Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Gdańsk: Wykonanie specjalistycznych opracowań z zakresu zarządzania środowiskiem informatycznym wraz z usługami dodatkowymi
Numer ogłoszenia: 298516 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie specjalistycznych opracowań z zakresu zarządzania środowiskiem informatycznym wraz z usługami dodatkowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie zestawu specjalistycznych opracowań wymaganych do wprowadzenia przez Zamawiającego modelu zarządzania środowiskiem IT określanym jako architektura korporacyjna na podstawie metodologii TOGAF w wersji 9 oraz usługi dodatkowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.23.00 - Usługi w zakresie technologii informacji 72.22.70.00 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72.33.00.00 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie: 8 400 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 (jeden) duży projekt, dla organizacji zatrudniającej powyżej 1000 (tysiąca) osób, polegający na opracowaniu modelu Architektury IT w metodyce TOGAF lub równoważnej zaproponowanej w ofercie, o wartości powyżej 250 000,00 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie: 1) kierownika projektu, który w ciągu ostatnich 3 (trzech) latach pełnił rolę kierownika projektu związanego z wdrażaniem architektury korporacyjnej, posiadającego certyfikat Prince2, metodyki stosowanej przez Zamawiającego do zarządzania projektami IT, 2) co najmniej trzech konsultantów ze znajomością metodyki TOGAF lub równoważnej zaproponowanej w ofercie, którzy w ciągu ostatnich trzech lat pełnili rolę konsultantów w co najmniej dwóch projektach, związanych z wdrażaniem architektury korporacyjnej, posiadających certyfikat TOGAF 8 lub 9 na poziomie Certified lub równoważnych certyfikatach dla metodyki zaproponowanej w ofercie, 3) co najmniej trzech analityków ze znajomością UML, posługującego się oprogramowaniem Enterprise Architect firmy Sparx Systems, który w ciągu ostatnich trzech lat pełnili rolę analityków w co najmniej dwóch projektach, związanych z wdrażaniem architektury korporacyjnej, 4) konsultanta do spraw bezpieczeństwa, posiadającego minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT, w tym pełnił funkcję osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo IT w co najmniej dwóch projektach informatycznych, posiadającego kompetencje w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych, potwierdzone posiadanym certyfikatem CISA (Certified Information Systems Auditor) lub CISSP (Certified Information Systems Security Professional) o wartości co najmniej 250 000 zł, 5) co najmniej dwóch przeszkolonych konsultantów ze znajomością architektury SOA (Service-Oriented Architecture), którzy w ciągu ostatnich trzech lat, pracowali na stanowisku projektanta lub architekta rozwiązań SOA, posiadających potwierdzenie ukończenia specjalistycznego szkolenia w zakresie SOA. 2) co najmniej trzech konsultantów ze znajomością metodyki TOGAF, którzy w ciągu ostatnich trzech lat pełnili rolę konsultantów w co najmniej dwóch projektach, o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia Zamawiającego, posiadającego certyfikat TOGAF 8 lub 9 na poziomie Certified, 3) co najmniej trzech analityków ze znajomością UML, posługującego się oprogramowaniem Enterprise Architect firmy Sparx Systems, który w ciągu ostatnich trzech lat pełnili rolę analityków w co najmniej dwóch projektach, o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia Zamawiającego, 4) konsultanta do spraw bezpieczeństwa, posiadającego minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT, w tym pełnił funkcję osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo IT w co najmniej dwóch projektach informatycznych, posiadającego kompetencje w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych, potwierdzone posiadanym certyfikatem CISA (Certified Information Systems Auditor) lub CISSP (Certified Information Systems Security Professional), 5) co najmniej dwóch przeszkolonych konsultantów ze znajomością architektury SOA (Service-Oriented Architecture), którzy w ciągu ostatnich trzech lat, pracowali na stanowisku projektanta lub architekta rozwiązań SOA, posiadających potwierdzenie ukończenia specjalistycznego szkolenia w zakresie SOA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Sposób realizacji zamówienia - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a. nadzwyczajnej zmiany stosunków, w tym zmiany w przepisach, w oparciu o które realizowany jest przedmiot umowy, b. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub terminu rozpoczęcia świadczenia usług z powodu czynników naturalnych lub wystąpienia siły wyższej, c. zmiany danych Wykonawcy np. zmiany adresu, konta bankowego, osób kontaktowych, 2. Zmiany umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok.132a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert. Oferty zostaną otwarte w dniu 29.09.2011 r. o godz. 13:30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 132 A.
Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Wioletta Kulkowska-Myszke, pok. 126,
tel. (58) 32-36-186, faks (58) 32-36-529, e-mail: wioletta.kulkowska-myszke@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa Asysty Technicznej Systemu Microsoft CRM
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.