Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Poznań: Dostawa środków do utrzymania czystości.
Numer ogłoszenia: 298914 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197878 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 16/18, 60-780 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 42 02, faks 61 857 42 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pojemniki na igły i szczątki pooperacyjne,worki i kosze na odpady,papier toaletowy,ręcznik papierowy.prześcieradła celulozowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.19.94.00 - 33.19.94.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp. z o. o., ul.Dąbrowskiego 133-135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13022,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12983,00
Oferta z najniższą ceną: 12983,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12983,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- .PM. Sp. z o. o., Osiedle Lecha 122, 61-299 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39894,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38550,00
Oferta z najniższą ceną: 12680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND s.c., ul.Wieczorka 2a/17, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6906,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6720,00
Oferta z najniższą ceną: 6720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7308,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Dostawa surowców recepturowych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa drobnego sprzętu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.