eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSUKCESYWNA DOSTAWA PRASY DO URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO W ROKU 2016 - ZP-DS-56/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA PRASY DO URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO W ROKU 2016 - ZP-DS-56/15
Numer ogłoszenia: 298754 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA PRASY DO URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO W ROKU 2016 - ZP-DS-56/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa prasy do Urzędu Dozoru Technicznego w roku 2016. 2.Przedmiot zamówienia został opisany w podziale na trzy części: I - Dostawa prasy codziennej i czasopism do Centrali Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie i jego Oddziałów na terenie kraju II - Dostawa czasopism zagranicznych do Centrali Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie i jego Oddziałów na terenie kraju III - Dostawa czasopism w wersji elektronicznej do Centrali i Oddziałów Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 22.12.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oferowanymi cenami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: w uzasadnionych przypadkach (w szczególności zmiana struktury organizacyjnej UDT) dopuszcza się możliwość skorygowania ilości/rodzaju zamówionych tytułów wynikających z podpisanej umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany do umowy nie mogą stanowić podstawy do zmian umowy sprzecznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Strony zobowiązane są do informowania się wzajemnie o okolicznościach uzasadniających konieczność dokonania zmiany umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl - zakładka: o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie: ze strony internetowej UDT - www.udt.gov.pl - zakładka - o nas -zamówienia publiczne; odpłatnie: w siedzibie UDT -koszt powielenia SIWZ:0,50 zł za stronę A4 +13,50 zł przesyłka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34 w Warszawie - kancelaria UDT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2016 do 31.12.2016, przy czym dostawa loginów i haseł do prasy w wersji elektronicznej (dot. Części III) odbędzie się na co najmniej 2 dni przed dniem ukazania się pierwszego numeru danego tytułu w roku 2016, z zastrzeżeniem dla części I i II, iż Wykonawca na podstawie tej umowy dostarczy także wydania prasy i czasopism przypisane przez Wydawcę do roku 2016, jednak ukazujące się na rynku po dacie 31.12.2016r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa prasy codziennej i czasopism do Centrali Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie i jego Oddziałów na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami), stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio dla części) oraz w Formularzach cenowych (odpowiednio dla części), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 22.12.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa czasopism zagranicznych do Centrali Urzędu Dozoru Tecnicznego w Warszawie i jego Oddziałów na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami), stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio dla części) oraz w Formularzach cenowych (odpowiednio dla części), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 22.12.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa czasopism w wersji elektronicznej do Centrali i Oddziałów Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami), stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio dla części) oraz w Formularzach cenowych (odpowiednio dla części), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2, 22.12.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.