Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Lubin: Dostawa artykułów żywno sciowych do Zespołu Szkół Nr 3 w Lubinie
Numer ogłoszenia: 298586 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 w Lubinie , ul. Gwarków 93, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468325, faks 076 7468328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gim3lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywno sciowych do Zespołu Szkół Nr 3 w Lubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1-Dostawa ziemniaków , warzyw , owoców , jaj. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie2-Dostawa produktów zwierzęcych , mięso i produkty mięsne.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Zadanie3-Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Zadanie 4-Dostawa produktów mleczarskich.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Zadanie5-Dostawa pieczywa, swieże wyroby piekarskie i ciastkarskie.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie6-Dostawa różnych produktów spozywczych : produkty przemiału ziarna , oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedmiotowy warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym poprzez przedstawienie zaświadczenia lub oświadczenia o wpisie do właściwego rejestru ewidencji działalnosci gospodarczej z podaniem Nr. ewidencyjnego , zarejesrtowana nazwa Wykonawcy, adresem prowadzonej działalności gospodarczej , określeniem przedmiotu działaności gospodarczej zgodnia z Polską Klasyfikacją działalności PKD.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oświadcza iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oswiadcza iż posiada potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oswiadcza iz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gim3lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr3 w Lubinie 59-300 Lubin ul. Gwarków 93.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespół Szkół Nr3 w Lubinie 59-300 Lubin ul. Gwarków 93.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ziemniaki , warzywa , owoce , jaja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki , warzywa , owoce , jaja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.12.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce , mięso i wyroby mięsne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zwierzęce , mięso i wyroby mięsne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby przetworzone i konserwowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty spożywcze , produkty przemiału ziarna , oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze , produkty przemiału ziarna , oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa infrastruktury "Park&Ride" w Raszówce, Gmina Lubin (przebudowa drogi powiatowej nr 1233D w Raszówce, w rejonie dworca PKP).
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.