Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie analizy stosowanych praktyk w budowaniu systemu obserwatoriów na podstawie rozwiązań wdrożonych
w Polsce i Francji.
PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009/11
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 298748 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Holdikom Spółka Akcyjna , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 25 60, faks 62 7350100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy stosowanych praktyk w budowaniu systemu obserwatoriów na podstawie rozwiązań wdrożonych w Polsce i Francji. PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009/11 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Monitorowanie zjawisk społecznych i gospodarczych jest konieczne dla obserwowania zmian i prognozowania strategii rozwoju. Opracowanie systemu monitorowania jest przedsięwzięciem złożonym. Wymaga praktycznej wiedzy i starannego doboru wskaźników tak, aby przedstawiając stan obecny mogły być podstawą do wyciągania wniosków i przedkładania rekomendacji. Nie bez znaczenia dla procesów monitorujących jest zmienność warunków w jakich działa gospodarka i szybkość zachodzących zmian. We Francji działa wiele obserwatoriów w wielu sektorach gospodarczych i obszarach społecznych. Francuskie obserwatoria stworzyły modele działania, które warto poznać i nawet częściowo zaadaptować do warunków polskich. W Polsce system obserwatoriów dopiero się kształtuje. 1. Cel analizy. Celem analizy jest przekazanie wiedzy i doświadczeń polskich i francuskich dla interesariuszy zaangażowanych w realizację projektu i opracowanie systemu monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego. Wykonana analiza powinna przyczynić się do wykorzystania dobrej praktyki przez realizatorów projektu i współpracujących ekspertów. Uwzględniając założenia celu projektu należy dokonać analizy wybranych obserwatoriów różnych sektorów gospodarczych działających we Francji. Uzyskany materiał powinien zobrazować politykę pozyskiwania informacji z obserwatoriów dla oceny stanu gospodarki i prognozowania jej przyszłego rozwoju. 2. Problemy i pytania do analizy: Ekspertyza powinna odpowiedzieć na następujące pytania: a) jak funkcjonuje system obserwatoriów w Polsce i we Francji? b) jakiego rodzaju obserwatoria działają w Polsce i we Francji i jakie są podstawy prawne ich działalności? c) jakie obszary gospodarcze są obserwowane i na podstawie jakich wskaźników ocenia się gospodarkę francuską? d) w jaki sposób uzyskane dane z obserwacji sektorów gospodarczych są eksponowane i z wykorzystaniem jakim mediów? e) kto jest odbiorcą informacji wygenerowanych przez obserwatoria? 3. Wymagania odnośnie metodologii: a) przeprowadzenie analizy funkcjonowania obserwatoriów w Polsce i we Francji, b) sporządzenie opisu wybranych, obserwowanych obszarów gospodarczych i stosowanych wskaźników, c) wykonanie opisu metody eksponowania wskaźników w otoczeniu zewnętrznym i wśród odbiorców informacji, 4. Zastrzeżenia: a) wszelkie przekazane przez Zamawiającego dane Wykonawca ma obowiązek traktować jako poufne zarówno w trakcie realizacji Umowy, jak i po jej ustaniu, b) Wykonawca zachowa poufność odnośnie jakichkolwiek informacji, czy dokumentów ujawnionych, odkrytych, zgromadzonych lub opracowanych w trakcie sporządzania analizy, c) Wykonawca zobowiązuje się, że informacje te będą wykorzystane jedynie do celów analizy i nie zostaną ujawnione osobom trzecim oraz, że zostaną zniszczone/usunięte po wykonaniu analizy, d) wszystkie materiały (papierowe oraz elektroniczne) związane z realizacją Zamówienia muszą zawierać obowiązkowe znaki identyfikacyjne zgodnie z zasadami promocji projektów dofinansowanych przez fundusze europejskie, e) wszelkie wytworzone produkty i opracowania wytworzone przez Wykonawcę w ramach prac związanych z niniejszym zamówieniem zostaną przekazane Zamawiającemu. 5. Wymagania wobec wykonawcy: a) dokładna i sprawna realizacja analizy oraz współpraca z Zamawiającym, b) zachowanie najwyższej staranności i przyjętej metodologii analitycznej, c) umieszczenie na wszystkich dokumentach obowiązujących znaków i napisów promocyjnych dla projektów współfinansowanych przez UE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał minimum jedną usługę polegającą na sporządzeniu analizy z zakresu strategii rozwoju sektora komunalnego. Przez sektor komunalny należy rozumieć sektor, który tworzą przedsiębiorstwa komunalne wykonujące usługi komunalne o charakterze technicznym. Przez usługi komunalne o charakterze technicznym należy rozumieć następujące usługi: Zbiorowy transport miejski Dostawa wody i odbiór ścieków Gospodarka odpadami Dostawa ciepła komunalnego Gospodarka komunalnymi zasobami mieszkaniowymi
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje minimum jednym ekspertem, który uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia i który posiada udokumentowane doświadczenie w analizie gospodarek krajów UE i w pracach nad strategiami rozwoju rynków międzynarodowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzona na piśmie koncepcja sporządzenia analizy - dane zawarte w tym dokumencie służyć będą do oceny oferty w ramach kryterium: Koncepcja realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Koncepcja realizacji zamówienia - 55
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany dotyczące zawartej umowy polegające na zmianie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt D.I.6 SIWZ, wyłącznie w przypadkach wystąpienia obiektywnych i niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia zgodnie z ofertą i jedynie za zgodą Zamawiającego. Zgoda może zostać wyrażona pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowej-ych osoby-osób, która-re posiadać będą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie samo jak osoby wskazane w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.holdikom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: HOLDIKOM S.A.
ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2012 godzina 09:00, miejsce: HOLDIKOM S.A. ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, bezwzględnie sekretariay.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PI-PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, nr POKL. 08.01.01-30-009-11 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.13.2025 ewaluacja podsumowująca efekty realizacji Programu NPRCz 2.0. na l. 2021-2025
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja postępów realizacji FEPW 2021-2027".
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.