eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoPełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania p.n. Połączenie dolnej części rybackiego Portu Darłowo z drogami lokalnymi poprzez budowę ulicy Nadmorskiej w Darłowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Darłowo: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania p.n. Połączenie dolnej części rybackiego Portu Darłowo z drogami lokalnymi poprzez budowę ulicy Nadmorskiej w Darłowie
Numer ogłoszenia: 298872 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244278 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3142223 do 26, faks 94 3142333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania p.n. Połączenie dolnej części rybackiego Portu Darłowo z drogami lokalnymi poprzez budowę ulicy Nadmorskiej w Darłowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru wynikających z obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, 2) wykonywanie obowiązków należących do inspektora nadzoru inwestorskiego, a więc nadzorowanie prawidłowości wykonawstwa robót budowlanych, 3) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy, 4) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, 5) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi i Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 6) kontrolowanie i rozliczanie faktur Wykonawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, celem dotrzymywania terminów płatności, nie później niż 3 dni od daty dostarczenia ich przez Wykonawców. Niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu innych dokumentów rozliczeniowych, 7) odpowiednio wczesne /z wyprzedzeniem minimum dwutygodniowym/ pisemne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych oraz uzyskanie akceptacji na wykonanie robót dodatkowych (przygotowywanie protokołów konieczności, sprawdzanie kosztorysów dot. wykonania robót dodatkowych, itp.), 8) systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w realizacji oraz w zakresie wykorzystania środków pozyskanych z instytucji zewnętrznych, 9) współdziałanie z Zamawiającym w zakresie spraw formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji i oddaniem jej do użytkowania, 10) potwierdzanie zakończenia robót poprzez dokonanie stosownego wpisu do dziennika budowy, 11) wnioskowanie do Zamawiającego o obciążenie Wykonawcy karami umownymi na etapie realizacji inwestycji do czasu ich odbiorów końcowych oraz usunięcia wad określonych w protokołach odbioru, 12) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu w trakcie realizacji inwestycji, 13) przygotowywanie Zamawiającemu sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowego z realizacji inwestycji, a także cyklicznych sprawozdań z postępów w realizacji zadania inwestycyjnego (w okresach miesięcznych na żądanie Zamawiającego), 14) przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego robót i uczestniczenie w odbiorze końcowym zrealizowanej inwestycji oraz w odbiorze ostatecznym (pogwarancyjnym), 15) częstotliwość pobytu INSPEKTORA NADZORU na budowie uzależniona będzie od przebiegu procesu inwestycyjnego, generalnie podyktowana zostanie potrzebami dokonywania odbiorów i prowadzenia bieżącej kontroli prawidłowości wykonawstwa robót (co najmniej dwa razy w tygodniu), niemniej jednak INSPEKTOR NADZORU każdorazowo będzie obowiązany stawić się na budowie na każde żądanie Wykonawcy robót budowlanych (dotyczy odbiorów częściowych) oraz Zamawiającego, 16) dokonanie rozliczenia inwestycji po jej zakończeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych do sporządzenia druków OT. 3.2 Szczegółowo zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonawstwa robót w poszczególnych branżach, przedmiarze robót do wykonania, kosztorysie nakładczym oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonawstwa i odbioru robót. Termin realizacji robót budowlanych - do dnia 31 października 2012r. W celu szczegółowego zapoznania się zakresem robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru, Wykonawca obowiązany jest zgłosić się do siedziby Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NBQ Sp. z o.o., ul. Gdańska 3c, 70-660 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.