Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-09
Koszalin: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 299324 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2014 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja instrumentu aktywnej integracji dla uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poprzez kursy zawodowe podnoszące kwalifikacje w latach 2013 i 2014 - w 2014 roku, w podziale na następujące zadania: Zadanie 1 Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV + Egzamin - 30 godzin Zadanie 2 Magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózków jezdniowych + Egzamin - 167 godzin Zadanie 3 Obsługa komputera i kasy fiskalnej - 60 godzin Zadanie 4 Operator koparki kl. III + Egzamin - 202 godziny Zadanie 5 Operator koparko-ładowarki kl. III + Egzamin - 202 godziny Zadanie 6 Opiekun osoby starszej, chorej, niepełnosprawnej + język niemiecki- 180 godzin Zadanie 7 Pomoc kucharza - 140 godzin Zadanie 8 Pracownik biurowy z zaawansowaną obsługą komputera - 130 godzin Zadanie 9 Pracownik kadrowo-płacowy - 120 godzin Zadanie 10 Pracownik ochrony mienia + Egzamin - 250 godzin Zadanie 11 Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG 135 i TIG 141 + Egzamin - 249 godzin Zadanie 12 Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - 100 godzin Zadanie 13 Stylizacja fryzur - 200 godzin Zadanie 14 Stylizacja paznokci - 120 godzin Zadanie 15 Magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 100 godzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 5 SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, o którym mowa w pkt. 12 ppkt. 1 SIWZ, oraz dołączy do oferty podpisane oświadczenie o posiadanym wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, o którym mowa w pkt. 12 ppkt. 2 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, o którym mowa w pkt. 12 ppkt. 1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, o którym mowa w pkt. 12 ppkt. 1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, o którym mowa w pkt. 12 ppkt. 1 SIWZ oraz dołączy do oferty podpisane oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, o którym mowa w pkt.12 ppkt 3 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, o którym mowa w pkt. 12 ppkt. 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy Wykonawcy (wraz z formularzem cenowym) - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, a w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) 3) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: A. Zmiany rzutujące na termin realizacji: za zgodą Zamawiającego termin realizacji może ulec wydłużeniu (przedłużająca się procedura przetargowa, kataklizmy i siła wyższa, strajki itp., jeżeli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia), B. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: dopuszcza się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia spowodowaną: rezygnacją osoby z kontynuowania udziału w kursie zawodowym podnoszącym kwalifikacje i wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu do zrealizowanej części kursu zawodowego podnoszącego kwalifikacje z uwzględnieniem kosztów stałych i zmiennych poniesionych przez Wykonawcę, na podstawie wyliczenia Wykonawcy; lub niezakwalifikowaniem osoby do kursu w związku z przeciwwskazaniami stwierdzonymi na etapie kwalifikacji i wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu, do wysokości poniesionych kosztów na kwalifikację zgodnie z formularzem cenowym za kwalifikację. Zmiany wymagają formy aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia do pobrania w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie, al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, pokój nr 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie, al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, pokój nr 20-Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Koszaliński Program Integracji Społecznej - START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Aktywny Senior +
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.