Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brzeg: budowa ulic Osiedla Południowego ulica Norwida w Brzegu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Brzegu, do kontaktów: Anna Jabłońska, Józef Czernik, Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4047055, 4168031, fax 077 4169952, e-mail: bzp@brzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.brzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulic Osiedla Południowego ulica Norwida w Brzegu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Brzeg, ul. Norwida, tj. na działkach gruntowych nr 905, 696, 904, 660/1, 893, 938/1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic osiedla Południowego, ul. Norwida w Brzegu. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania nawierzchni jezdni i wjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym, 2) wykonania nawierzchni chodników i opaski z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm w kolorze czarnym, 3) wykonania oświetlenia ulicznego, 4) wykonania kanalizacji deszczowej, 5) wykonania odtworzenia terenu po robotach branży elektrycznej i sanitarnej, 6) wymiany 1 słupa telekomunikacyjnego i 2 słupów energetycznych na słupy z żerdzi wirowanych. Przedmiot zamówienia wymieniony w par. 1 ust. II wzoru umowy wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z branżowymi projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują: a) roboty branży drogowej polegające na budowie drogi gminnej w formie pieszojezdni, składającej się z dwóch odcinków, tj. pomiędzy ulicą Tuwima a ulicą Struga oraz pomiędzy ulicą Struga a ulicą Broniewskiego. Nawierzchnia jezdni, chodnika-opaski bezpieczeństwa winna być wykonana z kostki brukowej betonowej; b) roboty branży sanitarnej polegające na budowie odwodnienia drogi poprzez budowę dwóch odcinków sieci kanalizacji deszczowej, tj. wykonanie odcinka kanalizacji w ul. Norwida (od ul. Tuwima, przez ul. Struga do ul. Korfantego) i podłączeniem do istniejącej studni rewizyjnej w ulicy Korfantego oraz wykonanie drugiego odcinka kanalizacji w ulicy Norwida (od ul. Struga do ul. Broniewskiego) i podłączeniem do kanalizacji w ul. Broniewskiego; c) roboty branży elektrycznej polegające na budowie oświetlenia ulicznego, wymianie żelbetonowych słupów energetycznych bliźniaczych na słupy betonowe wirowane oraz wymianie drewnianego słupa telekomunikacyjnego na słup żelbetowy bliźniaczy. W zakres budowy drogi gminnej wchodzi wykonanie następujących elementów: a) jezdnia o nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego grubości 8 cm o powierzchni - 584,04 m kw. b) chodnik-opaska bezpieczeństwa i wjazdy na posesje o nawierzchni z kostki betonowej brukowej koloru czarnego grubości 8 cm o powierzchni - 151,42 m kw. c) sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 300 mm o długości - 161,41 m d) przykanaliki z rur PVC o średnicy 200 mm o długości - 7,60 m e) studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm - 7 szt. f) studzienka ściekowa uliczna o średnicy 600 mm z osadnikiem bez syfonu - 4 szt., g) odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego po robotach sanitarnych o powierzchni - 81,94 m kw. h) linia kablowa oświetleniowa kablem YKY 5 x 16 mm kw. na napięcie do 1 kV o długości - 176 m i) latarnia oświetleniowa na fundamencie B-50 z oprawą i źródłem światła - 6 szt., j) słup betonowy typ 'E' 10,5/10 (zasilanie elektroenergetyczne) - 2 szt. k) słup betonowy ZNb (bliźniak) do linii telefonicznej - 1 szt. l) rura osłonowa "AROT" DVK 75 - 170 m, m) odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego po robotach elektrycznych o powierzchni - 15,00 m kw. Lokalizacja budowy: Brzeg, ul. Norwida, tj. na działkach gruntowych nr 905, 696, 904, 660/1, 893 i 938/1. Zamawiający przekaże wykonawcy branżowe projekty budowlano-wykonawcze na wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy wraz z dziennikiem budowy w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez Strony umowy. W przypadku opóźnienia w przekazaniu obiektu w stosunku do terminu określonego w ust. 2 par. 3 wzoru umowy, termin wykonania robót ulega przedłużeniu o ilość dni odpowiadających ilości dni opóźnienia. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Z chwilą przejęcia protokolarnie terenu budowy, wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten teren. Całość robót będących przedmiotem zamówienia wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Całość robót określonych przedmiotem umowy wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z przyłączeniem i dostawą mediów na własny koszt na terenie udostępnionym przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć zamawiającemu sporządzony przez kierownika budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową w terminie do 5 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa na terenie budowy dla pracowników i osób postronnych, zgodnie z przepisami bhp i przeciwpoż. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. Przed przystąpieniem do wykonywania robót, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia zamawiającemu kopii stosownych umów na wywóz i składowanie gruzu i innych odpadów budowlanych oraz odpadów komunalnych z terenu budowy. W czasie realizacji robót wykonawca zobowiązuje się do: a) prowadzenia prac przy funkcjonującej infrastrukturze miejskiej (ulice, chodniki, dojazdy do posesji) przy pełnym obciążeniu ruchem pojazdów i pieszych, b) właściwego zabezpieczenia terenów przyległych przed uciążliwością prac budowlanych, c) zlokalizowania w okolicach bram wjazdowych stanowiska do usuwania zabrudzeń z kół pojazdów opuszczających teren budowy, d) umożliwienia dostępu na sąsiadujące z terenem budowy posesje służbom technicznym, służbom oczyszczania miasta, straży pożarnej, pogotowiu ratunkowemu oraz innym służbom miejskim. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, wykonywane będą zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca oświadcza, że znane mu są wszelkie okoliczności - uwarunkowania faktyczne i prawne związane z przedmiotem zamówienia, w szczególności zaś oświadcza, że zbadał teren budowy i jego otoczenie oraz zapoznał się z dostępną dokumentacją urządzeń podziemnych i ich lokalizacją na planach, a także uzyskał wszelkie niezbędne informacje tak, aby miał pełną wiedzę o warunkach hydrologicznych, klimatycznych, geologicznych i geotechnicznych na terenie i w otoczeniu terenu budowy. Jakiekolwiek zastrzeżenia wykonawcy dotyczące terenu budowy, zgłoszone po zawarciu umowy, nie mogą być podstawą do dochodzenia roszczeń od zamawiającego oraz żądania przez wykonawcę przesunięcia terminu wykonania robót. W związku z powyższym wykonawca oświadcza, że nie istnieją żadne przeszkody uniemożliwiające lub utrudniające mu terminowe, prawidłowe i bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia użyte przez wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zobowiązuje się do informowania zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Inspektora Nadzoru z wyprzedzeniem 3 dni roboczych o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz o terminie zakończenia robót zanikających. Zgłoszenie nastąpi także w formie wpisu do dziennika budowy. Jeżeli wykonawca nie poinformował w powyższy sposób o tych faktach Inspektora Nadzoru, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 4
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8330,00 zł (osiem tysięcy trzysta trzydzieści zł 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły "spełnia - nie spełnia". Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w wykazie należy ująć co najmniej dwa zadania obejmujące robotę w zakresie budowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z kanalizacją deszczową, o wartości powyżej 300 000,00 zł oraz jedno zadanie obejmujące robotę w zakresie oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 30 000 złotych - na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na zał. nr 4 do oferty. W wykazie należy ująć specjalistów w zakresie drogowym, w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych, kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej, minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, kierownik robót sanitarnych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 5 lat w kierowaniu robotami budowlanymi, e) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 5 do oferty. Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej, - czytelną kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, f) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika robót sanitarnych na zał. nr 6 do oferty. Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię ww. uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - czytelną kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, g) oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika robót elektrycznych na zał. nr 7 do oferty. Do oświadczenia należy dołączyć: - czytelną kserokopię ww. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - czytelną kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, h) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót, i) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie, j) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, m) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 250 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, n) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, o) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, p) dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 10:15, Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.