Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Oborniki: ZPR/03/08 zadanie nr 1 Termoizolacja stropodachu budynku pogotowia i administracji
zadanie nr 2 Termoizolacja ścian zewnętrznych budynku pogotowia i administracji
Numer ogłoszenia: 298573 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPR/03/08 zadanie nr 1 Termoizolacja stropodachu budynku pogotowia i administracji zadanie nr 2 Termoizolacja ścian zewnętrznych budynku pogotowia i administracji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest wykonanie izilacji stropodachu płytami styropianowymi laminowanymi papą PW 12/01 , jednowarstwowe pokrycie dachów papą termozgrzewalną , przemurowanie kominów obróbki blacharskie , szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji pretargowej . Zadanie Nr 2 - termoizolacja ścian zewnętrznych tj. ocieplenie ścian budynku płytami stryropianowymi gr 13 cm, malowanie tynków ,wykonanie obróbek blacharskich, parapetów zewnetrznych, rur spustowych z PCV, szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji przetargowej ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki i złożą stosowne : a) Oświadczenie , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. i spełniają wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ustawy p.z.p - wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane wyżej musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólnie ofertę . b) Oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy p.z.p. , z którego wynika że: . są uprawnieni do wykonywania określonej działalności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , . znajduj się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c) o świadczenie , że wykonanie przedmiotu zamówienia i przekazanie obiektu wraz z całą dokumentacją nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2008r. d) Oświadczenie o przyjęciu niżej wymienionych warunków gwarancji: 1) minimalny okres gwarancji 5 lat liczonych po okresie 3 miesięcznej rękojmi ,tj. 63 m-cy , 2) zobowiązanie przystąpienia do naprawy lub usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili powiadomienia , 3) zobowiązanie , że w przypadku awarii instalacji czas reakcji od zgłoszenie wyniesie maksymalnie 5 godzin licząc od momentu zawiadomienia faxem i telefonem przez Zamawiającego , 4) w przypadku wykonania prac przez Podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu punktów serwisowych z podaniem dokładnego adresu , numerów telefonów stacjonarnych , komórkowych ,faksowych , 5) w okresie gwarancji wszystkie naprawy są bezpłatne . e) Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt 4-8 i art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy p.z.p. 2. Inne dokumenty jakie obowiązany jest złożyć oferent potwierdzających spełnianie warunków 2.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków , oferta musi zawierać dodatkowe dokumenty złożone w formie odpisu lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem : a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . c) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gdzie wykonawca posiada rachunek: informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż : dla zadania Nr 1 - 100 000zł , dla zadania Nr 2 - 250 000 zł - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. d) Dokumenty potwierdzające : . doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji poprzez przedłożenie z okresu ostatnich 3 lat wykazu co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie . przynależność osoby pełniącej funkcję kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument z uprawnieniami budowlanymi 2.2 załączniki Nr 1 , Nr 2 , Nr 3 i4 do niniejszego SIWZ 3.Opis dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia/nie spełnia tzn. każdy z Wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak podano wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 64-600 Oborniki pokój nr 19 administracja - koszt 30 zł wydana na podstawie art. 42 ust. 2 ustawy pzp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach , ul. Szpitalna 2 64-600 Oborniki pokój nr 8 sekretariat budynek administracja ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZPR/03/08 termoizolacja stropodachu budynku pogotowia i administracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: renowacja starych dachów krytych papą, iolacja cieplna i przeciwdzwiekowa z płyt styropianowych laminowanych PW 12/01 gr 16 cm na lepiku asfaltowym na goraco, jednowarstwowe pokrycie dachów papą termozgrzewalna Zdunbit WF , przemórowanie kominów - pozostały zakres szczegółowo określono w dokumentacji przetargowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZPR/03/08 Termoizolacja ścian zewnetrznych budynku pogotowia i administracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: termoizolacja ścian z robotami towarzyszącymi tj. ocieplenie ścian budynku płytami stryropianowymi gr 13 cm sys. ATLAS STOPTER , docieplenie ościezy zewnętrznych + daszki , dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnetrznych farbami silikonowymi, wykonanie obróbek blacharskich z cynku, parapetó zewnetrznych , rur spustowych z PCV, osadzenie podokienników prefabrykowanych typu Kronopol - szczegółowy opis w dokumentacji przetarowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.44.21.10-1, 45.26.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
- Wykonanie remontu elewacji komina scenicznego części niższej w zakresie ścian tynkowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - roboty budowlane
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.