eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaWykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Przatówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Zduńska Wola: Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Przatówku
Numer ogłoszenia: 29852 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Przatówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w przedmiotowym zamówieniu obejmują swym zakresem prace termomodernizacyjne w budynkach głównym, gospodarczym i rehabilitacji, pralni i kotłowni, portierni, polegające na: 1) ociepleniu ścian dla ww. budynków poprzez: - docieplenie ścian ponad gruntem, - docieplenie ścian poniżej poziomu gruntu wraz z cokołem i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, - docieplenie stropów i stropodachów, 2) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej (w tym bramy), 3) wymianie oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne, 4) robotach remontowych (m.in. remont schodów zewnętrznych, roboty malarskie, wykonanie elewacji na kominach, remont zadaszeń nad schodami). 5) wykonaniu opasek odwodnieniowych z kostki betonowej wokół budynków. 6) modernizacji instalacji c.o. poprzez płukanie instalacji, wymianę zaworów grzejnikowych. oraz prace polegające na: 7) demontażu zabudowy aluminiowej na elewacji południowej budynku gospodarczego i rehabilitacji. 8) wymianie instalacji źródła ciepła na cele c.o i c.w.u. z kotłowni węglowej na kotłownię opalaną biomasą drewnopochodną - w budynku pralni i kotłowni. 9) wykonaniu systemu instalacji solarnej (18 szt. kolektorów słonecznych) - w budynku pralni i kotłowni. 10) wymianie zewnętrznej instalacji c.o., c.w.u. i cyrkulacji w technologii preizolowanej 11) dostawie i montażu kotłów warzelnych elektrycznych 3 szt. o pojemności 80 l każdy. 12) zainstalowaniu urządzeń, dokonaniu rozruchu instalacji kotłowni (kotły i urządzenia i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Zarządcy nieruchomości w zakresie obsługi i eksploatacji przebudowanej instalacji kotłowni na etapie rozruchu, 13) wykonaniu geodezyjnej mapy powykonawczej terenu objętego zakresem przedmiotu zmówienia wraz z jej rejestracją w zasobach geodezyjno-kartograficznych powiatów zduńskowolskiego i łaskiego (odpowiednio do właściwości). Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i pozostałych złącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą roboty związane z dostosowaniem się do przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 28 września 2004 r. w sprawie gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną (Dz.U. Nr 220, poz. 2237) - dotyczy zabezpieczenia miejsc lęgowych ptaków oraz wykonania robót budowlanych o niewielkim zakresie w różnych branżach poprawiających funkcjonalność obiektu DPS. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 5% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy i 00/100). Wadium może być wnoszone formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. z rejestracji firmy, koncesji, zezwolenia, licencji lub z aktualnego dokumentu poświadczonego przez Wykonawcę o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej), winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy odpowiadającego przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych, o charakterze podobnym* do przedmiotu zamówienia o wartości brutto minimum 1.000.000 zł każde oraz dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. * każde z zadań (kontraktów) ma obejmować następujące roboty: docieplenia budynków, wymianę lub montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę pokryć dachowych, instalacje sanitarne (w tym c.o. i kotłowni w zrozumieniu technologii w pomieszczeniach z zainstalowanymi kotłami podgrzewającymi wodę ) i instalacje elektryczne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował na dzień podpisania umowy odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w swej ofercie wykazać, że iż będzie dysponował osobami posiadającymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy - Prawo budowlane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń - jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń - co najmniej jedna osoba - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń - co najmniej jedna osoba; lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Informacje te przedstawi na wzorach zgodnych w treścią formularza wg załącznika nr 6 do SIWZ, który będzie załącznikiem do złożonej Oferty. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia oraz dokumentów załączonych do Oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku, jeżeli: 1) wykonawca wykaże, że dysponuje środkami pieniężnymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości min. 800.000 zł. W przypadku wykonawcy dysponującego środkami pieniężnymi w walucie obcej winien on dokonać przeliczenia na PLN wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego na dzień ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku podania przez bank kwoty wyrażonej w cyfrach zamawiający przyjmie najniższą możliwą kwotę wynikająca z pokazanych cyfr; 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami; 2) wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku znaczącego tj. min. 14-dniowego przesunięcia się terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia wynikającego z procedur przetargowych (np. odwołanie); 3) zmiana wynagrodzenia brutto za realizację przedmiotu umowy jeżeli zostaną zmienione stawki podatku od towarów i usług, 4) podwyższenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia wynikających ze zmiany regulacji prawnych do których Wykonawca musi się zastosować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzdunskowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola - sekretariat Starosty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 w ramach Programu PL04 -Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii-. Złożony został również wniosek o dofinansowanie z WFOŚiGW w Łodzi w ramach Programu Priorytetowego Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych należących do jednostek samorządu terytorialnego w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery oraz ze środków własnych Powiatu Zduńskowolskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.