Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-22
Gdynia: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 299163 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. GRUPA 1 - Cewniki do karmienia niemowląt 1. Cewniki do karmienia niemowląt nr 5,6 -1 800 sztuk, 2. Cewniki do karmienia niemowląt nr 8 -600 sztuk. GRUPA 2 - Cewniki do odsysania dróg oddechowych 1. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 6 -400 sztuk, 2. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 8 -1 000 sztuk 3. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 10 -3 000 sztuk, 4. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 12 -15 000 sztuk, 5. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 14 -50 000 sztuk, 6. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 16 -40 000 sztuk, 7. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 18 -22 000 sztuk, 8. Cewniki do odsysania dróg oddechowych nr 20 - 2 000 sztuk. GRUPA 3 - Cewniki do podawania tlenu przez nos -wąsy- 1. Cewniki do podawania tlenu przez nos -wąsy- dla dorosłych -10 000 sztuk. GRUPA 4 - cewniki typu FOLEY lub równoważny 1. Cewniki Foley nr 10 - 2 drożne -300 sztuk, 2. Cewniki Foley nr 12 - 2 drożne -500 sztuk, 3. Cewniki Foley nr 14 - 2 drożne -1 500 sztuk, 4. Cewniki Foley nr 16 - 2 drożne -6 500 sztuk, 5. Cewniki Foley nr 18 - 2 drożne -7 000 sztuk, 6. Cewniki Foley nr 20 - 2 drożne -3 000 sztuk, 7. Cewniki Foley nr 22 - 2 drożne -2 000 sztuk, 8. Cewniki Foley nr 24 - 2 drożne -700 sztuk, 9. Cewniki Foley nr 18 - 3 drożne -150 sztuk, 10. Cewniki Foley nr 20 - 3 drożne -800 sztuk, 11. Cewniki Foley nr 22 - 3 drożne -800 sztuk, 12. Cewniki Foley nr 24 - 3 drożne -50 sztuk. GRUPA 5 - cewnik typu NELATON lub równoważny 1. cewnik typu NELATON nr 8, 10, 12, 16, 18, 20, 22, 24 -1 800 sztuk. GRUPA 6 cewniki typu PEZZER lub równoważny 1. Cewniki PEZZER nr 30,32 -20 sztuk, 2. Cewniki PEZZER nr 34,36 -20 sztuk, 3. Cewniki PEZZER nr 38,40 -20 sztuk. GRUPA 7 - cewniki TIEMENA lub równoważny 1. Cewniki TIEMENA rozmiar - Ch 8-24 -2 000 sztuk. GRUPA 8 - maski tlenowe z drenem 1. Dla dorosłych -13 000 sztuk, 2. Dla dzieci -350 sztuk. GRUPA 9 - zgłębniki żołądkowe- Ch 14, 16,18 1. Zgłębniki żołądkowe- Ch 14, 16,18 -6 200 sztuk. GRUPA 10 - Zgłębniki do płukania żołądka 1. Zgłębniki żołądkowe- Ch 32 -500 sztuk, 2. Zgłębniki żołądkowe- Ch 26 -200 sztu. GRUPA 11 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych 1. Przedłużacze do pomp infuzyjnych -20 000 sztuk. GRUPA 12 1 Aparaty - resuscytatory - typu AMBU lub równoważny dla dorosłych wielorazowego użytku -60 sztuk. GRUPA 13 1 Aparaty - resuscytatory - typu AMBU lub równoważny dla dzieci wielorazowego użytku -8 sztuk. GRUPA 14 1 Sondy SENGSTAKENA lub rónoważny Ch 15 , 18 , 21 -100 sztuk. GRUPA 15 1 Zestawy do lewatyw (worek+kanka) nie sterylne, z atraumatycznym otworem końcowym oraz minimum dwoma otworami bocznymi -300 sztuk. GRUPA 16 1 Kanki do odbytu jednorazowego użytku, sterylne Ch16-Ch24 dł 400 -200 sztuk. GRUPA 17 1. Worek na mocz dla dorosłych -32 000 sztuk, 2. Wieszaki na worki do moczu -2 200 sztuk, 3. Zatyczki do cewników Foleya -2 000 sztuk. GRUPA 18 1 Katetery do histerosalpingografii -100 sztuk. GRUPA 19 - folie chirurgiczne 1. 40 x 42 (powierzchnia klejąca 40 x 35) cm -1 200 sztuk; 2. 30 x (27-28) ( powierzchnia klejąca 30 x ( 20-21) cm -1 200 sztuk. GRUPA 20 - worki na mocz dla niemowląt 1. Dla dziewczynek -2 000 sztuk, 2. Dla chłopców -2 000. GRUPA 21 - przewód pojedynczy do cystoskopu lub resektoskopu 1. Przewód pojedynczy do cystoskopu lub resektoskopu -3 000 sztuk. GRUPA 22 - zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu 1. Jednorazowy zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet przez otwory zasłonowe, złożony z: taśmy polipropylenowej monofilamentowej o wym. - szer. 0,8cm, dł. 50cm, grubość do 0,037mm, oraz metalowej prowadnicy zakończonej autramatyczna plastikową końcówką z rączką w kształcie delty. Metoda wkłucia od zewnątrz do wewnątrz. -100 sztuk, 2. Jednorazowy zestaw do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet drogą załonową oraz do leczenia zaburzeń stastyki tylnej ściany pochwy, złożony z: taśmy polipropylenowej monofilamentowej o wym. - szer. 0,8cm, dł. 50cm, grubość do 0,037mm, oraz metalowej prowadnicy zakończonej automatyczną plastikową końcówką z rączką w kształcie delty. Metoda wkłucia przezpochwowa od wewnątrz do zewnątrz. -100 sztuk. GRUPA 23 asortyment odpowiadający typem produktom firmy DEMED (lub równoważny wobec wszystkich cech charakterystycznych dla opisanego asortymentu): 1. Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego Typ I 0,9 mm -200 sztuk, 2. Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego Typ II 1,15 mm -200 sztuk, 3. Zgłębniki do tamowania krwotoków z jamy nosowo-gardłowej Typ I AL -20 sztuk, 4. Zgłębniki do tamowania krwotoków z jamy nosowo-gardłowej Typ I AP -20 sztuk. GRUPA 24 - Dreny lateksowe silikonowane -t- kehra 80x10 (w kształcie litery T) lub równoważne do drenażu dróg żółciowych 1. CH 10 -160 sztuk, 2. CH 12 -160 sztuk, 3. CH 14 -160 sztuk, 4. CH 16 -160 sztuk, 5. CH 18 -160 sztuk. GRUPA 25 - Gwoździe Rusha będące odpowiednikiem gwoździ firmy MEDGAL (lub równoważny kompatybilny) 1. O 2,4, dł. 70 -2 sztuki, 2. O 2,4, dł. 90 -5 sztuk, 3. O 2,4, dł. 95 -5 sztuk, 4. O 3,2, dł. 100 -5 sztuk, 5. O 3,2, dł. 110 -5 sztuk, 6. O 3,2, dł. 120 -5 sztuk, 7. O 3,2, dł. 140 -8 sztuk, 8. O 3,2, dł. 160 -8 sztuk, 9. O 3,2, dł. 180 -8 sztuk, 10. O 4,0, dł. 150 -8 sztuk, 11. O 4,0, dł. 160 -8 sztuk, 12. O 4,0, dł. 170 -8 sztuk, 13. O 4,0, dł. 180 -8 sztuk, 14. O 4,0, dł. 200 -8 sztuk, 15. O 4,0, dł. 210 -8 sztuk. GRUPA 26 - Sprzęt ortopedyczny do zabiegów endoskopowych ACL do posiadanej aparatury produkcji STRYKER (lub równoważny kompatybilny). Jednorazowe sterylne ostrza do SHAVERA FORMULA produkcji STRYKER: 1. Barrel Burs (6 flute) 5,5 -4 sztuki, 2. Barrel Burs (12 flute) 5,5 -4 sztuki, 3. EGG Burs (6 flute) 5,5 -2 sztuki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oryginalne ulotki/katalogi informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem) potwierdzające, iż oferowany asortyment jest zgodny z wymaganymi parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY. W przypadku braku wymaganych informacji w ulotce/katalogu, opis produktu sporządzony przez wykonawcę, jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce/katalogu informacyjnym; 2) wzory przedmiotu zamówienia (próbki) w ilości co najmniej 1 ( jedna ) sztuka z każdego rodzaju asortymentu w oryginalnych opakowaniach handlowych; 3) oświadczenie, że oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego asortyment posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować zmiany ceny zawartej w ofercie. 9. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w zakresie o którym mowa w ust. 8 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego; 4) w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im.
J.Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J.Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- Wymiana olinowania stałego - sztagów wraz z dostawą materiałów na Dar Młodzieży
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa zestawu do szycia artroskopowego łąkotki na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa sond do żywienia dojelitowego.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.