eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Nowogard: 7/sp/08
Numer ogłoszenia: 298915 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nowogard , ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4326600, faks 091 4326604.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/sp/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 36673000-9 różnego rodzaju miotły i zmiotki: 1. ZMIOTKA+ SZUFELKA - 72SZT. wykonana z PCV łączona w komplecie 2. SZCZOTKA DO WC - 72 SZT. wykonana z PCV z pojemnikiem. 3. WIESZAK NA PAPIER TOALETOWY - 72 SZT. uchwyt wc prosty - wykonany z metalu .4. MISKA - 72 SZT. wykonana z PCV o pojemności 15 l 5. SZCZOTKA DO ZAMIATANIA - 72 SZT. wykonana z drewna, długość 400mm., z długim włosem 6. WIADRO - 72 SZT. wykonane z PCV o pojemności 10 - 12 l z przykrywką. 7. POJEMNIK NA ŚMIECI - 3 SZT Wykonany z blachy ocynkowanej o grubości 1 mm z wtłoczonymi pierścieniami wzmacniającymi na bocznej ściance , pokrywa pojemnika uchylna mocowana na zawiasie , na pokrywie zamontowany uchwyt do otwierania. Dno pojemnika osadzone od 20 mm od podłoża. Na ściance bocznej zamontowane uchwyty do przenoszenia pojemnika. Pojemność 110 l 8. MATA GUMOWA - 6 SZT Mata o konstrukcji (kształcie) (plaster miodu) grubość 23mm , wymiary 1000 x 1500 . W komplecie z klipsami do łączenia mat. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 28522200-9 sprzęt biurowy: 1 . CZAJNIK BEZPRZEWODOWY - 12 SZT pojemność 1,5 - 1,7 l , zasilany 230V Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 36121000-5 sprzęt kwaterunkowy: 1 . STOLIK RTV Z SZAFKĄ - 3 SZT Wykonany na stelażu metalowym w kolorze czarnym zakończony czterema kółkami w tym dwa z blokadą (hamulcem) . Wymiary wysokość 1220 mm , głębokość 500 mm , szerokość 855 mm. W górną część stelaża wmontowana szafka wykonana z płyty wiórowej laminowanej , zamykana na zamek, o wymiarach: wysokość 315 mm , głębokość 490 mm , szerokość 800 mm. 2 . SZAFKA UBRANIOWA BHP - 5 SZT. Metalowa szafa ubraniowa na podstawie z ławeczką i skośnym daszkiem w module cztero szafkowym o wymiarach : wysokość 2310 mm, głębokość 550 mm, szerokość 1200. Głębokość podstawy 850 mm, wysokość podstawy 410 mm. Zamykana na klamkę bez zamka Wyposażenie wewnątrz szafki: - górna półka -drążek na ubrania z haczykami - ścianka działowa - biała obudowa, niebieskie drzwi 3 . SZAFKA UBRANIOWA BHP - 21 SZT Metalowa szafa ubraniowa z cokołem i skośnym daszkiem w module dwu szafkowym o wymiarach : wysokość 2100 mm, głębokość 550 mm, szerokość 800mm. Wysokość cokołu 200 mm. Zamykana na zamki z kluczem Wyposażenie wewnątrz szafki: - górna półka - drążek na ubrania z haczykami - biała obudowa, niebieskie drzwi 4 . SZAFKA UBRANIOWA BHP - 13 SZT Metalowa szafa ubraniowa z cokołem i skośnym daszkiem w module trzy szafkowym o wymiarach : wysokość 2100 mm, głębokość 550 mm, szerokość 1200mm. Wysokość cokołu 200 mm. Zamykana na zamki z kluczem Wyposażenie wewnątrz szafki: - górna półka - drążek na ubrania z haczykami - biała obudowa, niebieskie drzwi 5 . ŁAWKA Z WIESZAKIEM (jednostronna)- 3 SZT Konstrukcja metalowa z profili zamkniętych o przekroju prostokątnym malowana proszkowo na czarno z listwami drewnianymi malowanymi lakierem bezbarwnym . Wymiary wysokość 1600 mm , głębokość 400 mm , szerokość 2000 mm. 6 . SZAFKA - 13 SZT Szafka wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha , zamykana na zamek. Wewnątrz szafki dwie półki przestawne , minimalny odstęp między półkami 32 mm. Wymiary: wysokość 1250 mm , głębokość 310 mm , szerokość 900 mm. 7 . BIURKO - 10 SZT Biurko dwu szafkowe wykonane z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha, obrzeża wykonane z PCV i wysuwana półka na klawiaturę. Szuflady i półka na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafka 1 zamykana drzwiami i zamkiem wewnątrz półka. Szafka 2 - trzy szuflady zamykane zamkiem centralnym. Biurko o wymiarach : wysokość 750mm, głębokość 700mm, szerokość 1600mm z możliwością wypoziomowania. 8 . KRZESŁO OBROTOWE - 10 SZT Krzesło obrotowe tapicerowane w kolorze czarnym ruchome siedzisko i oparcie oraz możliwość blokady siedziska i oparcia w dowolnej pozycji. Regulowana wysokość oparcia , podłokietniki, podstawa na kółkach. 9 . KRZESŁO MIEKKIE - 25 SZT. Wykonanie na metalowym stelażu malowanym prążkowo na czarno siedzisko i oparcie tapicerowane w kolorze czarnym. Bez podłokietników, 10 . SZAFA BIUROWA 10 SZT Wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha o wymiarach wys. 2000 mm, głęb. 450 mm , szer. 900 mm, dzielona w proporcji 30/60 zamykana na zamki. W lewej części cztery półki o szerokości 300 mm , minimalny rozstaw półek 320 mm , w prawej górnej części półka poniżej wysuwany wieszak na ubrania. Nóżki z możliwością wypoziomowania. 11 . REGAŁ BIUROWY - 10 SZT Wykonany płyty wiórowej laminowanej w kolorze olcha . Wymiary : wys 2000 mm , głęb 450 mm , szer. 900 mm. Wewnątrz półki przestawne o minimalnym rozstawie 320 mm Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 36621000-0 - sprzęt dydaktyczny: 1 . TABLICA INFORMACYJNA - 8 SZT Porowata powierzchnia o grubości 13mm wykończona tkaniną w kolorze zielonym. Rama z drewna polakierowana lakierem bezbarwnym. Wymiary 2020 mm x 1020 mm 2 . TABLICA KORKOWA - 12 SZT Powierzchnia z korka . Rama z drewna . Wymiary 900 mm x 600 mm Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 36400000-5 -artykuły i sprzęt sportowy: 1. STÓŁ DO BILARDA - 1 SZT. 2. STÓŁ DO TENISA STOŁOWEGO - 3 SZT. 3. PIŁKARZYKI - 3 SZT. 4. SCRABLE - 6 SZT. 5. DART - 6 SZT. 6. RAKIETKI DO TENISA STOŁOWEGO - 24 SZT. 7. SZACHY - 12 SZT. 8. MONOPOL (gra) - 3 SZT. 9. WARCABY - 9 SZT. 10 SIATECZKA DO TENISA STOŁOWEGO - 6 SZT. 11 PIŁECZKI DO TENISA STOŁOWEGO - 24 opakowania (po 6 szt.) 13. KARTY DO GRY - 15 talii (po 52 szt. w talii) 14.LOTKI DO DARTA - 60 SZT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00 - 36.12.10.00 36.67.30.00 - 36.67.30.00 28.52.22.00 - 28.52.22.00 36.62.10.00 - 36.62.10.00 36.40.00.00 - 36.40.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Art. 26 ust 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia przez oferentów dokumentów ustalonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07,04,2004 dotyczącego rodzaju dokumentów których zamawiający może żądać w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez oferenta: 1). Żąda złożenia pisemnego oświadczenia którego formularz jest dodatkiem Nr. 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2). Przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie o udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, 3). Przedstawienia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 4). Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nowogardzie ul. Zamkowa 7 72-200 Nowogard.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakład Karny w Nowogardzie ul. Zamkowa 7 72-200 Nowogard.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.