eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaSukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Gdynia: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 299163 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. GRUPA 1 - Cewniki do karmienia niemowląt 1. Cewniki do karmienia niemowląt nr 5,6 -1 800 sztuk, 2. Cewniki do karmienia niemowląt nr 8 -600 sztuk. GRUPA 2 - Cewniki do odsysania dróg oddechowych 1. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 6 -400 sztuk, 2. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 8 -1 000 sztuk 3. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 10 -3 000 sztuk, 4. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 12 -15 000 sztuk, 5. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 14 -50 000 sztuk, 6. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 16 -40 000 sztuk, 7. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 18 -22 000 sztuk, 8. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 20 - 2 000 sztuk. GRUPA 3 - Cewniki do podawania tlenu przez nos -wąsy- 1. Cewniki do podawania tlenu przez nos -wąsy- dla dorosłych -10 000 sztuk. GRUPA 4 - cewniki typu FOLEY lub równoważny 1. Cewniki Foley nr 10 - 2 drożne -300 sztuk, 2. Cewniki Foley nr 12 - 2 drożne -500 sztuk, 3. Cewniki Foley nr 14 - 2 drożne -1 500 sztuk, 4. Cewniki Foley nr 16 - 2 drożne -6 500 sztuk, 5. Cewniki Foley nr 18 - 2 drożne -7 000 sztuk, 6. Cewniki Foley nr 20 - 2 drożne -3 000 sztuk, 7. Cewniki Foley nr 22 - 2 drożne -2 000 sztuk, 8. Cewniki Foley nr 24 - 2 drożne -700 sztuk, 9. Cewniki Foley nr 18 - 3 drożne -150 sztuk, 10. Cewniki Foley nr 20 - 3 drożne -800 sztuk, 11. Cewniki Foley nr 22 - 3 drożne -800 sztuk, 12. Cewniki Foley nr 24 - 3 drożne -50 sztuk. GRUPA 5 - cewnik typu NELATON lub równoważny 1. cewnik typu NELATON nr 8, 10, 12, 16, 18, 20, 22, 24 -1 800 sztuk. GRUPA 6 cewniki typu PEZZER lub równoważny 1. Cewniki PEZZER nr 30,32 -20 sztuk, 2. Cewniki PEZZER nr 34,36 -20 sztuk, 3. Cewniki PEZZER nr 38,40 -20 sztuk. GRUPA 7 - cewniki TIEMENA lub równoważny 1. Cewniki TIEMENA rozmiar - Ch 8-24 -2 000 sztuk. GRUPA 8 - maski tlenowe z drenem 1. Dla dorosłych -13 000 sztuk, 2. Dla dzieci -350 sztuk. GRUPA 9 - zgłębniki żołądkowe- Ch 14, 16,18 1. Zgłębniki żołądkowe- Ch 14, 16,18 -6 200 sztuk. GRUPA 10 - Zgłębniki do płukania żołądka 1. Zgłębniki żołądkowe- Ch 32 -500 sztuk, 2. Zgłębniki żołądkowe- Ch 26 -200 sztu. GRUPA 11 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych 1. Przedłużacze do pomp infuzyjnych -20 000 sztuk. GRUPA 12 1 Aparaty - resuscytatory - typu AMBU lub równoważny dla dorosłych wielorazowego użytku -60 sztuk. GRUPA 13 1 Aparaty - resuscytatory - typu AMBU lub równoważny dla dzieci wielorazowego użytku -8 sztuk. GRUPA 14 1 Sondy SENGSTAKENA lub rónoważny Ch 15 , 18 , 21 -100 sztuk. GRUPA 15 1 Zestawy do lewatyw (worek+kanka) nie sterylne, z atraumatycznym otworem końcowym oraz minimum dwoma otworami bocznymi -300 sztuk. GRUPA 16 1 Kanki do odbytu jednorazowego użytku, sterylne Ch16-Ch24 dł 400 -200 sztuk. GRUPA 17 1. Worek na mocz dla dorosłych -32 000 sztuk, 2. Wieszaki na worki do moczu -2 200 sztuk, 3. Zatyczki do cewników Foleya -2 000 sztuk. GRUPA 18 1 Katetery do histerosalpingografii -100 sztuk. GRUPA 19 - folie chirurgiczne 1. 40 x 42 (powierzchnia klejąca 40 x 35) cm -1 200 sztuk; 2. 30 x (27-28) ( powierzchnia klejąca 30 x ( 20-21) cm -1 200 sztuk. GRUPA 20 - worki na mocz dla niemowląt 1. Dla dziewczynek -2 000 sztuk, 2. Dla chłopców -2 000. GRUPA 21 - przewód pojedynczy do cystoskopu lub resektoskopu 1. Przewód pojedynczy do cystoskopu lub resektoskopu -3 000 sztuk. GRUPA 22 - zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu 1. Jednorazowy zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet przez otwory zasłonowe, złożony z: taśmy polipropylenowej monofilamentowej o wym. - szer. 0,8cm, dł. 50cm, grubość do 0,037mm, oraz metalowej prowadnicy zakończonej autramatyczna plastikową końcówką z rączką w kształcie delty. Metoda wkłucia od zewnątrz do wewnątrz. -100 sztuk, 2. Jednorazowy zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet drogą załonową oraz do leczenia zaburzeń stastyki tylnej ściany pochwy, złożony z: taśmy polipropylenowej monofilamentowej o wym. - szer. 0,8cm, dł. 50cm, grubość do 0,037mm, oraz metalowej prowadnicy zakończonej automatyczną plastikową końcówką z rączką w kształcie delty. Metoda wkłucia przezpochwowa od wewnątrz do zewnątrz. -100 sztuk. GRUPA 23 asortyment odpowiadający typem produktom firmy DEMED (lub równoważny wobec wszystkich cech charakterystycznych dla opisanego asortymentu): 1. Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego Typ I 0,9 mm -200 sztuk, 2. Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego Typ II 1,15 mm -200 sztuk, 3. Zgłębniki do tamowania krwotoków z jamy nosowo-gardłowej Typ I AL -20 sztuk, 4. Zgłębniki do tamowania krwotoków z jamy nosowo-gardłowej Typ I AP -20 sztuk. GRUPA 24 - Dreny lateksowe silikonowane -t- kehra 80x10 (w kształcie litery T) lub równoważne do drenażu dróg żółciowych 1. CH 10 -160 sztuk, 2. CH 12 -160 sztuk, 3. CH 14 -160 sztuk, 4. CH 16 -160 sztuk, 5. CH 18 -160 sztuk. GRUPA 25 - Gwoździe Rusha będące odpowiednikiem gwoździ firmy MEDGAL (lub równoważny kompatybilny) 1. O 2,4, dł. 70 -2 sztuki, 2. O 2,4, dł. 90 -5 sztuk, 3. O 2,4, dł. 95 -5 sztuk, 4. O 3,2, dł. 100 -5 sztuk, 5. O 3,2, dł. 110 -5 sztuk, 6. O 3,2, dł. 120 -5 sztuk, 7. O 3,2, dł. 140 -8 sztuk, 8. O 3,2, dł. 160 -8 sztuk, 9. O 3,2, dł. 180 -8 sztuk, 10. O 4,0, dł. 150 -8 sztuk, 11. O 4,0, dł. 160 -8 sztuk, 12. O 4,0, dł. 170 -8 sztuk, 13. O 4,0, dł. 180 -8 sztuk, 14. O 4,0, dł. 200 -8 sztuk, 15. O 4,0, dł. 210 -8 sztuk. GRUPA 26 - Sprzęt ortopedyczny do zabiegów endoskopowych ACL do posiadanej aparatury produkcji STRYKER (lub równoważny kompatybilny). Jednorazowe sterylne ostrza do SHAVERA FORMULA produkcji STRYKER: 1. Barrel Burs (6 flute) 5,5 -4 sztuki, 2. Barrel Burs (12 flute) 5,5 -4 sztuki, 3. EGG Burs (6 flute) 5,5 -2 sztuki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oryginalne ulotki/katalogi informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem) potwierdzające, iż oferowany asortyment jest zgodny z wymaganymi parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY. W przypadku braku wymaganych informacji w ulotce/katalogu, opis produktu sporządzony przez wykonawcę, jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce/katalogu informacyjnym; 2) wzory przedmiotu zamówienia (próbki) w ilości co najmniej 1 ( jedna ) sztuka z każdego rodzaju asortymentu w oryginalnych opakowaniach handlowych; 3) oświadczenie, że oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego asortyment posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować zmiany ceny zawartej w ofercie. 9. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w zakresie o którym mowa w ust. 8 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego; 4) w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J.Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J.Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.