To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Bielsko-Biała: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn.Likwidacja osuwiska na drodze powiatowej nr 4488S w miejscowości Stara Wieś, w km 2+370
Numer ogłoszenia: 298672 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220448 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bielski, ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn.Likwidacja osuwiska na drodze powiatowej nr 4488S w miejscowości Stara Wieś, w km 2+370.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót w ramach zadania pn. Likwidacja osuwiska na drodze powiatowej nr 4488S w miejscowości Stara Wieś, w km 2+370. Powyższe zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: a) wykonanie elementów odwodnienia drogi i skarpy, b) odtworzenie odcinka drogi nr S4488 wraz z wykonaniem geomateraca z siatki i nowej nawierzchni jezdni /w km roboczym od 0+062 do km 0+395/, c) rozbiórkę fragmentów ulic mających podłączenie do drogi powiatowej S4488 zgodnie z zakresem dokumentacji i wykonanie nowych nawierzchni dostosowanych do projektowanego układu wysokościowego, d) wykonanie i utwardzenie zjazdów na posesję kostką betonową, e) wyprofilowanie i wzmocnienie skarp i zboczy materacami siatkowo - kamiennymi i matami antyerozyjnymi, f) założenie sieci reperów i piezometrów. Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego zadania podlegającego nadzorowi zawarte jest w dokumentacji technicznej pn. Likwidacja osuwiska na drodze powiatowej nr 4488S w miejscowości Stara Wieś, w km 2+370, dostępnej na stronie internetowej: www.bip.powiat.bielsko.pl. Zakres zamówienia obejmuje nadzorowanie robót, a także zatwierdzanie wszelkich materiałów, techniki i technologii budowlanej oraz jakości wykonania - zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacją projektową na wszystkich robotach objętych zadaniem inwestycyjnym. Ustala się następujący zakres obowiązków Inspektora Nadzoru - zgodnie z art.25, 26 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2010r. Nr 243 poz. 1623 z póź. zm.): 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) Kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, księgi obmiarów oraz prawidłowego przechowywania dokumentów budowy; 3) Opiniowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót. 4) Weryfikacja i zatwierdzenie Programów Zapewnienia Jakości (PZJ) sporządzonego przez Wykonawcę robót. 5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach, ewentualnie polecenie ich usunięcia, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 8) Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych przeszkodach w trakcie realizacji zadania oraz mogących wpływać na niedotrzymanie przez Wykonawcę robót terminów umownych. 9) Akceptacja oznakowania na czas prowadzenia robót, znaków, zapór i innych urządzeń zabezpieczających; 10) Ustalenie zakresu niezbędnych badań kontrolnych i zlecanie ich - po uzgodnieniu z Zamawiającym - laboratorium drogowemu do wykonania; uczestniczenie w pobieraniu próbek i analiza wyników badań oraz ocena jakości robót na podstawie wyników badań wykonawcy i badań inwestorskich (kontrolnych); 11) Akceptacja wyników pomiarów i badań, akceptacja formularzy wyników badań i pomiarów; 12) Wnioskowanie lub opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie ewentualnych niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej. 13) Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, gdy wystąpi konieczność wykonania robót nie przewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego; weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy robót dotyczących powyższego zakresu; sporządzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Wykonawcą robót, protokołów konieczności na roboty dodatkowe. 14) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz koordynowanie i sprawdzanie realizacji ustaleń podjętych podczas tych kontroli. 15) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji oraz dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego do instytucji zarządzającej dofinansowaniem, jeśli wystąpi taka potrzeba. 16) Sprawdzenie i przekazanie inwestorowi kompletnego operatu kolaudacyjnego, łącznie z wynikami wszelkich niezbędnych badań laboratoryjnych i opinią techniczną dotyczącą zrealizowanego zadania; 17) Rozliczanie kosztów budowy; 18) Kontrolowanie zgodności prowadzonych robót ze sporządzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania, dokonywanie wspólnie z Wykonawcą robót korekt i aktualizacji harmonogramu oraz przedkładanie ich Zamawiającemu do zatwierdzenia; 19) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej inwestycji jako załącznik do sprawozdania końcowego. 20) Zwoływanie, prowadzenie oraz sporządzanie protokołu z Rad Budowy; prowadzenie korespondencji. 21) Utrzymywanie stałego kontaktu z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego; 22) Wszelkie czynności stanowiące obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego wynikające z aktualnych przepisów ustawy Prawo Budowlane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krystyna Sołoducha-Wyjadłowska Firma Handlowo - Usługowa "OPTIMA"
jakie przetargi wygrała firma
Krystyna Sołoducha-Wyjadłowska Firma Handlowo - Usługowa "OPTIMA"
- Sołoducha Krystyna Firma Handlowo-Usługowa OPTIMA, ul. Topolowa 15, 43-410 Zebrzydowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10578,00
Oferta z najniższą ceną: 10578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.