eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Wejherowo: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 299129 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. 3 Maja 2, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego, benzyny bezołowiowej dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Dostawcy spełniający wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymaganiami określonymi w siwz oraz ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Dostawca musi posiadać koncesje wymaganą na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem ważną przynajmniej przez okres trwania umowy. 5. Dostawca musi posiadać stację zlokalizowaną na terenie miasta Wejherowa i Rumia w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Wejherowo ul. Tartaczna 5, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej Wejherowo, ul. 3 Maja 2 oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 Rumia Plac Kaszubski 1. Stacja musi być całodobowa, czynna 7 dni w tygodniu. Dostawca musi zapewnić tankowanie paliw 24 godziny na dobę przez cały okres trwania umowy. 6. Dostawca dostarczy Zamawiającemu wykaz wszystkich swoich stacji paliw. 7. Dostawy produktów będą się odbywać poprzez doraźne bezgotówkowe tankowanie zbiorników pojazdów Zamawiającego oraz ze względu na niewielkie pojemności zbiorników urządzeń ratowniczych, paliwo pobierane będzie bezpośrednio z dystrybutora do zbiorników zastępczych tj. kanistrów lub beczek we wskazanych przez Dostawcę stacjach paliw. 8. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego, będą naliczane według cen obowiązujących w dniu tankowania na stacjach na których zostało pobrane paliwo. 9. Ceny wymienione w pkt 8, pomniejszone o stały upust cenowy udzielony Zamawiającemu w formularzu ofertowym, będą podstawą do obciążania Zamawiającego za pobrane produkty. Oferowany upust cenowy zostanie wprowadzony do umowy i przez okres realizacji umowy nie będzie podlegał zmniejszeniu. 9. Ceny wymienione w pkt 8, pomniejszone o stały upust cenowy udzielony Zamawiającemu w formularzu ofertowym, będą podstawą do obciążania Zamawiającego za pobrane produkty. Oferowany upust cenowy zostanie wprowadzony do umowy i przez okres realizacji umowy nie będzie podlegał zmniejszeniu. 10. Fakturowanie zakupionego paliwa odbywać się będzie w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 11. Po wyłonieniu Dostawcy, Zamawiający przedłoży, jako załącznik do umowy zbiorcze zestawienie pojazdów oraz wykaz osób upoważnionych do pobierania paliw. 12. Dostawca zobowiązany jest załączyć do faktury zbiorcze zestawienie tankowań wystawione na podstawie dokumentów potwierdzających odbiór paliw. 13. Zamawiający wymaga, aby pracownik Dostawcy nadzorujący tankowania pojazdów dokonywał każdorazowo wpisu w kartę drogową tankowanego pojazdu ilości pobieranego paliwa i potwierdzał ten fakt własnoręcznym podpisem w miejscach wyznaczonych w karcie drogowej. 14. Zamawiający wymaga, aby Dostawca po każdym tankowaniu wydał Zamawiającemu dokument potwierdzający sprzedaż paliwa. Dokument powinien zawierać minimum następujące dane: a. datę pobrania paliwa b. ilość i rodzaj pobranego paliwa c. cenę paliwa d. wartość upustu (rabatu)-jeśli dotyczy e. stan licznika.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę, następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2006 nr 89 poz. 625 - tekst jednolity). 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że dostawca lub wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie wynikające z art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 6. Oświadczenie dotyczące zobowiązania do podpisania umowy w formie zaproponowanej przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykaz wszystkich stacji paliw jakimi dysponuje Dostawca Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazwejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie, 84-200 Wejherowo, ul. 3 Maja 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie, 84-200 Wejherowo, ul. 3 Maja 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.