eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecZorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Sosnowiec: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.
Numer ogłoszenia: 29866 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla 59 dzieci z klas III i 18 dzieci specjalnej troski uczęszczających do ZSO5-Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach Zielonej Szkoły oraz 2 rodziców opiekunów płatnych i 11 opiekunów bezpłatnych. 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: 1. letniskowa miejscowość nadmorska w kraju, z uwagi na bezpieczeństwo dzieci niepełnosprawnych z wyłączeniem miejscowości położonych na wybrzeżu klifowym, miejscowość z terenami spacerowymi przystosowanymi dla wózków inwalidzkich, 2. ośrodek z basenem krytym, położony w odległości do 250 m od brzegu morskiego spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.), 3. dojście do plaży dostosowane dla wózków, bez schodów, łagodne zejście w bliskim sąsiedztwie ośrodka, 4. budynek mieszkalny całoroczny z wyłączeniem campingów, pokoje z łazienkami, ciepła i zimna woda bieżąca, c.o. w pokojach i łazienkach, zapewnione ogrzewanie budynku w przypadku niskich temperatur , 5. wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, 6. jadalnia na parterze, w budynku, w którym jest zakwaterowana grupa dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów tj. 18 dzieci, 2 rodziców, 6 opiekunów, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę, 7. teren ośrodka ogrodzony, z podjazdami dla wózków , dozorowany, 8. obiekt wyposażony w sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w salę TV, salę dyskotekową ze sprawnym sprzętem nagłaśniającym, salę do zajęć korekcyjnych, salę świetlicową mieszczącą sprzęt typu: stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki itp. oraz dostępem do internetu, 9. obiekt wyposażony w boiska i sprzęt do gier zespołowych - piłka nożna, siatkówka, kometka, plac zabaw, zadaszone miejsce na ognisko. 2. Termin pobytu: 1. jeden z dwóch wskazanych terminów z możliwością przesunięcia o 2 dni - 27.05.-09.06.2013; 03.06.-16.06.2013, 2. ilość dni pobytu - 14 dni (13 noclegów ), 3. warunkiem koniecznym jest wspólny pobyt w tym samym czasie w jednym ośrodku wczasowym obu grup dzieci. 3. Warunki zakwaterowania: a/ dla dzieci klas III 1. pokoje 2 - 4 osobowe z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym, w łazienkach wymagane brodziki - dla 59 dzieci tj. 3 grupy, 2. pokoje bez łóżek piętrowych, polowych lub dostawek, 3. 5 pokoi 1 osobowych z łazienkami: dla 5 opiekunów, 4. zakwaterowanie każdej grupy dzieci i jej opiekuna w całości na jednej kondygnacji, 5. pokoje i łazienki sprzątane 3 razy w tygodniu. b/ dla dzieci specjalnej troski 1. pokoje 2 - 4 osobowe z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym, łazienki dostosowane dla dzieci niepełnosprawnych - dla 16 dzieci w tym 4 dzieci na wózkach, 2. pokoje bez łóżek piętrowych, polowych lub dostawek, dostosowane dla dzieci niepełnosprawnych, 3. pokoje dla dzieci na wózkach winny posiadać odpowiednią powierzchnię umożliwiającą dojazd wózkiem do łóżka oraz poruszanie się wózkiem po pokoju, 4. łazienki z możliwością wjazdu wózkiem inwalidzkim, szerokość drzwi 90-100cm, 5. 2 pokoje 2 osobowe z łazienkami: dla 2 rodziców i 2 dzieci niepełnosprawnych w tym 1 dziecko na wózku, 6. 3 pokoje 2 osobowe z łazienkami: dla 6 opiekunów dzieci niepełnosprawnych, 7. zakwaterowanie wszystkich dzieci specjalnej troski i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, koniecznie na parterze, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę, 8. jadalnia na parterze, w budynku, w którym grupa dzieci niepełnosprawnych jest zakwaterowana, 9. pokoje i łazienki sprzątane 3 razy w tygodniu. 4. Warunki żywienia: 1. pierwszym posiłkiem jest gorąca obiadokolacja, składająca się z dwóch dań w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu, 2. 3 posiłki oraz podwieczorek w ciągu dnia, śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, 3. nieograniczony dostęp do napojów w ciągu dnia i nocy tj. herbata, woda z sokiem, 4. posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców, przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP 5. suchy prowiant i napoje w przypadku organizacji wycieczki całodniowej oraz obiadokolacja po powrocie, 6. suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, 5. Dojazd i powrót: 1. transport w ciągu dnia autokarami klasy lux z wc, video, klimatyzacją, 2. dodatkowe miejsce w bagażniku lub autokarze dla 5 wózków inwalidzkich składanych, 3. pomoc przy bagażach w dniu przyjazdu do Ośrodka i wyjazdu , 4. dwóch kierowców podczas przejazdu, 5. ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie. 6. Opieka medyczna: 1. całodobowa opieka pielęgniarska stacjonarna na terenie Ośrodka, 2. lekarz dochodzący na każde wezwanie, 3. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe i przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe w ramach kosztów, 4. izolatka blisko pokoju pielęgniarki. 7. Wykonawca zapewnia program rekreacyjno - kulturalny obejmujący: 1. trzy całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem i zapewnieniem kosztów wstępu do minimum 3 zwiedzanych obiektów, 2. trzy wycieczki fakultatywne po najbliższej okolicy, 3. dwa ogniska z pieczeniem kiełbasek, 4. organizacja imprezy pirackiej lub zaślubin z morzem z opieką animatora oraz zdjęcia pamiątkowe grupy na CD dla każdego uczestnika i dyplomy dla uczestników. 8. Wykonawca zapewnia bezpłatne korzystanie z: 1. sali dyskotekowej i sprzętu - 2 razy w tygodniu, 2. czynnej sali do zajęć korekcyjnych - co 2 dzień, 3. boisk i sprzętu sportowego - minimum 3 razy w tygodniu, 4. z basenu - 4 razy w tygodniu pod opieką ratownika, 5. artykułów papierniczych - bibuła, brystole, papier ksero, 6. stały dostęp do środków higienicznych - mydło, papier toaletowy. 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny pobyt: 1. jednego opiekuna na 11 uczniów klasy III tj. 5 opiekunów, 2. wszystkich opiekunów dzieci specjalnej troski tj. 6 opiekunów, 3. koszt pobytu rodzica opiekuna - 2 osoby należy skalkulować na poziomie ceny pobytu dziecka. 10. Wykonawca pokrywa koszt pobytu 1-2 dni dla 2 osób kontrolujących obiekt przed podpisaniem umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualny wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm. Sposób oceny spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.wykaz usług minimum 5 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. 2010 - 2012, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Sposób oceny spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do siwz, 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do siwz, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do siwz, 4. wykaz usług minimum 5 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. 2010 - 2012, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do siwz, 5. oświadczenie o zapewnieniu sprawdzenia obiektu przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy przed podpisaniem umowy - załącznik nr 5 do siwz, 6. podpisany wzór umowy - załącznik nr 6 do siwz, 7. zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego bądź Powiatowego Inspektora Ochrony Środowiska potwierdzające, że miejscowość w której zorganizowana zostanie Zielona Szkoła jest czysta ekologicznie, dotyczy roku 2013- ostateczny termin dostarczenia przy podpisaniu umowy, 8. własnego załącznika z pełnym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ w Rozdz. III pkt. 1-10, prezentacja fotograficzna, podanie strony internetowej obiektu, 9. pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania wykonawcy, 10. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5, 41 - 219 Sosnowiec ul. Bohaterów Monte Cassino 46.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5, 41 - 219 Sosnowiec ul. Bohaterów Monte Cassino 46 parter, s.15 sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.