Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz nośników danych dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego
Numer ogłoszenia: 298406 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, faks 058 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz nośników danych dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzętu komputerowy, drukarki oraz nośniki danych - wielkość i zakres zamówienia określone w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 21.23.23.00 - 21.23.23.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualnego (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605 z późn. zm.)) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty 1)oświadczenia, że oferowany asortyment posiada certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2)wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 3)wypełnionej tabeli zawierającej wymagane parametry techniczne (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1, 2 i 3,, 4)certyfikatu ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 5)certyfikatu ISO 14001 dla producenta sprzętu - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 6)certyfikatu Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft- tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 7)oświadczenia producenta, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 23 dB - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 8)certyfikatu lub deklaracja CE - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1, 2 i 3, 9)certyfikatu ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych przyznany firmie serwisującej - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1 i 2, 10)autoryzacji producenta komputera/monitora dla firmy serwisującej - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1 i 2, 11)oświadczenia producenta komputera/monitora, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1 i 2. 12)certyfikatu TCO 99 - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 2.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie - spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualnego (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605 z późn. zm.)) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia, że oferowany asortyment posiada certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2)wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 3)wypełnionej tabeli zawierającej wymagane parametry techniczne (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1, 2 i 3,, 4)certyfikatu ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 5)certyfikatu ISO 14001 dla producenta sprzętu - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 6)certyfikatu Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft) - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 7)oświadczenia producenta, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 23 dB - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 1, 8)certyfikatu lub deklaracja CE - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1, 2 i 3, 9)certyfikatu ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych przyznany firmie serwisującej - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1 i 2, 10)autoryzacji producenta komputera/monitora dla firmy serwisującej - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1 i 2, 11)oświadczenia producenta komputera/monitora, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - tylko w ofertach dotyczących pakietów nr 1 i 2. 12)certyfikatu TCO 99 - tylko w ofertach dotyczących pakietu nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, w 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7 - budynek nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, w 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7 - budynek nr 9 - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny - 28 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 19 cali - 27 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa monochromatyczna - 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośniki danych - płyty wraz z kopertami - zakres i wielkość zamówienia określone w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00-6, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośniki danych - kasety VIDEO - zakres i wielkość zamówienia określone w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośniki danych - dyski magnetooptyczne - zakres i wielkość zamówienia określone w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.