eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GaworzycePrzebudowa z rozbudową budynku pełniącego funkcje sportowe na budynek świetlicy wiejskiej z punktem bibliotecznym oraz zapleczem klubu sportowego, jego wyposażenie, zagospodarowanie terenu wokół wraz z budową placu zabaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Gaworzyce: Przebudowa z rozbudową budynku pełniącego funkcje sportowe na budynek świetlicy wiejskiej z punktem bibliotecznym oraz zapleczem klubu sportowego, jego wyposażenie, zagospodarowanie terenu wokół wraz z budową placu zabaw
Numer ogłoszenia: 299034 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce , ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, faks 076 8316286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbip.pl/ngaworzyce/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sbip.pl/ngaworzyce/site/pl/zamakt/show.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową budynku pełniącego funkcje sportowe na budynek świetlicy wiejskiej z punktem bibliotecznym oraz zapleczem klubu sportowego, jego wyposażenie, zagospodarowanie terenu wokół wraz z budową placu zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa z rozbudową budynku pełniącego funkcje sportowe na budynek świetlicy wiejskiej z punktem bibliotecznym oraz zapleczem klubu sportowego, jego wyposażenie, zagospodarowanie terenu wokół wraz z budową placu zabaw. 2. Opis ogólny: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową istniejącego budynku na budynek świetlicy wiejskiej z punktem bibliotecznym oraz zapleczem klubu sportowego wraz z placami pieszo-jezdnymi placami, infrastrukturą techniczną. 3. Zakres projektowanych robót: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania pn. Przebudowa z rozbudową budynku pełniącego funkcje sportowe na budynek świetlicy wiejskiej z punktem bibliotecznym oraz zapleczem klubu sportowego, jego wyposażenie, zagospodarowanie terenu wokół wraz z budową placu zabaw w gminie Gaworzyce. Projektowany budynek jest to budynek jednokondygnacyjny z dachem dwuspadowym w układzie mieszanym o pochyleniu połaci dachowych 25 °, wykonany w technologi tradycyjnej murowanej. Budynek podzielony na trzy segmenty, pierwszy w ramach istniejącego budynku stanowi punkt biblioteczny z zapleczem sanitarnym, przewidzianym również dla potrzeb świetlicy zlokalizowanej w segmencie drugim, środkowym. Świetlica z punktem bibliotecznym stanowi zintegrowaną funkcjonalnie część budynku. W segmencie trzecim budynku przewiduje się wykorzystanie pomieszczeń dla potrzeb zaplecza klubu sportowego, z wykorzystaniem pomieszczeń na szatnie, łaźnie, pom. biurowe, pokój sędziowski z zapleczem sanitarnym. W tym segmencie projektuje się również kotłownię dla potrzeb całego obiektu. Budynek o powierzchni zabudowy 294,60 m2, kubatura budynku 1620,00 m3 oraz wysokość zabudowy 6,73 m. W zakres robót wchodzą również ciągi pieszo-jezdne, chodniki i utwardzenia placów postojowych i dojazdowych. Budowa placu zabaw. Wszystkie elementy małej architektury. Budowy niezbędnego odcinka sieci kanalizacyjnej, przyłączy wodno-kanalizacyjnych wraz z całą instalacją wewnętrzną obiektu. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, zawarty jest w dokumentacji projektowo technicznej obejmującej następujące opracowania: 1. Projekt zagospodarowania terenu projekt architektoniczno-budowlany Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku na budynek świetlicy wiejskiej z biblioteką i zapleczem klubu sportowego. 2. Projekt budowlany Budowa budynku świetlicy z zapleczem sportowym i biblioteką INSTALACJE SANITARNE 3. Projekt budowlany Budowa budynku świetlicy z zapleczem sportowym i biblioteką INSTALACJE SANITARNE I ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Projekt zagospodarowania terenu projekt architektoniczno-budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej - przejście pod drogą wojewódzką dz. 189 Ww. dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Autorską Pracownię Projektową PROMA-BUD Adam Mordarski, 67-200 Głogów, ul. W. Łokietka 9/3 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 21. 6.Projekt zagospodarowania placu zabaw jednostki projektowej Lokum Nieruchomości Rafał Bronakowski, 67-200 Głogów, ul. Garncarska 1. W ramach zadania należy również zagwarantować na czas trwania budowy sportowcom korzystającym z przebudowywanego obiektu 2 kontenery zastępujące szatnie o wymiarach minimum 2 m na 4 m i tymczasowej przenośnej toalety i usytuować przy boisku sportowym w Wierzchowicach. W pomieszczeniu sali świetlicy zamontować klimatyzację (pomieszczenie nr 10). Pozyskaną blachę oraz łaty z budynku przeznaczonego do częściowej rozbiórki i przebudowy przekazać protokołem Zamawiającemu. Do Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia należy również: 1)Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl. 2)Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji, w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej. 3)Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach. 4)Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania, tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznych, jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, zagęszczenia gruntu, koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń itd. 5)Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy; z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 6)Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. 7)Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży do akceptacji Inspektora Nadzoru dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dotyczących materiałów przewidzianych do zabudowy. 8)Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych (gruz betonowy, nadmiar ziemi, itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Książka przedmiarów stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Uwaga ! Wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Podstawą do sporządzenia oferty jest projekt techniczny, obowiązkowe zapoznanie się ze stanem technicznym obiektu oraz uwzględnienie wszystkich kosztów wykonania prac i czynności związanych z realizacją całego zamówienia wraz z zestawieniem rzeczowym elementów wyposażenia obiektu (świetlicy, biblioteki i zaplecza sportowego) oraz wyposażenie placu zabaw (Załącznik nr 8 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), wniesionym najpóźniej do dnia 13.08.2013 r. do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże, że zrealizował min. dwa zamówienia po min. 800.000,00 zł brutto każde polegające na budowie, przebudowie budynku oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( Załącznik nr 5 SIWZ )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca winien wskazać pracownika posiadającego uprawnienia do kierowania budowy legitymującego się 5 letnim stażem pracy w następujących branżach: a)w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b)w branży instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, c)w branży elektrycznej, (Załącznik nr 4 SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy min. 500.000,00 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy (na podst. art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku: a)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy - w przypadku śmierci, długotrwałej choroby lub utraty uprawnień przez osoby wykazane do wykonania lub uczestniczące w wykonaniu zamówienia, b)zmiany terminu wykonania zamówienia - w przypadku ograniczenia dostępności specjalistycznych surowców, wystąpienia zdarzenia o charakterze klęskowym lub zaistnienia poważnych okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c)zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/ngaworzyce/site/pl/zamakt/show.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gaworzycach, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Gaworzycach, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o przyznanie pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.