda-nie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybra-no: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wyko-nawcy lub zapis - równoważny 3)Postanowienia rozdziale XII.2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w rozdzia-le XII.2.1)b) i XII.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział Stąporków NR KONTA: 39124044161111000049571174 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, wymienionej w punkcie XII.2.1) należy załączyć w formie kserokopii do Oferty. Dodatkowo należy złożyć oryginał ww. dokumentu w Siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9 (budynek Administracji) przed terminem złożenia ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ceku potwierdzenia spełniania warunków opisanych w rozdziale IX niniejszej SIWZ dla uznania formalnej poprawności oferty ,Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publicz-ne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpo-wiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z poź. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypad-ku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzie-lenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofer-cie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spo-łeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko-nania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświad-czenie): a)wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej po jednej osobie personelu kierowniczego/nadzorującego każdej z branż odpo-wiedzialną za zagadnienia realizacyjne i techniczne wraz z kserokopiami ich uprawnień budowlanych oraz kserokopiami dokumentów potwierdzających ich przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przy założeniu że wskazana osoba posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadającym branżom doty-czącym przedmiotu zamówienia (specjalności: konstrukcyjno - budowlana, insta-lacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanali-zacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elek-troenergetycznych) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, przez co najmniej jednego z nich): Uwaga: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.2) ustawy Pzp, Wykonawca przedstawi pi-semne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wskazanej wyżej osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli wskazał osobę, którą będzie dysponował, przy realizacji niniejszego zamówienia a która będzie udostępniona przez inne podmioty. Uwaga: W przypadku osób będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w celu udokumento-wania posiadania wymaganych uprawnień do oferty należy dołączyć kserokopię decyzji w sprawie nadania uprawnień budowlanych, o której mowa w art. 12a ust. 2 ustawy - Prawo budowlane Ust. z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. tj. 2006.156.1118 z późn. zm.), wydawaną przez właściwy organ samorządu zawodowego. Uwaga: W przypadku gdy ww. osoba, biorąca udział w realizacji zamówienia, nie znają języka polskiego wymagane jest aby Wykonawca zapewnił pełną usługę tłumaczenia na i z języka polskiego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4) oraz informacje o w/w osobach zawierające dane potwierdzające stawiane warunki oraz dokumenty stwierdzają-ce, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane upraw-nienia. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w rozdziale X.2.a) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i do-świadczenie). Wykonawcy zobowiązani są również do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, złożone w formie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy osoby zdolne do wykonania zmówienia, wskazane w wykazie o którym mowa powyżej zostaną udostępnione Wykonawcy/ Wykonawcom wy-stępującym wspólnie przez różne Podmioty, zobowiązanie w formie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ złoży oddzielnie każdy z Podmiotów udostępniających daną osobę. 3.Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie za-łącznika nr 2). 4.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 paździer-nika 2008r. (Dz. U z 2008, Nr 88, poz. 1155) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 4.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: a) w rozdziale X.1.a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z pra-wem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające od-powiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - stosownie do treści art. 24 ust.1. pkt.2) ustawy Pzp. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) w rozdziale X.1.a) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub ad-ministracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Pzp. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w roz-dziale. X.1.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacjascr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji, Czarniecka Góra 43, 26 - 220 Stąporków (pok. Nr 9 - budynek Administracji)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji, Czarniecka Góra 43, 26 - 220 Stąporków (pok. Nr 10 -sekretariat w budynku Administracji)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.