Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Iława: Dostawa mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa wędlin drobiowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie
Numer ogłoszenia: 29881 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484124, fax 089 6499711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i produktów wędliniarskich oraz mięsa wędlin drobiowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) Część 1 mięso i produkty wędliniarskie, w tym w szczególności: - karkówka bez kości- 300kg (kod CPV 15113000-3) - łopatka bez kości- 750 kg(kod CPV 15113000-3) - schab bez kości- 300 kg(kod CPV 15113100-4) - żeberka- 150 kg(kod CPV 15113000-3) - kości wieprzowe- 50 kg (kod CPV 15113000-3) - słonina- 60 kg (kod CPV 15113000-3) - boczek wędzony- 40 kg (kod CPV 15131133-6) - kaszanka- 150 kg (kod CPV 15131134-3) - kiełbasa zwyczajna- 400 kg (kod CPV 15131133-6) - parówki serdelki- 120 kg (kod CPV 15131133-6) - flaki - 50 kg (kod CPV 15131400-9) - smalec - 20 kg (kod CPV 15131400-9) - mortadela - 100 kg (kod CPV 15131133-6) Część 2 mięso i wędliny drobiowe: - filet z kurczaka- 300 kg(kod CPV 15112210-1) - noga z kurczaka- 300 kg (kod CPV 15112210-1) - porcja rosołowa- 900 kg (kod CPV 15112200-8) - polędwica drobiowa- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - polędwica sopocka- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - parówki drobiowe- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - szynka drobiowa- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - pasztet wielkopolski- 200 szt. (kod CPV 15131310-1) - skrzydełka - 200 kg (kod CPV 15112210-1) - wątroba z kurczaka - 200 kg (kod CPV 15112300-9) - żołądek z kurczaka - 200 kg (kod CPV 15114000-0) Opis przedmiotu zamówienia zawiera także załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość części 1lub/i całość części 2, przy czym jeden oferent może złożyć na każdą z części zamówienia tylko jedną ofertę
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy w zakresie będącym przedmiotem umowy podając nazwy, adresy, nabywców przedmiotów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek ten musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przeprowadzi badanie i ocenę ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wymaganych w SIWZ - zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia. Nie spełnianie chociaż jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: - ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 2 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) - załącznik nr 3 - parafowany wzór umowy jako akceptacji jego treści i warunków według załącznika nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie -załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilawa-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a, pok. 102.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a, pok. 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i produkty wędliniarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - karkówka bez kości- 300kg (kod CPV 15113000-3) - łopatka bez kości- 750 kg(kod CPV 15113000-3) - schab bez kości- 300 kg(kod CPV 15113100-4) - żeberka- 150 kg(kod CPV 15113000-3) - kości wieprzowe- 50 kg (kod CPV 15113000-3) - słonina- 60 kg (kod CPV 15113000-3) - boczek wędzony- 40 kg (kod CPV 15131133-6) - kaszanka- 150 kg (kod CPV 15131134-3) - kiełbasa zwyczajna- 400 kg (kod CPV 15131133-6) - parówki serdelki- 120 kg (kod CPV 15131133-6) - flaki - 50 kg (kod CPV 15131400-9) - smalec - 20 kg (kod CPV 15131400-9) - mortadela - 100 kg (kod CPV 15131133-6).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso i wędliny drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - filet z kurczaka- 300 kg(kod CPV 15112210-1) - noga z kurczaka- 300 kg (kod CPV 15112210-1) - porcja rosołowa- 900 kg (kod CPV 15112200-8) - polędwica drobiowa- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - polędwica sopocka- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - parówki drobiowe- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - szynka drobiowa- 50 kg (kod CPV 15131135-0) - pasztet wielkopolski- 200 szt. (kod CPV 15131310-1) - skrzydełka - 200 kg (kod CPV 15112210-1) - wątroba z kurczaka - 200 kg (kod CPV 15112300-9) - żołądek z kurczaka - 200 kg (kod CPV 15114000-0).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 3 /2025 )
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
- Mięso i wędliny ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 2 /2025 )
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- Dostawę sprzętu z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolny 2025/2026
- Mięso i wędliny ( 1 /2025 )
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce w okresie : od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.