eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceświadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Profesjonalny ratownik gwarancją bezpieczeństwa/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Katowice: świadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Profesjonalny ratownik gwarancją bezpieczeństwa/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78
Numer ogłoszenia: 2981 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Profesjonalny ratownik gwarancją bezpieczeństwa/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla Uczestników Projektu /Profesjonalny ratownik gwarancją bezpieczeństwa/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 polegającej na: przygotowaniu posiłków, dostarczeniu oraz wszelkich czynnościach związanych z podaniem posiłków oraz każdorazowym uprzątnięciem pomieszczenia po podanym posiłku. Termin realizacji usługi: od 1 lutego 2013 do 30 września 2013 r. Każdy posiłek/zestaw dla jednego Uczestnika Projektu powinien składać się z: -napoi ciepłych: kawa i herbata oraz śmietanka do kawy, cytryna, cukier -słodkiej przekąski np.: ciasteczka koktajlowe/herbatniki/wafle czekoladowe porcja 40 - 100 g -wody mineralnej 0,5 litra lub soku owocowego (różne smaki) 250 ml w opakowaniu jednorazowym -gorącego posiłku jednodaniowego o charakterze drugiego dania 1. Zamawiający przewiduje jedną przerwę obiadową na każdy dzień zajęć dla każdej grupy szkoleniowej. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z harmonogramem szkoleń/kursów przedstawionym przez Zamawiającego. Szkolenia/kursy planuje się przeprowadzić od poniedziałku do piątku od godziny 1600 lub w soboty i niedziele od godziny 800. Miejsce dostarczenia posiłków obejmie obszar województwa śląskiego. Dokładny termin (dzień, godzina), ilość oraz miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego najpóźniej 5 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia/kursu. Planowana ilość posiłków (1 zestaw dla 1 Uczestnika Projektu) wynosi 2240 zestawów. Posiłki nie są przewidziane dla osób prowadzących zajęcia. Poniżej przedstawiono szczegółowe zestawienie ilości wymaganych zestawów/posiłków w zależności od każdej grupy szkoleniowej: a) Szkolenie podejmowanie helikoptera w akcji ratowniczej zorganizowane w 2 grupach 20 osobowych Catering dla 20 osób * 1 dzień zajęć Łącznie: 40 zestawów w 2 dni zajęć b) Szkolenie w zakresie kierowania ruchem drogowym zorganizowane w 4 grupach 10 osobowych Catering dla 10 osób * 1 dzień zajęć Łącznie: 40 zestawów w 4 dni zajęć c) Szkolenie współdziałanie służb ratowniczych i szacowanie ryzyka związanego ze skutkami katastrof zorganizowane w 2 grupach 20 osobowych Catering dla 20 osób * 11 dni zajęć Łącznie: 440 zestawów w 22 dni zajęć d) Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy zorganizowane w 4 grupach 10 osobowych Catering dla 10 osób * 11 dni zajęć Łącznie: 440 zestawów w 44 dni zajęć e) Kurs przygotowawczy SEP G-1 zorganizowane w 2 grupach 15 osobowych Catering dla 15 osób * 10 dni zajęć Łącznie: 300 zestawów w 20 dni zajęć f) Kurs obsługi piły mechanicznej do ścinki drzew zorganizowane w 2 grupach 15 osobowych Catering dla 15 osób * 12 dni zajęć Łącznie: 360 zestawów w 24 dni zajęć g) Kurs prawa jazdy kategorii C zorganizowane w 3 grupach 16-17 osobowych (razem 50 osób) Catering dla 16 -17 osób * 5 dni zajęć Łącznie: 250 zestawów w 15 dni zajęć h) Kurs prawa jazdy kategorii D zorganizowane w 2 grupach 15 osobowych Catering dla 15 osób * 5 dni zajęć Łącznie: 150 zestawów w 10 dni i) Kurs prawa jazdy kategorii B+E zorganizowane w 1 grupie 20 osobowej Catering dla 20 osób * 5 dni zajęć Łącznie: 100 zestawów w 5 dni zajęć j) Kurs operatora żurawia HDS zorganizowane w 2 grupach 10 osobowych Catering dla 10 osób * 6 dni zajęć Łącznie: 120 zestawów w 12 dni zajęć.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten z należyta starannością wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi świadczenia cateringu na kwotę minimum 40.000,00zł każda , polegające na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków oraz wszelkich czynności związanych z podaniem posiłków oraz każdorazowym uprzątnięciem.5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku według formuły - spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Całkowita liczba posiłków może ulec zmniejszeniu ze względu na zmianę liczby Uczestników Projektu, zmianę liczby dni szkoleniowych, a także miejsca szkolenia. Zmiany mogą również wynikać ze zmiany warunków umowy o dofinansowanie realizacji Projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach, 40-507 Katowice ul. Francuska 78, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach, 40-507 Katowice ul. Francuska 78, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt /Profesjonalny ratownik gwarancją bezpieczeństwa/ współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.