eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › odbudowa zabytkowego budynku dawnego Szpitala Jerozolimskiego w Malborku - etap I roboty konstrukcyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-07

POZYCJA 29832

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: odbudowa zabytkowego budynku dawnego Szpitala Jerozolimskiego w Malborku - etap I roboty konstrukcyjne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Malborka, do kontaktów: Roman Milanowski, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324, e-mail: aig@um.malbork.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malbork.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa zabytkowego budynku dawnego Szpitala Jerozolimskiego w Malborku - etap I roboty konstrukcyjne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Malbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zdekapitalizowanego budynku Szpitala Jerozolimskiego wpisanego do rejestru zabytków. Budynek po przebudowie przeznaczony będzie na Muzeum Miasta Malborka, Muzeum Szpitalnictwa oraz Dom Spotkań Polsko-Niemieckich. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe, 2. naprawa i wzmocnienie sklepiń piwnic, 3. roboty murowe, 4. dach i pokrycie, 5. tynki i okładziny wewnętrzne, 6. elewacja, 7. stolarka, 8. warstwa wyrównawcza pod posadzki, 9. wzmocnienie fundamentów w piwnicy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opinia konserwatora zabytków dotycząca jakości wykonanych robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie więźby dachowej z pokryciem i ołaceniem w ilości 288,8 m2, - rozebranie ścian i ścianek z cegły w ilości ~ 59,0 m3 - rozebranie ścian z cegły zabytkowej z pozostawieniem fragmentów nadających się do dalszego wykorzystania, 2. Naprawa i wzmocnienie sklepień piwnic - stemplowanie i dekowanie sklepień - oczyszczenie sklepień od góry z uzupełnieniem spoinowania - ok. 147 m2 - warstwa wyrównawcza, zazbrojenie, warstwa ochronna z zaprawy cementowej gr. 3,5 cm - ok. 147 m2 - wymiana uszkodzonych cegieł zabytkowych przy głęb. kucia 1 ceg. - 60 msc/1 cegłę 3. Roboty murowe i konstrukcje żelbetowe: - renowacja ścian z cegły zabytkowej w elementach pozwalających na ich odtworzenie (ilość określona będzie w trakcie rozbiórki), - wykonanie ścian wewnętrznych z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm ~ 95 m2, gr. 36,5cm ~ 16 m2 - wykonanie ścian POROTHERM gr. 25 cm ~ 110m2, - licowanie kominów cegłą klinkierową ~ 97 m2, - kanały wentylacyjne z pustaków dwukomorowych ~ 157 mb, - stropy gęstożebrowe o rozpiętości 3,9-6,0 m ~ 275 m2, - schody żelbetowe proste ~ 15 m2, - konstrukcje żelbetowe (słupy, belki, podciągi, gzymsy, płyty stropowe) ~ 13,9 m3 4. Dach konstrukcja i pokrycie: - konstrukcja drewniana krokwiowo-jętkowa z drewna sosnowego kl. C27 ~16,1 m3, - deskowanie połaci dachowej - 447,3 m2, - folia dachowa wysokoparoprzepuszczalna - 447,3 m2, - ołacenie połaci (łaty i kontrłaty) - 447,3 m2, - pokrycie dachu dachówką ceramiczną mnich-mniszka - 447,3 m2, - rynny dachowe d-150 z blachy miedzianej - 48,1 mb, - rury spustowe d-100 z PCV - obróbki z blachy miedzianej gr. 0,6 mm - 53,6 m2, - osadzenie okien połaciowych 780x1400 z konstr. nośną - 6 szt, - osadzenie wyłazu dachowego - 1 szt, 5. Tynki i okładziny wewnętrzne - wykonanie izolacji pionowej ścian warstwowych z wełny mineralnej gr. 10 cm w ilości 59,2 m2, 6. Elewacja: - wykucie otworów na okna i drzwi - 11,7 m3, - rozebranie rolek podokiennych z cegły gotyckiej szer. 1 cegły - 39,9 mb, - rozebranie fragmentow murów - ok. 22,5 m3, - odbudowa fragmentów murów z cegły gotyckiej - ok. 11,3 m3, (w tym obmurowanie ściany warstowej I piętra od strony zachodniej) 7. Stolarka : - okna skrzynkowe z drewna dębowego klejonego ze słupkiem i ślemiem 120x185 w ilości 6 szt, - okna skrzynkowe z drewna dębowego klejonego ze słupkiem i ślemiem 105x140 w ilości 8 szt, - drzwi zewnętrzne z drewna dębowego 140x230 (łukowe) - 1 szt, - drzwi zewnętrzne z drewna dębowego 110x220 - 1 szt, - drzwi zewnętrzne z drewna dębowego 100x210 - 2 szt, - podokienniki z blachy miedzianej gr. 0,6 mm szer. do 25 cm - 4,59 m2, 8. wykonanie warstwy wyrównawczej gr.5 cm na parterze w ilości ok. 221 m2 9. pogłębienie i wzmocnienie fundamentów w piwnicy poprzez podbetonowanie ław betonem w ilości ok. 6,5 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium - 15 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Posiadający uprawnienia do wykonywania robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy 2) dowód wniesienia wadium 3) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela - partnera wiodącego wykonawców występujących wspólnie- partnerów, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej -zamówieniem - uprawnienia do wykonywania robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską. (załączyć opinie konserwatora zabytków dotyczącą jakości wykonanych robót na obiektach zabytkowych min. 2 szt.) 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 11) Wykaz osób - kierownictwa firmy (dotyczy to także podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu w tym do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 12) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 13) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 14) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) 15) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń 16) podpisane ogólne warunki, które wprowadzone będą do zawieranej umowy 17) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia ( przedmiar robót i projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) 18) harmonogram rzeczowo-finansowy określający propozycję zakresu i wartości prac do wykonania w poszczególnych miesiącach. 19) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 20) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,0 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena wykonania 90 2. termin wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Miasta Malborka , przelewem bankowym w oparciu o wystawioną fakturę lub na konto 03 2030 0045 1110 0000 0039 8430. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5 82-200 Malbork pok.217.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Kultura 2000, Umowa NR 2005-0670/001-001 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.