eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówZakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Tarnów: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 299104 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ , Pl. Dworcowy 6, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6213848, faks 014 6276075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolmed.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na części - pakiety wg opisu zawartego poniżej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w ramach poszczególnych pakietów, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje z poszczególnych pakietach. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia - pakietów. Pakiet nr 1 - komputer PC - 24 szt wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał nr 3 Pakiet nr 2 - monitor LCD - szt 24 wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał nr 4 Pakiet nr 3 - drukarki monochromatyczne laserowe bez dupleksu - 37 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 5 Pakiet nr 4 - drukarki monochromatyczne laserowe z dupleksem - 4 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 6 Pakiet nr 5 - drukarka kolorowa laserowa - 1 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.00 - Konsole .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. VIII niniejszej SIWZ, zgodnie z metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz.605 z póź. zm.). 2.Oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto dla kompletności oferty Wykonawca składa: 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz warunków technicznych - zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 3, 4, 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wskazujące wspólnika lub członka konsorcjum upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto oświadczenia jak i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczyć powinny osobno każdego ze wspólników spółki lub każdego z uczestników konsorcjum. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia przez spółkę cywilną lub konsorcjum umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Formularz oferty wraz z innymi dokumentami sporządzonymi zgodnie z treścią załączników do niniejszej SIWZ winny być złożone w oryginale i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji oferenta. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do jego reprezentowania wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub potwierdzonej z oryginałem kopii. Podpis osoby udzielającej pełnomocnictwa powinien być czytelny lub złożony przy pieczęci zawierającej imię i nazwisko podpisującego. Wszystkie oświadczenia lub dokumenty w języku obcym należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć w formie dodatkowego oświadczenia załączonego do oferty. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. nr 47 z 1993 r. poz. 211, z późn. zm.), rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności. Wykonawcy nie mogą objąć tajemnicą przedsiębiorstwa m.in. informacji dotyczących: swej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji o oferowanej cenie oraz terminie wykonania zamówienia, okresu udzielonej gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofercie. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę oddzielone np. osobnym rozdziałem od pozostałych jawnych elementów oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za następstwa spowodowane brakiem właściwego zabezpieczenia w/w informacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolmed.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne KOL-MED samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Pl.Dworcowy 6; 33-100 Tarnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Tarnowie Pl. Dworcowy 6 w Sekretariacie - Budynek B pok. nr 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - komputer PC - 24 szt wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer PC - 24 szt wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - monitor LCD - szt 24 wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitor LCD - szt 24 wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zał nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - drukarki monochromatyczne laserowe bez dupleksu - 37 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki monochromatyczne laserowe bez dupleksu - 37 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - drukarki monochromatyczne laserowe z dupleksem - 4 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki monochromatyczne laserowe z dupleksem - 4 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - drukarka kolorowa laserowa - 1 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka kolorowa laserowa - 1 szt.wg. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- zał nr 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.