To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Wadowice: Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 29817 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12205 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 Tematyka szkoleń: 1. Szkolenie: Proces rejestracji pojazdów i transport: 1) Procedura rejestracji i wyrejestrowania pojazdu - wszczęcie postępowania (wymagania formalne wniosku, niezbędne dokumenty - kwestia dokumentowania własności pojazdu, rejestracja pojazdu sprowadzanego z zagranicy). 2) Przebieg postępowania administracyjnego - postępowanie dowodowe i jego specyfika, doręczanie pism procesowych w świetle doktryny i orzecznictwa sądowo - administracyjnego, terminy załatwiania spraw, zawieszenie postępowania. 3) Dowód rejestracyjny i karta pojazdu (wtórnik dowodu rejestracyjnego, nowy dowód rejestracyjny, nadanie cech identyfikacyjnych pojazdom, zwrot opłaty za wydane karty pojazdu). 4) Nadzwyczajne tryby wzruszania ostatecznych decyzji administracyjnych (wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności decyzji, uchylenie/zmiana decyzji na podstawie art. 154 i 155 kpa). 5) Procedura wydawania prawa jazdy (warunki uzyskania prawa jazdy, wymiana prawa jazdy, w tym wymiana zagranicznych praw jazdy, wydanie wtórnika prawa jazdy). 6) Cofnięcie zezwolenia na wykonanie regularnych przewozów osób w oparciu o przeprowadzone kontrole przewoźników w świetle przepisów KPA, w związku z ustawą o transporcie drogowym i ustawą o swobodzie działalności gospodarczej. 7) Postępowanie administracyjne w przypadku, gdy przedsiębiorca posiadający licencję na transport zaprzestaje wykonywania działalności gospodarczej całkowicie i nie składa wniosku o wygaśnięcie licencji. 8) Postępowanie administracyjne przy nakładaniu kary na przedsiębiorcę naruszającego art. 95a ustawy o transporcie drogowym. 9) Szkolenie dla 19 osób, jednodniowe, w formie wykładu, należy zorganizować w sobotę. 2. Szkolenie: Prawo jazdy: 1) Przebieg postępowania administracyjnego - wszczęcie postępowania, postępowanie dowodowe i jego specyfika, doręczanie pism procesowych w świetle doktryny i orzecznictwa sądowo-administracyjnego, terminy załatwiania spraw, zawieszenie postępowania. 2) Sprawdzanie stanu zdrowia i predyspozycji psychicznych do kierowania pojazdami (przesłanki uzasadniające wydanie skierowań na badanie lekarskie i psychologiczne, charakter terminu do wydania decyzji o skierowaniu na badanie i skutki jego przekroczenia). 3) Kontrolne sprawdzanie kwalifikacji (przesłanki uzasadniające skierowanie na kontrolne sprawdzanie kwalifikacji, określanie w treści decyzji terminu do kontrolnego sprawdzenia kwalifikacji i stanowisko sądów administracyjnych w tym zakresie). 4) Zatrzymanie praw jazdy z uwzględnieniem regulacji dotyczących zatrzymywania praw jazdy dłużnikom alimentacyjnym. 5) Szkolenie dla 8 osób, jednodniowe, w formie wykładu, należy zorganizować w sobotę. ZADANIE NR 2 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu utrzymania przez administrację publiczną obiektów budowlanych: 1) Obowiązki zarządcy - właściciela obiektu budowlanego wynikające z przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów szczególnych - omówienie przepisów i procedur. Odpowiedzialność prawna zarządcy obiektu. 2) Książka obiektu budowlanego - zasady prowadzenia, osoby uprawnione do dokonywania badań, sprawdzeń, zaleceń, opracowania projektowe i dokumentacja techniczna obiektu budowlanego. 3) Okresowe przeglądy, badania obiektów budowlanych, sporządzanie protokołów kontroli przez osoby uprawnione, zgłaszanie wad, usterek, określenie zagrożeń oraz procedury zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Wymagania formalne wobec osób dokonujących ocen kontroli i sprawozdań. 4) Kompletowanie i prowadzenie archiwum dokumentacji technicznych, instrukcji obsługi i wymaganych procedur eksploatacji, prowadzenie rejestru mogących wystąpić zagrożeń i niebezpieczeństwa (w tym bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa pożarowego) podczas użytkowania obiektu budowlanego oraz procedur działania w razie ich wystąpienia. 5) Dokumentacja techniczna obiektu budowlanego w trakcie jego użytkowania, prowadzenie remontów, modernizacji, wykonywania robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania. Procedury i wymagania formalne wykonywania ciążące na właścicielu - zarządcy obiektu budowlanego w związku z planowanymi robotami. 6) Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla osób niepełnosprawnych, likwidacja barier architektonicznych - omówienie obowiązujących aktów prawnych i procedur. 7) Szkolenie dla 5 osób, jednodniowe. ZADANIE NR 3 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu prowadzenia biura rzeczy znalezionych: 1) Odbieranie zawiadomień o znalezieniu rzeczy na terenie powiatu. 2) Ustalenie osób uprawnionych do odbioru rzeczy znalezionych. 3) Obowiązek przyjmowania rzeczy znalezionych. 4) Prowadzenie ewidencji rzeczy znalezionych. 5) Przechowywanie rzeczy znalezionych na obszarze powiatu. 6) Udzielanie informacji o depozytach. 7) Zabezpieczenie wartościowych depozytów. 8) Likwidacja niepodjętych depozytów po upływie okresu ich przechowywania. 9) Szkolenie dla 2 osób, jednodniowe. ZADANIE NR 4 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu stosowania przepisów o czasie pracy: 1) Podstawowe pojęcia związane z czasem pracy. 2) Normy i wymiar czasu pracy. 3) Ewidencja czasu pracy. 4) Praca w godzinach nadliczbowych. 5) Praca w niedziele i święta. 6) Okres wypoczynku i przerwy w czasie pracy. 7) Szkolenie dla 20 osób, jednodniowe. ZADANIE NR 5 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie ogólne z zarządzania projektami. 1) Planowanie realizacji projektu - koncepcja, etapy realizacji. 2) Cel projektu - wytyczanie celu wg metody SMART; cel jako wskaźnik oceny projektu. 3) Metodyka zarządzania projektem. 4) Zarządzanie ryzykiem w projekcie. 5) Budżetowanie i rachunkowość w projekcie. 6) Monitorowanie przebiegu i wdrożenia projektu. 7) Ewaluacja projektu. 8) Prawne zagadnienia zarządzania projektami. 9) Szkolenie dla 15 osób, trzydniowe. ZADANIE NR 6 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z efektywnego wykorzystania Internetu. 1) Narzędzia i organizacja pracy. 2) Kreowanie strategii wyszukiwania informacji. 3) Metody wyszukiwania w Internecie. 4) Język informacyjno-wyszukiwawczy. 5) Konstruowanie efektywnych zapytań. 6) Katalogi internetowe, przewodniki dziedzinowe i serwisy tematyczne. 7) Bazy danych dla administracji publicznej. 8) Ocena wiarygodności informacji. 9) Szkolenie dla 8 grup po 15-16 osób, jednodniowe Założenia do wszystkich szkoleń w obrębie wszystkich zadań: Cena szkolenia powinna obejmować koszty wykładowcy, materiałów szkoleniowych, dodatkowego sprzętu, cateringu (2 przerwy kawowe: ciastka, paluszki, herbata, kawa, mleko do kawy), certyfikatów/zaświadczeń. Szkolenia realizowane będą w Starostwie Powiatowym w Wadowicach (od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania, tj. 7:30 - 15:30, z wyłączeniem szkolenia z Procesu rejestracji pojazdów i transportu oraz Prawa jazdy, które winny być zrealizowane w soboty), sala szkoleniowa udostępniona nieodpłatnie wraz z ekranem i projektorem. Czas trwania szkoleń to 8 godzin zegarowych, w tym 2 przerwy kawowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 Szkolenie z zakresu utrzymania przez administrację publiczną obiektów budowlanych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o. o., ul. Grochowska 39A, 31-516 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2322,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1226,19
Oferta z najniższą ceną: 1226,19 / Oferta z najwyższą ceną: 2689,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3 Szkolenie z zakresu prowadzenia biura rzeczy znalezionych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Kamila Syrytczyk Ośrodek Szkoleń Administarcyjnych, ul. K. Brodzińskiego 3, 30-506 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2184,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 560,00
Oferta z najniższą ceną: 560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4 Szkolenie z zakresu stosowania przepisów o czasie pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Ewa Górska - Pelczar, Pan Piotr Pelczar, Pan Jacek Pelczar Zespół Ekspertów MANAGER Spółka cywilna, ul. Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2803,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2245,00
Oferta z najniższą ceną: 2245,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5 Szkolenie ogólne z zarządzania projektami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Nowak Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego, ul. Prądnicka 8/25, 30-002 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8784,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1870,00
Oferta z najniższą ceną: 1870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6 Szkolenie z efektywnego wykorzystania Internetu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PC-Master Systemy Komputerowe Maciej Szczegielniak, Śliczna 12/113, 31-444 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29200,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek (...)-na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2025 r.
- Świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Wadowicach w 2025 roku usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Zakładu Opieki Leczniczej dla ZZOZ w Wadowicach
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.