eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Morskiego w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Słupsk: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 298563 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Morskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Morskiego w Słupsku. 2. Szczegółowy opis techniczny sprzętu objętego przedmiotem zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Sprzętu (dalej STS), stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wielkość zamówienia: 3.1. komputer stacjonarny A (poz. 1 STS) - 5 szt., 3.2. komputer stacjonarny B (poz. 2 STS) - 12 szt., 3.3. monitor LCD (poz. 3 STS) - 17 szt., 3.4. UPS A (poz. 4 STS) - 1 szt., 3.5. UPS B (poz. 5 STS) - 3 szt., 3.6. komputer przenośny A (poz. 6 STS) - 1 szt., 3.7. komputer przenośny B (poz. 7 STS) - 1 szt., 3.8. komputer przenośny C (poz. 8 STS) - 4 szt., 3.9. dysk USB A (poz. 9 STS) - 3 szt., 3.10. dysk USB B (poz. 10 STS) - 10 szt., 3.11. pamięć USB Flash A - Pendrive (poz. 11 STS) - 10 szt., 3.12. pamięć USB Flash B - Pendrive (poz. 12 STS) - 2 szt., 3.13. Microsoft Office Professional Plus 2010 MOLP GOV (poz. 13 STS) - 3 licencje, 3.14. Microsoft Windows 7 PRO PL UPG MOLP GOV (poz. 14 STS) - 10 licencji, 3.15. CorellDRAW Graphics Suite X5 Small Business Edition (3 licencje) PL (poz. 15 STS) - 1 szt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu niniejszego zamówienia (bez jego instalacji) do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Słupsku, przy ul. Niemcewicza 15a. 5. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 30200000-1: Urządzenia komputerowe 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych parametrami do wskazanych w Specyfikacji technicznej, spełniających wymagania techniczne Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dla urządzeń wyszczególnionych w pozycjach 1-8 STS - kopie certyfikatów zgodności CE, 2. dla pozycji wyszczególnionych w pozycjach 1-2 STS - dokumentacji potwierdzające generowany przez komputer poziom hałasu w trybie obciążenia, 3. dla pozycji wyszczególnionych w pozycjach 1-2 STS - dokumenty potwierdzające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi wydanymi przez inną jednostkę certyfikującą, 4. dla urządzenia wyszczególnionego w pozycji nr 3 STS - dokumenty potwierdzające spełnianie norm TCO 5.0 oraz ENERGY STAR 5.0,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk, pok. 22 I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk, pok. 20,sekretariat, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.