eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikSukcesywne świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Prudnik: Sukcesywne świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku
Numer ogłoszenia: 299118 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku , ul. Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4362304, faks 077 4363782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.prudnik.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ma polegać na sukcesywnym przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia również na zwrocie zamawiającemu, w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek pocztowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.): - Część nr 1 - o wadze do 50 g, - Część nr 2 - o wadze powyżej 50 g, w okresie od 01 stycznia 2011r . do 31 grudnia 2011 r.Przesyłki przeznaczone do wyekspediowania dostarczane będą staraniem Zamawiającego do wskazanych przez Wykonawcę punktów odbioru przesyłek na terenie miasta Prudnik . Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek od przedstawicieli Zamawiającego we wskazanym punkcie. Przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek każdorazowo udokumentować odbiór przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). Przesyłki nadawane będą w stanie uporządkowanym z określeniem rodzaju przesyłki i szczególnych wymagań dotyczących ekspedycji. Zamawiający deklaruje akceptacje regulaminu świadczenia usług pocztowych Wykonawcy, jeżeli regulamin spełnia zasady określone w przepisach Prawa pocztowego. Zamawiający deklaruje akceptację cennika świadczenia usług pocztowych Wykonawcy, w tym zmianę cennika, jeżeli cennik spełnia zasady określone w przepisach Prawa pocztowego. Zamawiający dopuszcza opłatę za świadczenie usługi za pomocą urządzenia do frankowania . Przewiduje się następujące ilości przesyłek wykonywanych w poszczególnych częściach:- Część nr 1 - o wadze do 50 g, średniomiesięczna ilość (szt.) 1.250, średnioroczna ilość (szt.) 15.000, - Część 2 0 o wadze powyżej 50 g, średniomiesięczna ilość (szt.) 20, średnioroczna ilość (szt.) 240. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia innych ilościach przesyłek wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wyżej określone dane służą wyłącznie do określenia spodziewanej wysokości świadczenia do sporządzenia oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek, wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku, będzie brał pod uwagę treść złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wiedzy, poświadczonego złożonym z ofertą wymaganym zezwoleniem. Nie wymaga się od operatora publicznego złożenia z ofertą zezwolenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy ocenie spełnienia warunku, Zamawiający będzie brał pod uwagę treść złożonego przez Wykonawcę w tym zakresie oświadczenia wiedzy o wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powszechnych usług pocztowych w rozumieniu Prawa pocztowego dla co najmniej dwóch podmiotów o wartości rocznej dla każdego nie mniejszej niż:- dla części 1 - 50.000 PLN, - dla części 2 - 2.000 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku, będzie brał pod uwagę treść deklaracji Wykonawcy, złożonej w formie oświadczenia wiedzy, o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku, będzie brał pod uwagę treść deklaracji Wykonawcy, złożonej w formie oświadczenia wiedzy, o dysponowaniu odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku, będzie brał pod uwagę treść deklaracji Wykonawcy, złożonej w formie oświadczenia wiedzy, o odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej Wykonawcy wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ceny świadczenia usług jeżeli zmiana cen świadczenia usług przez Wykonawcę nastąpi według zasad określonych w przepisach Prawa pocztowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.prudnik.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21 sekretariat pokój nr 3 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21 sekretariat pokój nr 3 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku dla przesyłek o wadze do 50 g..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ma polegać na sukcesywnym przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia również na zwrocie zamawiającemu, w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek pocztowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ma polegać na sukcesywnym przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia również na zwrocie zamawiającemu, w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek pocztowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2003r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.):.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.