Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Zamość: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego w sezonie 2009/2010
Numer ogłoszenia: 299128 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, faks 0846396332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego w sezonie 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego na okres zimy 2009/2010 będzie : A. Wynajem sprzętu specjalistycznego oraz nośników do niego i sprzętu budowlanego do zimowego utrzymania dróg oraz prowadzenie robót przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg: a. 8 nośników piaskarek z pługami lekkimi w tym: -trzy piaskarki Zamawiającego -trzy pługi lekkie Wykonawcy -pozostała liczba nośników wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy b. 2 nośniki pługów ciężkich z pługami w tym : -jeden pług Zamawiającego , nośnik Wykonawcy -jeden nośnik wraz z pługiem Wykonawcy c. 8 nośników pługów średnich wraz z pługami Wykonawcy d. 2 równiarki e. 2 spycharki f. 2 ładowarki o poj. łyżki 2,50 m3 B. Zabezpieczenie przez Wykonawców materiałów uszarstniających i obniżających temperaturę zamarzania : - piasek - żużel - chlorek sodu - mieszanka piasku i chlorku sodu ( 10% i 30% ) 2. Zamawiający ustala dwa rejony działania oznaczone na dołączonych mapach. Każdy z rejonów będzie stanowił oddzielne zadanie na które należy składać oddzielne oferty. 3. Dla pługów ciężkich nie będą wprowadzane rejony działania (rejonem działania będzie teren całego powiatu) - każdy z pługów stanowi oddzielne zamówienie na które należy składać oddzielne oferty. Rejon Nr I - drogi powiatowe o łącznej długości 316,634 km(wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala: - wynajem dwóch nośników piaskarek z pługami lekkimi - piaskarki Zamawiającego - wynajem dwóch nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy - wynajem czterech nośników pługa średniego dwustronnego wraz z pługiem Wykonawcy - wynajem jednej równiarki - wynajem jednej spycharki - wynajem jednej ładowarki Rejon II - drogi powiatowe o łącznej długości 368,950 km (wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala: - wynajem trzech nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy - wynajem jednego nośnika piaskarki z pługiem lekkim - piaskarki Zamawiającego - wynajem czterech nośników pługa średniego dwustronnego wraz z pługiem Wykonawcy - wynajem jednej równiarki - wynajem jednej spycharki - wynajem jednej ładowarki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości : 6000,00zł. W przypadku składania ofert częściowych 2500,00zł na każdy rejon. Na pługi ciężkie wadium w wysokości 500,00zł na każdą szt. sprzętuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 7 i 8) 3. Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu (zał. Nr 3) 4. Doświadczenie zawodowe W przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat (2006÷2008), co najmniej 2 zamówień o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem opisanego wyżej zamówienia. W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej dwóch zamówień o zakresie określonym w ofercie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (zał. Nr. 5). 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 6) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Sprawdzenie kompletności wymaganych załączników oraz informacji w nich zawartych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 7 i 8) 3. Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu (zał. Nr 3) 4. Doświadczenie zawodowe W przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat (2006÷2008), co najmniej 2 zamówień o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem opisanego wyżej zamówienia. W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej dwóch zamówień o zakresie określonym w ofercie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (zał. Nr. 5). 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 6) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w części III pkt.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymie-nione dokumenty: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia : a) Formularz oferty (na załączonym druku) b) Kosztorysy ofertowe zawierające ceny jednostkowe netto i ceny ofertowe netto oraz brutto (wypełnione ściśle wg załączonego wzoru w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) W cenę należy wliczyć: - cena pracy sprzętu powinna obejmować pracę kierowców , operatorów jak również kadry nadzorczej i koordynatora na obszar działania Wykonawcy - cena pracy nośników piaskarek musi zawierać cenę załadunku materiału uszarstniającego - Zamawiający nie przewiduje dyżurów dla żadnego z wynajmowanego sprzętu - czas rozpoczęcia pracy po zgłoszeniu telefonicznym - 2 godz. - Zamawiający może zawiesić prowadzenie akcji czynnej jednodniowym wyprzedzeniem - Wykonawca zobowiązany będzie codziennie podać ilość przeprowadzonych godzin i przejechanych kilometrów w ciągu ostatniej doby do godz.8oo - za dobę do zimowego utrzymania przyjmuje się okres od godz.7oo do godz. 7oo dnia następnego - przewiduje się możliwość całodobowej pracy sprzętu w zależności od stanu pogody i naw. dróg c) Wykaz stawek i narzutów na załączniku B do Kosztorysu Ofertowego. d) Potwierdzenie wniesienia wadium. e) Aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . f) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej . g) Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 do niniejszej Instrukcji. h) Wykonawca złoży: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. i) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 4 j) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 poparty wskazanymi w formularzu dokumentami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. 7 i 8) k) Informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Zał. Nr5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie (referencje). l) Podpisany wzór umowy załączony do mat. przetargowych Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu
22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu 22-400 Zamość ul. Szczebrzeska 69 Pok. Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon Nr I - drogi powiatowe o łącznej długości 316,634 km(wg załączonego wykazu).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr I - drogi powiatowe o łącznej długości 316,634 km(wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala: - wynajem dwóch nośników piaskarek z pługami lekkimi - piaskarki Zamawiającego - wynajem dwóch nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy - wynajem czterech nośników pługa średniego dwustronnego wraz z pługiem Wykonawcy - wynajem jednej równiarki - wynajem jednej spycharki - wynajem jednej ładowarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II - drogi powiatowe o łącznej długości 368,950 km (wg załączonego wykazu).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon II - drogi powiatowe o łącznej długości 368,950 km (wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala: - wynajem trzech nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy - wynajem jednego nośnika piaskarki z pługiem lekkim - piaskarki Zamawiającego - wynajem czterech nośników pługa średniego dwustronnego wraz z pługiem Wykonawcy - wynajem jednej równiarki - wynajem jednej spycharki - wynajem jednej ładowarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajm nośnika Wykonawcy - pług ciężki Zamawiającego ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajm nośnika Wykonawcy - pług ciężki Zamawiającego ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajm nośnika wraz z pługiem ciężkim Wykonawcy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajm nośnika wraz z pługiem ciężkim Wykonawcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.