eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Katowice: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała
Numer ogłoszenia: 298182 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 25 83 076, faks 32 25 82 743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚlZMiUW w Katowicach - Oddział Bielsko - Biała część nr 1: obiekt ciek Pisarzówka w km 4+450 - 4+900, 14+500 - 16+000 w m.Hecznarowice, Kozy, gm.Wilamowice, Kozy (zakres rzeczowy ciek: 1,950 km) zakres robót obejmuje: wycinkę zakrzaczeń (odrostów wikliny, samosiejek), uzupełnienie, naprawę istniejących ubezpieczeń brzegowo-dennych w tym siatkowo-kamiennych, narzutu kamiennego, brzegosłonu faszynowego. Wykonawca winien załączyć do oferty dowody dotyczące wykonania: - wycinki zakrzaczeń w ilości min. 300 m2 - budowli siatkowo-kamiennych w ilości min. 100 m3 - robót ziemnych w korytach cieków w ilości min. 950 m3 - formowania nasypów w ilości min. 950 m3 - narzutu kamiennego w ilości min. 300 m3 - brzegosłonu (ścieli faszynowej) w ilości min. 300 m2 część nr 2: obiekt ciek Kolejowy w km 0+700 - 2+000 w m.Milówka, gm.Milówka (zakres rzeczowy ciek: 1,300 km) zakres robót obejmuje: wykoszenie ręczne traw z wygrabieniem i złożeniem w kopki, wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny), odmulenie koryta cieku. Wykonawca winien załączyć do oferty dowody dotyczące wykonania; - koszenia skarp w ilości min. 13 000 m2. - wycince zakrzaczeń w ilości min. 400 m2 - odmulenia koryta cieku na dł. min. 1 km część nr 3: obiekt ciek Radoń w km 0+000 - 1+500, 4+530 - 6+000 w m.Godziszów, Goleszów, gm.Goleszów (zakres rzeczowy ciek: 2,970 km) zakres robót obejmuje: wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny) oraz usunięcie zatorów (lokalnych łach żwirowych). Wykonawca winien załączyć do oferty dowody dotyczące wykonania: - wycince zakrzaczeń w ilości min. 8 900 m2 część nr 4: obiekt ciek Krasna w km 0+000 - 1+200 w m.Cieszyn, gm.Cieszyn (zakres rzeczowy ciek: 1,200 km) zakres robót obejmuje: wykoszenie ręczne traw z wygrabieniem i złożeniem w kopki, wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny) oraz usunięcie zatorów (lokalnych łach żwirowych). Wykonawca winien załączyć do oferty dowody dotyczące wykonania - koszenia ręcznie skarp w ilości min. 7 000 m2 - wycince zakrzaczeń w ilości min. 400 m2 część nr 5: obiekt ciek Pogórzanka w km 2+900 - 3+950, 4+000 - 5+300 w m.Pogórze, Górki Wielkie, gm.Skoczów, Brenna (zakres rzeczowy ciek: 2,350 km) zakres robót obejmuje: wykoszenie ręczne traw z wygrabieniem i złożeniem w kopki, wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny) oraz usunięcie zatorów (lokalnych łach żwirowych). Wykonawca winien załączyć do oferty dowody dotyczące wykonania - koszenia ręcznie skarp w ilości min. 800 m2 - wycince zakrzaczeń w ilości min. 2800 m2 część nr 6: obiekt ciek Kalembianka w km 0+320 - 0+350 i 1+840 - 1+890 w m.Cieszyn, gm.Cieszyn (zakres rzeczowy ciek: 0,080 km) zakres robót obejmuje: uzupełnienie ubytków w murze betonowym, w płytach w korycie udrożnienie koryta oraz zabudowę wyrw narzutem kamiennym. Wykonawca winien załączyć do oferty dowody dotyczące wykonania: - robót żelbetowych w ilości min. 1,5 m3 - robót zbrojeniowych w ilości min. 100 kg - ułożenia płyt w ilości min. 60 m2 - narzutu kamiennego w ilości min. 17,5 m3.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej następujący zakres: wykonał min. 1 zadanie odpowiadające zakresowi robót konserwacyjnych stanowiących wybrane części przedmiotu zamówienia - zgodnie z opisem robót pod daną częścią zamówienia w pkt. III siwz, na które wykonawca złoży ofertę, stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których dostępny potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla części nr 1 i 6 Zamawiający wymaga dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 4 ustawy Pzp załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zaparafowany wzór umowy 3.Kosztorys ofertowy (szczegółowy) wraz z tabelą elementów scalonych z wyszczególnieniem R, M, S, Kp i zysku, zestawienia cen materiałów (jednostka miary, ilość, cena jednostkowa i wartość) i sprzętu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- umowa zawierana jest na czas oznaczony, zgodnie z terminem podanym w ofercie; - wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT (aneks do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obiekt ciek Pisarzówka w km 4+450 - 4+900, 14+500 - 16+000 w m.Hecznarowice, Kozy, gm.Wilamowice, Kozy (zakres rzeczowy ciek: 1,950 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Pisarzówka w km 4+450 - 4+900, 14+500 - 16+000 w m.Hecznarowice, Kozy, gm.Wilamowice, Kozy (zakres rzeczowy ciek: 1,950 km) zakres robót obejmuje: wycinkę zakrzaczeń (odrostów wikliny, samosiejek), uzupełnienie, naprawę istniejących ubezpieczeń brzegowo-dennych w tym siatkowo-kamiennych, narzutu kamiennego, brzegosłonu faszynowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obiekt ciek Kolejowy w km 0+700 - 2+000 w m.Milówka, gm.Milówka (zakres rzeczowy ciek: 1,300 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Kolejowy w km 0+700 - 2+000 w m.Milówka, gm.Milówka (zakres rzeczowy ciek: 1,300 km) zakres robót obejmuje: wykoszenie ręczne traw z wygrabieniem i złożeniem w kopki, wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny), odmulenie koryta cieku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obiekt ciek Radoń w km 0+000 - 1+500, 4+530 - 6+000 w m.Godziszów, Goleszów, gm.Goleszów (zakres rzeczowy ciek: 2,970 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Radoń w km 0+000 - 1+500, 4+530 - 6+000 w m.Godziszów, Goleszów, gm.Goleszów (zakres rzeczowy ciek: 2,970 km) zakres robót obejmuje: wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny) oraz usunięcie zatorów (lokalnych łach żwirowych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obiekt ciek Krasna w km 0+000 - 1+200 w m.Cieszyn, gm.Cieszyn (zakres rzeczowy ciek: 1,200 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Krasna w km 0+000 - 1+200 w m.Cieszyn, gm.Cieszyn (zakres rzeczowy ciek: 1,200 km) zakres robót obejmuje: wykoszenie ręczne traw z wygrabieniem i złożeniem w kopki, wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny) oraz usunięcie zatorów (lokalnych łach żwirowych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obiekt ciek Pogórzanka w km 2+900 - 3+950, 4+000 - 5+300 w m.Pogórze, Górki Wielkie, gm.Skoczów, Brenna (zakres rzeczowy ciek: 2,350 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Pogórzanka w km 2+900 - 3+950, 4+000 - 5+300 w m.Pogórze, Górki Wielkie, gm.Skoczów, Brenna (zakres rzeczowy ciek: 2,350 km) zakres robót obejmuje: wykoszenie ręczne traw z wygrabieniem i złożeniem w kopki, wycinkę zakrzaczeń (samosiejki i odrosty wikliny) oraz usunięcie zatorów (lokalnych łach żwirowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obiekt ciek Kalembianka w km 0+320 - 0+350 i 1+840 - 1+890 w m.Cieszyn, gm.Cieszyn (zakres rzeczowy ciek: 0,080 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Kalembianka w km 0+320 - 0+350 i 1+840 - 1+890 w m.Cieszyn, gm.Cieszyn (zakres rzeczowy ciek: 0,080 km) zakres robót obejmuje: uzupełnienie ubytków w murze betonowym, w płytach w korycie udrożnienie koryta oraz zabudowę wyrw narzutem kamiennym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.