Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Prudnik: Sukcesywne świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku
Numer ogłoszenia: 299118 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku , ul. Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4362304, faks 077 4363782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.prudnik.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ma polegać na sukcesywnym przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia również na zwrocie zamawiającemu, w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek pocztowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.): - Część nr 1 - o wadze do 50 g, - Część nr 2 - o wadze powyżej 50 g, w okresie od 01 stycznia 2011r . do 31 grudnia 2011 r.Przesyłki przeznaczone do wyekspediowania dostarczane będą staraniem Zamawiającego do wskazanych przez Wykonawcę punktów odbioru przesyłek na terenie miasta Prudnik . Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek od przedstawicieli Zamawiającego we wskazanym punkcie. Przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek każdorazowo udokumentować odbiór przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). Przesyłki nadawane będą w stanie uporządkowanym z określeniem rodzaju przesyłki i szczególnych wymagań dotyczących ekspedycji. Zamawiający deklaruje akceptacje regulaminu świadczenia usług pocztowych Wykonawcy, jeżeli regulamin spełnia zasady określone w przepisach Prawa pocztowego. Zamawiający deklaruje akceptację cennika świadczenia usług pocztowych Wykonawcy, w tym zmianę cennika, jeżeli cennik spełnia zasady określone w przepisach Prawa pocztowego. Zamawiający dopuszcza opłatę za świadczenie usługi za pomocą urządzenia do frankowania . Przewiduje się następujące ilości przesyłek wykonywanych w poszczególnych częściach:- Część nr 1 - o wadze do 50 g, średniomiesięczna ilość (szt.) 1.250, średnioroczna ilość (szt.) 15.000, - Część 2 0 o wadze powyżej 50 g, średniomiesięczna ilość (szt.) 20, średnioroczna ilość (szt.) 240. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia innych ilościach przesyłek wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wyżej określone dane służą wyłącznie do określenia spodziewanej wysokości świadczenia do sporządzenia oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek, wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku, będzie brał pod uwagę treść złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wiedzy, poświadczonego złożonym z ofertą wymaganym zezwoleniem. Nie wymaga się od operatora publicznego złożenia z ofertą zezwolenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy ocenie spełnienia warunku, Zamawiający będzie brał pod uwagę treść złożonego przez Wykonawcę w tym zakresie oświadczenia wiedzy o wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powszechnych usług pocztowych w rozumieniu Prawa pocztowego dla co najmniej dwóch podmiotów o wartości rocznej dla każdego nie mniejszej niż:- dla części 1 - 50.000 PLN, - dla części 2 - 2.000 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku, będzie brał pod uwagę treść deklaracji Wykonawcy, złożonej w formie oświadczenia wiedzy, o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku, będzie brał pod uwagę treść deklaracji Wykonawcy, złożonej w formie oświadczenia wiedzy, o dysponowaniu odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku, będzie brał pod uwagę treść deklaracji Wykonawcy, złożonej w formie oświadczenia wiedzy, o odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej Wykonawcy wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana ceny świadczenia usług jeżeli zmiana cen świadczenia usług przez Wykonawcę nastąpi według zasad określonych w przepisach Prawa pocztowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.prudnik.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21 sekretariat pokój nr 3 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21 sekretariat pokój nr 3 - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku dla przesyłek o wadze do 50 g..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ma polegać na sukcesywnym przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia również na zwrocie zamawiającemu, w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek pocztowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ma polegać na sukcesywnym przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia również na zwrocie zamawiającemu, w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek pocztowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.):.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Dostawa samochodu do przewozu 9 osób na potrzeby wychowanków z pieczy zastępczej.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Prudnickiego w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wrocław
- Świadczenie usług pocztowych
- Usługi pocztowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wałczu w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2025 roku
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.