Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Łódź:
ZP/10/2015 - Dostawa artykułów elektrycznych dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 29914 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/10/2015 - Dostawa artykułów elektrycznych dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektrycznych dla Instytutu CZMP:
Pakiet 1 - baterie, akumulatorki:
1. Baterie alkaliczne R-20 - 60 szt.
2. Baterie alkaliczne 6F22 - 100 szt.
3. Baterie alkaliczne R-14 - 200 szt.
4. Baterie alkaliczne R-6 - 3 000 szt.
5. Baterie alkaliczne R-3 - 500 szt.
6. Baterie litowe 2032 - 100 szt.
7. Akumulatorki R-6 - 16 szt.
8. Akumulatorki R-3 1000 - 600 szt.
Pakiet 2 - gniazda, puszki, wyłączniki, przełączniki,wtyczki:
1. Gniazdo 2x2x10+0 nr 481 - 150 szt.
2. Gniazdo 2x2x10+0 p/t GP-2SZ - 100 szt.
3. Gniazdo 2x10+0 n/w /Wierbka/ nr 252 - 150 szt.
4. Gniazdo 4x2P+Z10-16/250 przykręcenia - 5 szt.
5. Gniazdo hermetyczne nr 421 - 100 szt.
6. Gniazdo 3x16+N+Z+wtyczka - 3 kpl.
7. Gniazdo 3x32+N+Z+wtyczka - 3 kpl.
8. Gniazda p/t pojedyncze z/u - 100 szt.
9. Gniazda p/t podwójne z/u - 100 szt.
10. Gniazda nożowe (OSPEL) - 20 szt.
11. Puszka PWP-3P nr 444 - 50 kpl.
12. Puszka p/t fi 60 - 10 szt.
13. Puszka hermetyczna n/t - 30 szt.
14. Wyłącznik 1bieg p/t 610 - 75 szt.
15. Wyłącznik 1bieg n/w nr 471N 10A - 150 szt.
16. Wyłącznik 2-bieg. nt/wt 472N - 50 szt.
17. Wyłącznik hermetyczny 10A nr 430 - 100 szt.
18. Wyłącznik ŁK-15 3-bieg. 25A w obudowie - 10 szt.
19. Wyłącznik instal. S301 B 16 A - 10 szt.
20. Wyłącznik instal. S301 B 20 A - 10 szt.
21. Wyłącznik instal. S301 B 25A - 15 szt.
22. Wyłącznik instal. S303 C 16A - 9 szt.
23. Wyłącznik instal. S303 C 25A - 12 szt.
24. Wyłącznik instal. S303 C 40 A - 9 szt.
25. Wyłącznik FR 103 100A - 5 szt.
26. Wyłączniki p/t pojedyncze - 100 szt.
27. Wyłączniki p/t podwójne - 100 szt.
28. Wyłącznik hermetyczny n/t pojedynczy - 20 szt.
29. Przełącznik św. p/t nr 611 - 25 szt.
30. Przełącznik sch. n/w /Wierbka/ nr 473N - 60 szt.
31. Przełącznik sch. p/t nr 612 - 25 szt.
32. Przełącznik hermetyczny św. Nr. 432 - 15 szt.
33. Przełącznik hermetyczny sch nr 438 - 25 szt.
34. Wtyczka 1 faz. 16A WB-6 - 100 szt.
35. Wtyczki sieciowe 16A z/u - 20 szt.
Pakiet 3 - przewody, przedłużacze, kable, listwy, taśma izolacyjna:
1. Przewód YDY 3x1,5 mm kw - 0,4 km.
2. Przewód DY 0,5 mm kw - 0,6 km.
3. Przewód YDY 3x4 mm kw - 0,4 km.
4. Przewód YDY 3x2,5 mm kw - 0,4 km.
5. Przewód YDY 2x2,5 mm kw - 0,2 km.
6. Przewód YDY 2x1,5 mm kw - 0,2 km.
7. Przewód OmgY 3x1,5 mm kw - 0,2 km.
8. Przewód YDY 3x1,5 mm2 - 0,1 km.
9. Przewód YDY 3x2,5 mm2 - 0,1 km.
10. Przewód YDY 2x1,5 mm2 - 0,1 km.
11. Przewód linka OMY 2 x 1,0 - 0,04 km.
12. Przewody gumowane do kuchenek (gotowe) - 10 szt.
13. Przedłużacz 4-gniazd. 3mb - 50 szt.
14. Przedłużacz 4-gniazd. 5mb - 30 szt.
15. Kabel przyłączen.do komputera-3mb - 30 szt.
16. Listwa zasilająca do komputera, 5 gniazdowa z zabezpieczeniem przepięciowym - 30 szt.
17. Listwa maskująca 17x15 - 100 mb.
18. Listwa maskująca 18x35 - 40 mb.
19. Taśma izolacyjna - 600 szt.
Pakiet 4 - wkładki, bezpieczniki, styczniki, łączniki:
1. Wkładka bezp.porcel.BiWts 10A - 100 szt.
2. Wkładka bezp. porcel. BiWts 16A - 300 szt.
3. Wkładka bezp.porcel.BiWts 20A - 400 szt.
4. Wkładka bezp.porcel..BiWts 25A - 400 szt.
5. Wkładka bezp. porcel BiWts 25 A zw. - 200 szt.
6. Wkładka bezp. porcel BiWts 35 A - 100 szt.
7. Wkładka bezp. porcel BiWts 50 A - 50 szt.
8. Wkładka bezp. mocy porcel WT-1 gG 80A - 15 szt.
9. Wkładka bezp. mocy porcel WT- 1 gG 100A - 15 szt.
10. Wkładka bezp. porcel. WT-1gG 125A - 15 szt.
11. Wkładka bezp. porcel. WT-1 Gg 160A - 15 szt.
12. Wkładka bezp. porcel WT-1 Gg 200A - 10 szt.
13. Wkładka bezp. porcel WT- 1gG 250A - 20 szt.
14. Główka bezpiecznikowa 25 A - 30 szt.
15. Bezpiecznik rurkowy 1A - 100 szt.
16. Bezpiecznik rurkowy 10A - 100 szt.
17. Bezpieczniki 25A - 20 szt.
18. Bezpieczniki 16A - 20 szt.
19. Stycznik SLA 12 220V 50Hz 2r+2z - 10 szt.
20. Stycznik SLA 16 220V 50Hz 2r+2z - 10 szt.
21. Stycznik SLA 63 220V 50Hz 2r+2z - 10 szt.
22. Stycznik TSM-1 220V 50Hz - 20 szt.
23. Łącznik nożowy pojedynczy /duży/ KAPPA - 50 szt.
24. łącznik nożowy pojedynczy /mały/ PI - 50 szt.
25. Łącznik nożowy podwójny /duży/KAPPA - 50 szt.
26. Łącznik nożowy podwójny /mały/PI - 50 szt.
Pakiet 5 - oprawy, klosze, żarówki, świetlówki, zapłonniki, stateczniki, lampy, platfony, belki montażowe, boczki, sondy, regulatory:
1. Oprawka do zapł. T 110 - 1 500 szt.
2. Oprawka do zapł. Typ 376 - 400 szt.
3. Oprawka do świetl. Typ 249/TD - 1 500 szt.
4. Oprawka do świetl. Typ251/S - 1 500 szt.
5. Oprawa do lampy sodowej WLS 70W - 10 szt.
6. Oprawa parkowa OCP 70 - 10 szt.
7. Oprawa na świetlówki 2x36W - 20 szt.
8. Oprawa na świetlówki 2x18W - 20 szt.
9. Oprawki E-27 - 50 szt.
10. Oprawki E-14 - 50 szt.
11. Klosz do OKPW 2x40 - 500 szt.
12. Klosz do opr. hermet. OPK-240-Polam-Farel - 30 szt.
13. Klosz do nakręcania fi 60 mm - 20 szt.
14. Klosz do nakręcania fi 100 mm - 20 szt.
15. Klosz do plafoniery OT1 - 12 szt.
16. Klosz do plafoniert OT2 - 12 szt.
17. Żarówka hal. DECOSTAR 50W 12V 38 lub równoważna (pod względem wymogów gabarytowych, technologii montażu i parametrów elektrycznych) - 30 szt.
18. Żarówka energetyczna 11W - 60 szt.
19. Żarówka energetyczna 20W - 20 szt.
20. Żarówka 25W E27 230V - 2 500 szt.
21. Żarówka 40W E27 230V - 2 500 szt.
22. Żarówka 60W E27 230V - 2 500 szt.
23. Żarówka sygn. 15W E14 230V - 150 szt.
24. Żarówka E14 60W 230V - 20 szt.
25. Żarówka 60W 24V E27 - 30 szt.
26. Żarówka E27 75W R95 - 20 szt.
27. Żarówka E27 100W R80 - 20 szt.
28. Żarówki gwint.E27 60W - 1000 szt.
29. Żarówki gwint.E14 60W - 1200 szt.
30. Żarówki energooszczędne E27 - 50 szt.
31. Świetlówka 18W - 7 250 szt.
32. Świetlówka 36W - 7 100 szt.
33. Świetlówka 40W - 200 szt.
34. Zapłonnik do 18W - 7 200 szt.
35. Zapłonnik do 36W - 7 350 szt.
36. Statecznik STF 40 - 400 szt.
37. Statecznik do lampy sodowej WLS 70W - 10 szt.
38. Statecznik do lampy sodowej WLS 150W - 20 szt.
39. Statecznik do lampy WLS 210W - 20 szt.
40. Lampa sodowa WLS 70W - 20 szt.
41. Lampy sodowe WLS 150W do posiadanej przez Zamawijącego oprawy Atrium - 40 szt.
42. Lampy sodowe WLS 210W do posiadanej przez Zamawiającego oprawy Atrium - 40 szt.
43. plafon z czujnikiem ruchu - 10 szt.
44. plafoniera hermetyczna - 10 szt.
45. Belka montażowa 1x40 - 30 szt.
46. Belka montażowa 2x40 - 10 szt.
47. Boczki do OKPW - 2 000 szt.
48. Sonda do automatu zmierzchowego - 5 szt.
49. Automat zmierzchowy AZH-S z sondą hermetyczną - 10 szt.
50. Regulator RC9-M 1,0,0,o,T,380,220 - 2 szt.
Pakiet 6 - wentylatory:
1. Wentylator fi 150 - 5 szt.
2. Wentylator fi 120 - 10 szt.
Pakiet 7 - klosze:
1. Klosze typu TRILUX do opraw posiadanych przez Zamawiającego. - 30 szt.
Pakiet 8 - bezpieczniki instalacyjne i mocy:
1. DO-2 gG 63 A - 40 szt.
2. DO-2 gG 50 A - 40 szt.
3. DO-2 gG 32 A - 60 szt.
4. DO-2 gG 25 A - 60 szt.
5. DO-2 gG 20 A - 60 szt.
6. DO-2 gG 16 A lub DO-1 gG 16 A - 40 szt.
7. DO-2 gG 10 A lub DO-1 gG 10 A - 20 szt.
8. DO-2 gG 6 A lub DO-1 gG 6 A - 20 szt.
9. Wkładka bezpiecznikowa 10 x 38 gG 6 A - 400 szt.
10. Wkładka bezpiecznikowa 10 x 38 gG 2 A - 40 szt.
11. WTNH-3 gG 500 A - 120 szt.
12. WTNH-3 gG 355 A - 160 szt.
13. WTNH-3 gG 315 A - 40 szt.
14. WTNH-3 gG 300 A - 40 szt.
15. WTNH-3 gG 250 A - 80 szt.
16. WTNH-3 gG 200 A lub WTNH-3C gG 200 A - 40 szt.
17. WTNH-3 gG 160 A lub WTNH-3C gG 160 A - 40 szt.
18. WTNH-3 gG 125 A lub WTNH-3C gG 125 A - 40 szt.
19. WTNH-2 gG 400 A - 40 szt.
20. WTNH-2 gG 250 A - 40 szt.
21. WTNH-2 gG 200 A - 40 szt.
22. WTNH-2 gG 160 A - 40 szt.
23. WTNH-2 gG 125 A - 40 szt.
24. WTNH-2 gG 63 A - 40 szt.
25. WTHN-1 gG 200 A - 40 szt.
26. WTHN-1 gG 160A - 40 szt.
27. WTHN-1 gG 125 A - 40 szt.
28. WTHN-1 gG 80 A - 40 szt.
29. WTHN-1 gG 200 A - 40 szt.
30. WTHN-1 gG 160A - 40 szt.
31. WTHN-1 gG 125 A - 40 szt.
32. WTHN-1 gG 80 A - 40 szt.
33. WTHN-00 gG 160 A - 80 szt.
34. WTHN-00 gG 125 A - 80 szt.
35. WTHN-00 gG 100 A - 120 szt.
36. WTHN-00 gG 80 A - 120 szt.
37. WTHN-00 gG 63 A - 160 szt.
38. WTHN-00 gG 50 A - 80 szt.
39. WTHN-00 gG 40 A - 40 szt.
40. WTHN-00 gG 32 A - 40 szt.
Pakiet 9 - kuchenki elektryczne i płyty do kuchenek elektrycznych:
1. Kuchenki elektryczne 2-palnikowe - 10 szt.
2. Płyty do kuchenek elektr. 2000W - 10 szt.
3. Płyty do kuchenek elektr. 1500W - 10 szt.
.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP - Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że asortyment posiada: aprobaty techniczne, certyfikaty, deklarację zgodności itp. lub atesty higieniczne stwierdzające możliwość stosowania ich i obrotu na terytorium RP.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 5
- 3 - Termin dostawy zapotrzebowania częściowego - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.1 zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
1.2 w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danej pozycji (wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innej pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w umowie.
1.3 niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
1.4 przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
1.5 zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie.
1.5 zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
1.6 zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
1.7 zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
2. Jeżeli zmiany określone w ppkt. 1.5 mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy do doręczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia obejmującego kalkulację kosztów wykonania zamówienia, ze wskazaniem w szczególności ilości osób wykonujących zamówienie wraz z wyszczególnieniem elementów wynagrodzenia poszczególnych osób oraz kosztów ich ubezpieczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki
Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.