eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikiDostawa wraz z montażem m.in. tablic informacyjnych, półek edukacyjnych, gabloty na zwierzęta - Budowa ścieżki turystyczno-edukacyjnej w gminie Rudniki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Rudniki: Dostawa wraz z montażem m.in. tablic informacyjnych, półek edukacyjnych, gabloty na zwierzęta - Budowa ścieżki turystyczno-edukacyjnej w gminie Rudniki.
Numer ogłoszenia: 29829 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki , ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem m.in. tablic informacyjnych, półek edukacyjnych, gabloty na zwierzęta - Budowa ścieżki turystyczno-edukacyjnej w gminie Rudniki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest: Dostawa wraz z montażem m.in. tablic informacyjnych, półek edukacyjnych, gabloty na zwierzęta - Budowa ścieżki turystyczno-edukacyjnej w gminie Rudniki . W skład zakresu rzeczowego wchodzą między innymi: 1.Wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych (opracowanie graficzne w postaci zdjęć i tekstu - tekst w 3 językach: polskim, czeskim, angielskim - tłumaczenie po stronie wykonawcy), o konstrukcji drewnianej wraz z zadaszeniem dwuspadowym drewnianym, tablica wykonana z blachy cynkowej o grubości 1,5 mm. Od tyłu dodatkowe wzmocnienie przez środek tablicy. Opracowanie graficzne wydruk solwentowy (kolor) o rozdzielczości 1440 dpi, zabezpieczony płynnym laminatem z filtrem UV. Tablice umocowane na 2 słupkach drewnianych o grubości 10 cm x 10 cm, zakończone profilem metalowym o dł. ok. 1 m do wkopania w grunt. Całkowita długość słupka - 3,5 m. Dostarczenie tekstu, zdjęć historycznych i poglądowych zdjęć przyrodniczych po stronie zamawiającego (zamawiający nie posiada prawa do publikacji zdjęć przyrodniczych). Zdjęcia do wykorzystania na tablice o tematyce przyrodniczej po stronie wykonawcy - po uprzednim skonsultowaniu zdjęcia ze wskazanym przez wykonawcę ekspertem. a) 2 szt. tablic o wymiarach - 3 m x 1,5 m b) 23 szt. tablic o wymiarach - 1 m x 1,6 m c) 14 szt. tablic o wymiarach - 1,6 m x 1,2 m d) 8 szt. tablic - format A3 Konstrukcja drewniana z drewna impregnowanego. W załączeniu poglądowe zdjęcie tablicy informacyjnej (załącznik nr 1b). 2.Wykonanie, dostawa i montaż półki edukacyjne o drewnianej konstrukcji i drewnianym zadaszeniu dwuspadowym (grubość deski min. 2,5 cm), przeszkloną ze wszystkich stron oraz ze szklanymi przegrodami między poszczególnymi przedmiotami tak, aby umożliwić odpowiednie naświetlenie półki. Daszek, konstrukcja półki, podstawa i słupki mocujące muszą być zrobione z drewna impregnowanego. Półka ma zawierać 8 przegród odpowiednio zaaranżowanych zawierających: butelkę szklaną, puszkę aluminiową po napoju, butelkę plastikową, baterię, reklamówkę jednorazową, część opony gumowej, gumę do żucia, kartka papieru. Aranżacja ma polegać na odpowiednim wkomponowaniu przedmiotu na odpowiednim podłożu np.: trawie, mchu, piasku, kamieniach, liściach itp. Na każdej przegrodzie w dolnej części ma być umieszczona tabliczka z informacją o czasie rozkładu danego przedmiotu. Tabliczka metalowa o wymiarach ok. 15 cm x ok. 8 cm. Treść tabliczki w języku polskim dostarczy zamawiający; tłumaczenie na j. angielski i czeski po stronie wykonawcy. Półka edukacyjna ma być mocowana na 4 drewnianych słupkach, dających odpowiednią stabilność półki. Długość słupków 2,5 m; w tym ok. 1 m do wkopania w głąb ziemi. Ilość półek - 5 szt. Wymiary półki: długość - 2 m, szerokość - 0,4 m, wysokość (bez słupków) - 0,4 m Szyba do półki: hartowana o grubości min. 4 mm. Rysunek poglądowy - Załącznik nr 1e. 3.Wykonanie, dostawa i montaż gabloty na zwierzęta preparowane o drewnianej konstrukcji i drewnianym zadaszeniu jednospadowym (grubość deski min. 2,5 cm), podstawą drewnianą (grubość deski min. 4 cm), przeszkloną z przodu i po bokach na całej wysokości gabloty. Wymiary gabloty ok. 5 m długości, 2 m szerokości i 2,5 m wysokości. Szyba musi być hartowana o grubości min. 4 mm, dopuszcza się łączenia szyby przedniej. Daszek, konstrukcja gabloty i podstawa muszą być zrobione z drewna polakierowanego. Wnętrze gabloty ma być odpowiednio zaaranżowane zawierające następujące wypreparowane zwierzęta: lis, borsuk, kuna domowa, kuna leśna, tchórz, jenot, sarenka, królik dziki, bażant, wrona siwa, 2 salamandry, kuropatwa, sroka, gołąb grzywacz. Zwierzęta są przygotowane przez zamawiającego - zdjęcia zwierząt w załączeniu (załącznik nr 1c). Aranżacja wnętrza gabloty dotyczy stworzenia odpowiednich warunków naturalnych: gałęzie, krzewy, trawa, kamienie itp. Tylna ściana gabloty musi przedstawiać obraz środowiska naturalnego skomponowanego odpowiednio z zaaranżowanym wnętrzem. Gablota musi posiadać odpowiednie oświetlenie punktowe umożliwiające po naciśnięciu odpowiedniego guzika podświetlenie danego zwierzęcia oraz mechanizm elektroniczny umożliwiający wydawanie odgłosów przez dane zwierzę. Działanie światła i dźwięku ma być jednoczesne i uruchamiane przez naciśniecie jednego, odpowiedniego guzika. Zarówno światło, jak i dźwięk mają wygasać po 30 sekundach od momentu włączenia. Gablota powinna mieć również stałe oświetlenie całości wnętrza z możliwością jego wyłączenia. Konstrukcja gabloty musi umożliwiać jej łatwe otwieranie, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. Szafka z pochylonym lekko blatem elektronicznym (guzikami uruchamiającymi światło i odgłosy) stanowić ma oddzielną od głównej gabloty konstrukcję. Szafka ma być drewniana, kolorystycznie związaną z gablotą główną o długość ok. 1 m, szerokość ok. 0,5 m i wysokość 0,5 m. Szafka ma być z jednoskrzydłowymi drzwiczkami z uchwytem oraz zamkiem i kompletem kluczyków. Umieszczona ma być z przodu, przy lewej lub prawej krawędzi gabloty głównej, w zależności od aranżacji wnętrza, tak aby nie przysłaniała zwierząt. Rysunek poglądowy w załączeniu (Załącznik Nr 1d). 4. Broszura promocyjna (ulotka) - 7.000 szt. Parametry ulotki: format A4 składany na 3 części, gramatura 170/m2, zdjęcia 60%, tekst 40% powierzchni ulotki, materiały w postaci zdjęć i tekstu w języku polskim po stronie zamawiającego, opracowanie graficzne i tłumaczenie na język angielski i czeski po stronie wykonawcy. 5. Gra planszowa z opakowaniem i z opracowaniem graficznym (300 szt.). Format planszy A3 składany na pół do formatu A4, z grubego i sztywnego kartonu. Plansza dwustronnie nadrukowana: jedna strona plansza gry (kontur gminy na całym formacie A3 wraz z wrysowaną ścieżką rowerową i atrakcjami napotykanymi przez graczy (ok. 100 pól do przesuwania pionka), druga cała strona zadrukowana herbami gminy i napisem - Gmina Rudniki na jednokolorowym tle. Gra przeznaczona dla 4 graczy. W skład gry muszą wchodzić 4 różnokolorowe pionki i kostka. Zasady gry w języku polskim (ok. połowa strony A4) dostarczy zamawiający. Tłumaczenie zasad na język angielski i czeski po stronie wykonawcy. Każdy egzemplarz gry musi mieć swój kartonik (opakowanie) nadrukowane w kolorze. Spodni kartonik ma być jednokolorowy z nadrukowanym herbem gminy i danymi teleadresowymi. Wierzchnia część musi mieć kolorowy nadruk opracowany graficznie nawiązujący do tematyki gry wraz z nazwą. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w kalkulacji cenowej (załącznik nr 1a). Obszarem umieszczenia(montażu) przedmiotów zamówienia jest teren gminy Rudniki, ( zał. nr 1f wskazuje miejsca montażu przedmiotów zamówienia) Zleceniodawca zastrzega sobie prawo akceptacji projektów przed ostatecznym wykonaniem. Na każdej tablicy informacyjnej, półkach edukacyjnych oraz drewnianej gablocie muszą być przymocowane tabliczki z informacją: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice oraz logo: Euroregionu Pradziad, Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Informacje o w/w treści i loga muszą być umieszczone również na grze planszowej oraz broszurze (ulotce)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia na zasadach określonych na zasadach określonych w art. 67 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować: zwiększenie ilości tablic informacyjnych i półek edukacyjnych . Łączna wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości realizowanego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez Wykonawcę wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez Wykonawcę wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez Wykonawcę wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez Wykonawcę wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez Wykonawcę wg załącznika Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2)kalkulacja cenowa załącznik nr 1a do SIWZ 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 7 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień niniejszej umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu dostarczenia i odbioru dostawy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: działania siły wyższej ( np.: klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość dostarczenia i montażu dostawy, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających dostarczenie i zamontowanie przedmiotu zamówienia, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W wymienionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważność

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudniki 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 pokój Nr 2( parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Rudniki 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 Sekretariat ( I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.