To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Ruda Śląska: doradztwo z zakresu przygotowywania biznesplanów, księgowości, podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - dla osób uczestniczących w projekcie Rudzkiej Agencji Rozwoju Inwestor sp. z o.o. pt.40 tysięcy nowych możliwości- realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 299014 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105912 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rudzka Agencja Rozwoju "INWESTOR" Sp. z o. o., ul. Wolności 6, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 0-32 2487786, 2436931, faks 0-32 2487786.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: doradztwo z zakresu przygotowywania biznesplanów, księgowości, podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - dla osób uczestniczących w projekcie Rudzkiej Agencji Rozwoju Inwestor sp. z o.o. pt.40 tysięcy nowych możliwości- realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa z zakresu przygotowywania biznesplanów, księgowości, podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - dla beneficjentów projektu -40 tysięcy nowych możliwości- realizowanego przez Rudzką Agencję Rozwoju Inwestor sp. z o.o. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany będzie do wyświadczenia nie więcej niż 291 godzin doradztwa w zakresie przygotowywania biznesplanów, nie więcej niż 43 godzin doradztwa w zakresie księgowości, nie więcej niż 48 godzin doradztwa zakresie podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz nie więcej niż 66 godzin doradztwa w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania - w terminie 30 dni od daty podpisania umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego. POKL Działanie 6.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 72
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4248,00
Oferta z najniższą ceną: 3520,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6912,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 77
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4543,00
Oferta z najniższą ceną: 3765,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 73
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5934,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4307,00
Oferta z najniższą ceną: 3569,10 / Oferta z najwyższą ceną: 7116,04
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: doradztwo księgowe (finansowe) - liczba godzin świadczenie doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 43
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adam Malejka, ul. Wolności 534/4, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3495,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4085,00
Oferta z najniższą ceną: 2102,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4231,70
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: doradztwo w zakresie podstaw prawnych rejestrowania i prowadzenia działalności gospodarczej - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 48
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CAUSA PROXIMA Sebastian Gal, ul. Słoneczna 25, 38-350 Bobowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3934,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3069,60
Oferta z najniższą ceną: 2347,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7084,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 66
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Divitae Advisory s.c. OPTIMEX sp. z o. o., ROMARI Sp. z o.o., ul. Michejdy 18, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5409,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12095,82
Oferta z najniższą ceną: 3227,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12095,82
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: doradztwo w zakresie przygotowywania biznesplanów - liczba godzin świadczenia doradztwa we wskazanym zakresie: nie więcej niż 69
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FSE CONSULTING Beata Stępnicka Barczyk, ul. Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4071,00
Oferta z najniższą ceną: 3374,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6624,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa spektrometru ED-XRF do oznaczania części niepalnych w pyle kopalnianym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Remont kapitalny spągoładowarki EL-160LS nr fabr. 1002/2010 prod. ELGÓR+ZAMET dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Remont kapitalny spągoładowarki EL-160LS nr fabr. 1002/2010 prod. ELGÓR+ZAMET dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.