Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Czerwionka-Leszczyny: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2013
Numer ogłoszenia: 298362 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach , ul. 3 Maja 36b, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pod nazwą OPS i Twoja aktywność ku integracji realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania. Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności handlowiec z obsługą kas fiskalnych oraz obsługą wózków widłowych. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 20 osób, z podziałem na dwie grupy, z tym, że druga grupa rozpocznie zajęcia po zakończeniu zajęć teoretycznych przez pierwszą grupę. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych w wymiarze minimum 120 godzin lekcyjnych, 2)Zorganizowanie praktyki zawodowej w placówkach handlowych w wymiarze 100 godzin w placówkach handlowych położonych w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. 3) Zorganizowanie zajęć praktycznych z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym w wymiarze niezbędnym do uzyskania uprawnień oraz zorganizowanie stosownego egzaminu. 4) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu tzw. minimum sanitarnego, 5) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera. W ramach tego szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera jedno stanowisko komputerowe na osobę, wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, tożsame dla wszystkich członków grupy. 6) Zapewnienie badań oraz uzyskanie książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych, w tym odebranie od uczestników szkolenia próbek do badań i przekazanie ich do badania. 7) Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego. 8) Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. 9) Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 10) Praktyka zawodowa winna odbyć się w placówkach handlowych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności budowlaniec - nowoczesne wykańczanie wnętrz. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 7 osób. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych w wymiarze minimum 80 godzin lekcyjnych, 2) Zorganizowanie zajęć praktycznych w wymiarze minimum 120 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo domagania się, by zajęcia praktyczne polegały na odnowieniu bądź modernizacji lokali wskazanych przez Zamawiającego położonych w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, 3) Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Zamawiającego na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, 4) Zajęcia praktyczne odbędą się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań uczestników szkolenia uprawniających do pracy na wysokości. Zadanie nr 3 Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator koparko-ładowarki. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 4 osoby. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznym w wymiarze niezbędnym do uzyskania przez uczestników szkolenia stosownych uprawnień, 2) Zajęcia winny zostać przeprowadzone w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego nie dalej jak 35 km. 3) Zapewnienie odpowiedniej bazy lokalowej. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu dostosowanym do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. Zadanie nr 4 Przeprowadzenie szkolenia w specjalności opiekun osób zależnych. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 9 osób. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych w wymiarze minimum 100 godzin lekcyjnych, 2) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć praktycznych w wymiarze minimum 30 godzin lekcyjnych, 3) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu tzw. minimum sanitarnego, 4) Zapewnienie badań oraz uzyskanie książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych, w tym odebranie od uczestników szkolenia próbek do badań i przekazanie ich do badania, 5) Zapewnienie odpowiedniej bazy lokalowej w dzielnicy Czerwionka. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu dostosowanym do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: 1) Wskazana wyżej liczba godzin szkoleniowych jest liczbą minimalną i obejmuje wymagane egzaminy. 2) Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć. 4) Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do piątku, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7.00 i kończyć się nie później niż o godz. 20.00 . 5) Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonymi na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami - nie dotyczy zadania 3. 6) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o terminie rozpoczęcia szkolenia nie później niż na 7 dni na przód przesyłając w tym samym terminie harmonogram szkolenia. 7) Dzienna ilość godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8) Szkolenie nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 9) Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia zajęć metodą e-learning. 10) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem szkolenia oraz nieodpłatne przekazanie każdemu uczestnikowi zajęć materiałów dydaktycznych adekwatnych do treści zajęć, tj. podręczników, testów, zeszytów, długopisów itp. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. b) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry szkoleniowej. c) zapewnienia odpowiedniego programu szkolenia. d) zapewnienia odpowiednich warunków sprzętowych i materiałowych, w tym wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznych próbek, itp., e) przed dopuszczeniem do zajęć przeprowadzenie lekarskich badań wstępnych uczestników szkolenia przez lekarza medycyny pracy i przekazania ich uwierzytelnionej kopii Zamawiającemu, f) przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych, g) prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci: dziennika zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu, rejestru wystawionych certyfikatów i zaświadczeń. h) podjęcia odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk ww. oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu systemowego m. in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. i) prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach i dostarczania ich Zamawiającemu piątego roboczego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego dotyczą te listy. j) przeprowadzenia ankiety wśród uczestników szkolenia, na kwestionariuszu ankiety dostarczonym przez Zamawiającego. k) bieżącego sporządzenia dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia oraz sukcesywnego przekazania jej Zamawiającemu w formie cyfrowej na płycie CD. l) niezwłocznego informowania na piśmie Zamawiającego o nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika na zajęciach, o fakcie przerwania lub zawieszenia szkolenia, a także o wszelkich planowanych zmianach dotyczących szkolenia oraz wszelkich problemach w realizacji szkolenia. m) zawiadomienia Zamawiającego o fakcie uchylania się przez uczestników szkolenia od przystąpienia do zaliczeń, sprawdzianów i egzaminów. n) przeprowadzenia egzaminów względnie zorganizowania egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi, o) przekazania uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego certyfikatów i zaświadczeń poświadczających fakt ukończeniu szkolenia oraz zaliczenia egzaminu, p) zapewnienia uczestnikom szkolenia w każdym dniu zajęć obiadu oraz tzw. przerwy kawowej w postaci kawy/herbaty i ciastek, q) zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą r) poddania się kontroli lub audytowi w zakresie wypełniania zobowiązań przyjętych niniejszą umową dokonywanym przez Zamawiającego, uprawnione podmioty właściwe dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub podmioty uprawnione do przeprowadzenia czynności kontrolnych lub audytowych, w tym umożliwienia Zamawiającemu jak również uprawnionym podmiotom kontroli realizacji szkoleń oraz uczestnictwa w egzaminie końcowym. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia kontrolującym, prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania. s) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt. w. t) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. u) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. v) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. w) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 roku. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. x) przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu każdego szkolenia: - sprawozdania z realizacji szkolenia, zawierającego m. in. wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, a także wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły (nie zdały egzaminu, bądź do niego nie przystąpiły), - kopii protokołów egzaminacyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem), - potwierdzonych za zgodność kopii dzienników zajęć, - ankiet oceny szkolenia, - listy obecności za miesiąc, w którym zakończyło się szkolenie. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na poszczególne szkolenia. Zmiana liczby osób może nastąpić przed rozpoczęciem szkolenia i następuje przez jednostronne powiadomienie Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
uzyskanie wpisu, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415), tj. wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie niższej niż 10000 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) w stosunku do zadania 1: - dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu wyższym posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej jednoroczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tożsamej tematyce, - dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu średnim technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia operatora wózka widłowego oraz co najmniej jednoroczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu obsługi i manewrowania wózkami widłowymi, b) w stosunku do zadania 2 - dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu wyższym budowlanym posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej jednoroczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tożsamej tematyce, c) w stosunku do zadania 3: - dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu wyższym technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej jednoroczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tożsamej tematyce, - dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu średnim technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne, posiadającą uprawnienia operatora koparko-ładowarki oraz co najmniej jednoroczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć praktycznych z zakresu szkolenia operatora koparko-ładowarki, d) w stosunku do zadania 4 - dysponowanie co najmniej 1 osobą o wykształceniu wyższym medycznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć: 1) Terminu wykonania szkolenia, z tym że termin wykonanie szkolenia może zostać ustalony nie później niż na dzień 30 listopada 2012 r. w przypadku gdy z przyczyn organizacyjnych nie można ukończyć szkolenia w wyznaczonym terminie, 2) Osób biorących udział w wykonaniu zamówienia z tym że osoby biorące udział w wykonaniu zamówienia winny spełniać warunki określone w niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 36b
44-230 Czerwionka-Leszczyny
pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 36b 44-230 Czerwionka-Leszczyny pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pod nazwą OPS i Twoja aktywność ku integracji realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi, objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA".
- Wybór trenerów i organizatora branżowych szkoleń zawodowych w ramach Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie ..."
- "Przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.