eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Górabezgotówkowy zakup paliw ON,ET i LPG dla Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Jelenia Góra: bezgotówkowy zakup paliw ON,ET i LPG dla Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 29872 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, Al. Wojska Polskiego 21, 50-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7535614, fax 075 7535614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jelenia.pl; www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bezgotówkowy zakup paliw ON,ET i LPG dla Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: postępowanie poniżej 206 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw silnikowych ON,ET i LPG na potrzeby: Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze Pogotowia Ratunkowego w Kowarach Oddziału Pogotowia Ratunkowego w Gryfowie Śląskim Oddziału Pogotowia Ratunkowego w Lubaniu Oddziału Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim Oddziału Pogotowia Ratunkowego w Kamiennej Górze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.00.00 - Oleje lekkie i średnie oraz produkty pochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 11.20.00.00 - Gaz ziemny Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.30.00 - Gaz ziemny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Pakiet I - Jelenia Góra 4000,00 zł ( słownie cztery tysiące złotych) Pakiet II - Kowary 750,00 zł (siedemset pięćdziesiąt złotych) Pakiet III - Gryfów Śl 1000,00 zł (tysiąc złotych ) Pakiet IV - Gryfów Śl LPG 100,00 zł ( sto złotych) Pakiet V - Lubań 1400,00 zł ( tysiąc czterysta złotych) Pakiet VI - Lwówek Śl 600,00 zł (sześćset złotych) Pakiet VII - Kamienna Góra 1000,00 zł (tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 9.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli przedłoży: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy 7) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 8) Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami jeżeli dany Wykonawca jest zobowiązany ją posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 9.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. 9.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na zasadzie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące oświadczenia, dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. 1. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1) 2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, ( załącznik nr 4 do SIWZ) 8.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, ( załącznik nr 4 do SIWZ ) 9.Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami jeżeli dany Wykonawca jest zobowiązany ja posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 11.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, poprzez umieszczenie napisu za zgodność z oryginałem, podpisanie i przystawienie pieczątki imiennej na każdej stronie potwierdzanego dokumentu. 12.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np.: nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 13. Dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia: 13.1 Nazwę towaru, 13.2 Ważne świadectwo jakości na oferowane paliwo, potwierdzające spełnienie parametrów jakościowych zgodnych z normami PN-EN-228, PN- E 590. 13.3 Wskazanie dostawcy paliw dla Wykonawcy z podaniem źródła informacji o cenach (np. właściwa strona WWW.), celem kontroli cen paliw. 13.4 Wykaz stacji paliw, na których dokonywany będzie bezgotówkowy zakup paliw 13.5 Wskazanie miejsc tankowania w razie awarii dystrybutorów lub braku paliwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.999.jelenia.pl; www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze Al. Wojska Polskiego 21 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze Al. Wojska Polskiego 21 58-500 Jelenia Góra sekretariat pokój 23, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bezgotówkowy zakup paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw dla Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze ON 74000 l, ET - 7000 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.00.00-1, 23.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: bezgotówkowy zakup paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezgotówkowy zakup paliw dla Pogotowia Ratunkowego w Kowarach ON - 12000 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: bezgotówkowy zakup paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezgotówkowy zakup paliw dla Oddziału Pogotowia Ratunkowego w Gryfowie Śląskim ON 16000 l ET 20l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.00.00-1, 23.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: bezgotówkowy zakup paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezgotówkowy zakup paliw dla Pogotowia Ratunkowego w Gryfowie Śląskim LPG - 2600 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: bezgotówkowy zakup paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezgotówkowy zakup paliw dla Oddziału Pogotowia Ratunkowego w Lubaniu ON-28 000 l, ET - 80 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.00.00-1, 23.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: bezgotówkowy zakup paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezgotówkowy zakup paliw dla Oddziału Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim ON - 12000 l , ET - 40 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.00.00-1, 23.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: bezgotówkowy zakup paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw dla Oddziału Pogotowia Ratunkowego w Kamiennej Górze ON- 20000 l , ET - 60 l LPG- 1200 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.00.00-1, 23.11.12.00-0, 11.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.