Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Wrocław: Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w Elektronicznych Zakładach Naukowych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 298143 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Elektroniczne Zakłady Naukowe im. Fryderyka Joliot-Curie , ul. Braniborska 57, 53-680 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 363-37-16, 363-11-15, faks 071 363-16-15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w Elektronicznych Zakładach Naukowych we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do pracowni informatycznych oraz pomocy dydaktycznych i mebli laboratoryjnych do pracowni elektronicznej w Elektronicznych Zakładach Naukowych we Wrocławiu. Zamówienie obejmuje: -dostawę komputerów stacjonarnych, rzutników multimedialnych wraz z ekranami projekcyjnymi oraz switcha zarządzalnego 3 warstwy, -dostawę zestawów edukacyjnych do ćwiczeń w pracowni elektronicznej, -dostawę i montaż stołów i szaf warsztatowych w laboratorium elektronicznym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.35.12.00 - Ekrany 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy (art.22 Pzp): - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto: - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Wykonawca musi wykazać realizację w ciągu trzech lat tj. 2005-2008, licząc od daty wyznaczonej na złożenie oferty, co najmniej jednego zadania związanego z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum ceny oferowanej (brutto) przedmiotu zamówienia, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (referencjami) w odniesieniu do danej części zamówienia. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 3. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. (art.82 ust. 1 Pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów znajduje się w załączniku nr2 do SIWZ. Zgodnie z nim Wykonawcy dostarczają: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Zał. 3 wzór nr 2.1) - Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert) - Wykaz zamówień (co najmniej jednego) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat tj. 2005-2008 lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lat z wyszczególnieniem zadania związanego przedmiotem zamówienia o wartości minimum ceny oferowanej przedmiotu zamówienia, potwierdzone dokumentami stwierdzającym, że zamówienia te wykonane były z należytą starannością - Umowę konsorcjum z podpisami potwierdzonymi notarialnie (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ezn.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ezn.edu.pl
Elektroniczne Zakłady Naukowe
ul. Braniborska 57
53-680 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Elektroniczne Zakłady Naukowe ul. Braniborska 57 53-680 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i urządzeń do pracowni zawodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawę komputerów stacjonarnych, rzutników multimedialnych wraz z ekranami projekcyjnymi oraz switcha zarządzalnego 3 warstwy, - dostawę zestawów edukacyjnych do ćwiczeń w pracowni elektronicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-0, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli warsztatowych do pracowni zawodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawę i montaż stołu i szafy warsztatowych w laboratorium elektronicznym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.30.00-5, 39.18.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostawa mebli metalowych
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji stanowisk edukacyjnych z robotem przemysłowym wraz z wyposażeniem przeznaczonych do Pracowni Robotyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.