eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUtrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Poznań: Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 29846 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, położonych w niżej wymienionych lokalizacjach: Dla CZĘŚCI A: - Poznań, ul. Piaskowa 4-5 - Poznań, ul. Kamiennogórska 26 - Poznań, ul. Szyperska 14 - RODK nr 1, Poznań ul. Dąbrowskiego 79 - RODK nr 2, Poznań, ul. Św. Marcin 66/72 Dla CZĘŚCI B: - Leszno, ul. Chrobrego 7 - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, dopuszczając jednocześnie możliwość składania ofert na poszczególne części: Dla CZĘŚCI A: - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5, pomieszczenia o łącznej powierzchni 763,22 m2, teren zewnętrzny o powierzchni 100 m2. ( razem 863,22 m2 ) - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Kamiennogórska 26, pomieszczenia o łącznej powierzchni 1153,57 m2 - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, pomieszczenia o łącznej powierzchni 1 628,10 m2 - RODK nr 1 w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 79, pomieszczenia o łącznej powierzchni 436,17 m2 - RODK nr 2 w Poznaniu, ul. Św. Marcin 66/72, pomieszczenia o łącznej powierzchni 457,30 m2 Dla CZĘŚCI B: - Sąd Okręgowy w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy w Lesznie, ul. Chrobrego 7, pomieszczenia o łącznej powierzchni 685,96 m2, teren zewnętrzny o powierzchni 50 m2. ( razem 735,96 m2 ) - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3, pomieszczenia o łącznej powierzchni 123,74 m2 - Przez codzienne świadczenie usług rozumiane jest wykonywanie czynności określonych umową w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. - W ramach niniejszej umowy Wykonawca będzie wykonywać czynności powszechnie przyjęte dla tego typu usług, zapewniając czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach biurowych, pomocniczych, ciągach komunikacyjnych, w pomieszczeniach sanitariatów, m.in. : - zbieranie kurzu i innych nieczystości z podłóg, mebli, gniazdek oraz kontaktów i zainstalowanych lub znajdujących się w pomieszczeniu urządzeń; - usuwanie kurzu i zabrudzeń z cokołów, listew podłogowych, odbojowych, elektrycznych, maskujących okablowanie; - czyszczenie na mokro i stosownymi środkami chemicznymi wykładzin podłogowych typu dywanowego w pokojach biurowych i na korytarzach budynków; - konserwowanie mebli odpowiednimi środkami chemicznymi; - odkurzanie mebli tapicerowanych; - mycie okien, parapetów i ram okiennych wewnątrz pomieszczeń; - czyszczenie żaluzji poziomych i pionowych zainstalowanych w oknach pomieszczeń; - mycie i czyszczenie drzwi przeszklonych i pełnych wraz z ościeżnicami; - zbieraniu i wynoszeniu nieczystości do pojemników zbiorczych (kontenerów), usytuowanych na zewnątrz budynków, wymiana worków na odpady na nowe; - opróżnianie pojemników niszczarek wraz z wymianą worków foliowych - myciu i dezynfekcji armatury i urządzeń sanitarnych; - uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemnikach zainstalowanych w pomieszczeniach sanitariatów; - uzupełnianiu mydła w płynie w dozownikach - mycie luster oraz szyb w meblach - wymianie worków na odpady w koszach, niszczarkach papieru i pojemnikach sanitarnych, - utrzymanie czystości terenów zewnętrznych poprzez zamiatanie, usuwanie śmieci a także odśnieżanie i posypywanie solą i piaskiem w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i dostarczenia we własnym zakresie i na swój koszt wszelkich środków i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności środków myjących, czyszczących, dezynfekujących, toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, m.in.: - środków myjących, czyszczących, konserwujących, dezynfekujących; - worków na śmieci; - mydła w płynie; - papieru toaletowego; - ręczników papierowych; - kostek WC dezynfekcyjno-zapachowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) w przypadku składania ofert na część A: 2.816 zł b) w przypadku składania ofert na część B: 533 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak opisu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres poprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie: - w przypadku składania ofert na całość przedmiotu zamówienia, tj. na część A i B lub tylko na część A co najmniej 4 zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na wykonywaniu usług sprzątania w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2, określenie budynki użyteczności publicznej oznacza obiekty wg definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75. poz. 690 z późn. zm.) - w przypadku składania ofert tylko na część B co najmniej 4 zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na wykonywaniu usług sprzątania w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 550 m2; określenie budynki użyteczności publicznej oznacza obiekty wg definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75. poz. 690 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak opisu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak opisu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, do kwoty co najmniej 200.000 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5, Poznań, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pokój nr 415 Al. Marcinkowskiego 32, Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częśc A Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, położonych w niżej wymienionych lokalizacjach: Dla CZĘŚCI A: - Poznań, ul. Piaskowa 4-5 - Poznań, ul. Kamiennogórska 26 - Poznań, ul. Szyperska 14 - RODK nr 1, Poznań ul. Dąbrowskiego 79 - RODK nr 2, Poznań, ul. Św. Marcin 66/72.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla CZĘŚCI A: - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5, pomieszczenia o łącznej powierzchni 763,22 m2, teren zewnętrzny o powierzchni 100 m2. ( razem 863,22 m2 ) - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Kamiennogórska 26, pomieszczenia o łącznej powierzchni 1153,57 m2 - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, pomieszczenia o łącznej powierzchni 1 628,10 m2 - RODK nr 1 w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 79, pomieszczenia o łącznej powierzchni 436,17 m2 - RODK nr 2 w Poznaniu, ul. Św. Marcin 66/72, pomieszczenia o łącznej powierzchni 457,30 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, położonych w niżej wymienionych lokalizacjach - Leszno, ul. Chrobrego 7 - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla CZĘŚCI B: - Sąd Okręgowy w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy w Lesznie, ul. Chrobrego 7, pomieszczenia o łącznej powierzchni 685,96 m2, teren zewnętrzny o powierzchni 50 m2. ( razem 735,96 m2 ) - RODK w Lesznie, ul. Kasprowicza 3, pomieszczenia o łącznej powierzchni 123,74 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.