eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu komputerowego dla BGK



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29830

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego dla BGK Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, do kontaktów: Monika Tudek, pok. 119, tel. (22) 5229169, Marcin Wyszomierski, pok. 152, tel. (22) 5229628, Artur Jarosz, pok. 151, tel. (22) 5229166, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229164, fax 022 6270479, e-mail: dit@bgk.com.pl, www.bgk.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Bank Gospodarstwa Krajowego, Sekretariat Departamentu Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych, Katarzyna Fortuna, pok. 115, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229164, fax 022 6270479, e-mail: dit@bgk.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Bank Gospodarstwa Krajowego, Sekretariat Departamentu Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych, Katarzyna Fortuna, pok. 115, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229164, fax 022 6270479, e-mail: dit@bgk.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla BGK. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego dla BGK: Część I - dostawa komputerów PC z systemem operacyjnym, monitorów LCD, kart grafiki, dysków, famięci flash, pamięci operacyjnych, nagrywarek DVD i CD, notebook'ów i palmtopów; Część II - dostawa drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych; Część III - dostawa drukarek igłowych; Część IV - dostawa skanerów A3 i A4; Część V - dostawa projektorów multimedialnych; Część VI - dostawa drukarki do nadruku na płyrach CD-R; Część VII - dostawa serwerów Windows lub równorzędnych, kart sieciowych, pamięci operacyjnych, kontrolerów oraz szaf rack'owych; Część VIII - dostawa serwerów UNIX lub równorzędnych oraz szaf rack'owych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zgodnie z harmonogramem. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część I: komputery PC - 323 szt., monitory LCD - 236 szt., karty grafiki - 4 szt., dyski twarde - 75 szt., pamięci flash - 30 szt., pamięci operacyjne - 100 szt., nagrywarki DVD i CD - 17 szt., notebooki - 40 szt., palmtopy - 10 szt. Część II: drukarki laserowe A4 mono - 52 szt., A4 kolor - 13 szt., A3 mono - 2 szt., drukarki atramentowe foto - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt. Część III: drukarki igłowe różnych typów - 40 szt. Część IV: skanery - A4 - 7 szt., A4 dwustronne - 3 szt., A3 - 1 szt. Część V: projektory multimedialne - 2 szt. Część VI: drukarka laserowa do nadruku na płytach CD-R - 1 szt. Część VII: serwery Windows lub równorzędne w 3 różnych konfiguracjach - 14 szt., karty sieciowe - 20 szt., pamięci operacyjne - 24 szt., kontrolery dysku twardego - 2 szt., szafy rack'owe 19" - 2 szt., przełącznik KVM - 1 szt. Część VIII: serwery UNIX lub równorzędne w 3 różnych konfiguracjach - 8 szt., szafy rack'owe 19" - 2 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 22 440,00 zł Część II - 3 900,00 zł Część III - 1 965,00 zł Część IV - 630,00 zł Część V - 620,00 zł Część VI - 165,00 zł Część VII - 7 700,00 zł Część VIII - 16 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp: 1.2 Warunki Udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświdczenie, wymaga się, aby Wykonawca sporządził i załączył do oferty wykaz wykananych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykanania i odbiorców. W przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne w części I, II, III, VII i VIII: Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat lub w okresie działania firmy co najmniej dwóch (2) zamówień o co najmniej równej 80% ceny ofertowej netto każde. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że wymagane dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. W przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne w czści IV, V, VI: Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie działania firmy co najmniej dwóch (2) zamówień o wartości co najmniej 30.000 zł brutto każde. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że wymagane dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część zamówienia warunki powyższe muszą być spełnione dla każdej części oddzielnie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże się tym samym doświadczeniem dla więcej niż jednej. 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie, obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświdczeń, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zawierający oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 1.2 Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.3 Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej przedmiot zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: 1.3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ponadto w przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne w części I, II, III, VII, VIII Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty aktualny certyfikat producenta danego sprzętu lub jego polskiego oficjalnego przedstawicielstwa, potwierdzający status partnerski Wykonawcy 1.3.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3.1, 1.3.2, 1.3.4 powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3.3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego pdpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli eprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.3.1; 1.7. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wskazujący wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i pełnomocnika. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RZP/38/DEST/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.08.2005. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.08.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.08.2005, godzina 13:30, w siedzibie zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, sala 200.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.21.30.00, 30.23.12.50, 30.21.20.00, 30.21.33.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa komputerów PC z systemem operacyjnym, monitorów LCD, kart grafiki, dysków, pamięci flash, pamięci operacyjnych, nagrywarek DVD i CD, notebook'ów i palmtopów. 3) Zakres lub wartość: komputery PC - 323 szt, monitory LCD - 236 szt, karty grafiki - 4 szt, dyski twarde - 75 szt, pamięci flash - 30 szt, pamięci operacyjne - 100 szt, nagrywarki DVD i CD - 17 szt, notebooki - 40 szt, palmtopy - 10 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.23.32.31, 30.23.32.34. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych. 3) Zakres lub wartość: drukarki laserowe: A4 mono - 52 szt., A4 kolor - 13 szt., A3 mono - 2 szt., drukarka atramentowa kolorowa foto - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.23.32.32. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa drukarek igłowych. 3) Zakres lub wartość: drukarki igłowe różnych typów - 40 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.21.61.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa skanerów do formatów A4 i A3. 3) Zakres lub wartość: skanery A4 - 7 szt., A4 dwustronne - 3 szt., skanery A3 - 1 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa projektorów multimedialnych. 3) Zakres lub wartość: projektory multimedialne - 2 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.23.32.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa drukarki atramentowej do nadruku na płytach CD-R. 3) Zakres lub wartość: drukarka atramentowa do nadruku na płytach CD-R - 1 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa serwerów Windows lub równorzędnych, kart sieciowych, pamięci operacyjnych i kontrolerów dysku twardego (d serwerów), szaf rack'owych 19" i przełącznika KVM. 3) Zakres lub wartość: serwery Windows lub równorzędne w 3 różnych konfiguracjach - 14 szt., karty sieciowe - 20 szt., pamięci operacyjne - 24 szt., kontrolery dysku twardego - 2 szt., szafy rack'owe 19" - 2 szt., przełącznik KVM - 1 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.26.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 3) Zakres lub wartość: serwery UNIX lub równoważne w 3 różnych konfiguracjach - 8 szt., szafa rack'owa 19" - 2 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.